PHP programmeur gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Sander

sander

17/05/2005 14:07:00
Quote Anchor link
Voor de ontwikkeling van ons eigen CMS systeem zoeken wij een PHP programmeur.

Het script zal op basis van htmlarea gemaakt moeten worden. Ervaring met dit script wordt zeer gewaardeerd.
Hij/zij moet ervaring genoeg hebben om dit binnen zeer korte tijd te kunnen doen. Hij moet dan ook genoeg tijd hebben.

Het budget zal rond de 250 euro liggen. Houdt er wel rekening mee dat dit de basis cms is. Indien er updates moeten komen zal hier ook voor betaald worden.

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 19:50:32

- wes  -

- wes -

17/05/2005 14:21:00
Quote Anchor link
om hoeveel databases etc moeten we hier denken?

Sander

sander

17/05/2005 14:22:00
Quote Anchor link
neem aan dat 1 database voor een cms voldoende is maar hoe bedoel je hoeveel databases?

Elke site heeft toch maar 1 database nodig

Onbekend onbekend

onbekend onbekend

17/05/2005 16:17:00
Quote Anchor link
Ik zal je em nog sterker vertellen, er zijn zelfs websites zonder database! :-)

Sander

sander

17/05/2005 16:18:00
Quote Anchor link
ja mooi is dat he!!

Willem Jan Z

Willem Jan Z

17/05/2005 16:19:00
Quote Anchor link
Maar er zijn ook websites met 10 databases...

Sander

sander

17/05/2005 16:23:00
Quote Anchor link
maar niemand die geinteresseerd is in deze opdracht. Of zijn er ook andere sites waar ik mijn vraag kan stellen?

DaeDaluz

DaeDaluz

17/05/2005 16:25:00
Quote Anchor link
Hoezo komt het dat altijd als iemand een grapje maakt er dan 10 mensen over dat grapje offtopic moeten gaan?

ontopic: wat versta je dan onder een basis cms?
want ik kan moeilijk dingen gaan weglaten, een lijstje met verwachtte dingen zou gewenst zijn :)

Sander

sander

17/05/2005 16:26:00
Quote Anchor link
ken je htmlarea?
Zoiets alleen dan met de mogelijkheid om te wisselen tussen de pagina's enzo. En gewoon wat standaard cms dingen.

DaeDaluz

DaeDaluz

17/05/2005 16:32:00
Quote Anchor link
Ik ben niet bekend met htmlarea, maar daar hebben we google voor.

Maar ik vraag me af wat standaard cms dingen zijn, want de basis dingen zijn meestal verschillend voor elk doel. login systeem snap ik dan nog wel, maar daar zullen ook wensen aan verbonden zijn.

ik zoek gewoon wat verduidelijking :)

HTMLarea Naar mijn mening niet zo ingewikkeld op het eerste oog. :)
Gewijzigd op 17/05/2005 16:36:00 door DaeDaluz

Willem Jan Z

Willem Jan Z

17/05/2005 16:36:00
Quote Anchor link
Dus stel een lijst van eisen op...
Ooit een project gedaan op school? Als projectleider moet je wel weten wat je wil... Want dit is echt nog heel erg vag

Willem Jan Z

Willem Jan Z

17/05/2005 16:38:00
Quote Anchor link
Het is iets meer als je denkt denk ik...
Erg veel JS (dus niks voor mij) Maar heeft erg veel functies, zoals sneltoetsen...
Heb er geen ervaring mee, om met JS zo'n systeem te maken, maar ik vind het er niet simpel uit zien

Jelmer -

Jelmer -

17/05/2005 16:40:00
Quote Anchor link
Ik heb nog wel ergens een wiki liggen die gebruik maakte van FCKeditor (soortgenoot van HTMLarea)... denk ik

DaeDaluz

DaeDaluz

17/05/2005 16:41:00
Quote Anchor link
Er staan enorm veel voorbeelden op het internet, je hoeft het natuurlijk niet gelijk uit je hoofd te doen ;)

Een beetje knutselen met voorbeelden en je bent al een heel eind, en of Sander moet specifieke eisen hebben aan z'n htmlarea...

En dan komen we dus weer terug op de eisen ;)

Mitch X

Mitch X

17/05/2005 17:25:00
Quote Anchor link
Wrom niet mambo erop?
Best wel aardig CMS'je :)

Jelmer -

Jelmer -

17/05/2005 17:39:00
Quote Anchor link
En als je op zoek bent naar iets simpels:
http://www.cmsimple.dk
(ergens op de pagina staat hoe je simpel fck of htmlarea erop dump)

kijk hier vooral niet!:
http://www.opensourcecms.com/
(daarmee bedoel ik dat je daar wel moet kijken, was sinnisch (oid) bedoelt)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.