PHP Programmeur met Magento ervaring gezocht ter uitbreiding
Chris -
21/11/2011 13:57:04Ter uitbreiding van SiteSafe ben ik op zoek naar een freelance PHP programmeur met Magento ervaring. Je werkt op freelance basis vanuit huis en het contact zal voornamelijk via Skype en e-mail lopen. Een face-to-face ontmoeting is mogelijk.
Ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft, maar geen recordtarieven hanteert. Een student/starter die een snelle opdracht wilt doen om een snelle cashflow te genereren. Toekomstige opdrachten zijn zeer goed mogelijk en naarmate het bedrijf groeit, groei jij mee.
Ben je geinteresseerd om als programmeur aan de slag te kunnen voor SiteSafe? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met je NAW gegevens (+skype indien aanwezig), ervaringen en eventueel een portfolio. Iemand die mee wilt groeien en de komende tijd beschikbaar is heeft een pré. Mocht je uit de omgeving Rotterdam, Delft of Den Haag komen is dat een tweede pré!
Om aan de vacature-eisen te voldoen hieronder enkele punten:
Werkzaamheden:
- Ontwikkelen van PHP applicaties, aanpassen van bestaande PHP applicaties
Functie eisen:
- Aantoonbare ervaring, freelance/zzp-er
Richttarief freelance:
- Low €xx,- om mee te beginnen. Hoe meer het bedrijf groeit, hoe meer je gaat verdienen. Ik ben daar gewoon fair in :-)
Contactinformatie:
Bedrijfsnaam: SiteSafe
E-mail: [email protected]
URL: www.sitesafe.nl
URL aangepast de vorige werkte niet[/modedit]
Ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft, maar geen recordtarieven hanteert. Een student/starter die een snelle opdracht wilt doen om een snelle cashflow te genereren. Toekomstige opdrachten zijn zeer goed mogelijk en naarmate het bedrijf groeit, groei jij mee.
Ben je geinteresseerd om als programmeur aan de slag te kunnen voor SiteSafe? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met je NAW gegevens (+skype indien aanwezig), ervaringen en eventueel een portfolio. Iemand die mee wilt groeien en de komende tijd beschikbaar is heeft een pré. Mocht je uit de omgeving Rotterdam, Delft of Den Haag komen is dat een tweede pré!
Om aan de vacature-eisen te voldoen hieronder enkele punten:
Werkzaamheden:
- Ontwikkelen van PHP applicaties, aanpassen van bestaande PHP applicaties
Functie eisen:
- Aantoonbare ervaring, freelance/zzp-er
Richttarief freelance:
- Low €xx,- om mee te beginnen. Hoe meer het bedrijf groeit, hoe meer je gaat verdienen. Ik ben daar gewoon fair in :-)
Contactinformatie:
Bedrijfsnaam: SiteSafe
E-mail: [email protected]
URL: www.sitesafe.nl
URL aangepast de vorige werkte niet[/modedit]
Gewijzigd op 22/11/2011 17:05:29 door Chris -
PHP hulp
24/11/2024 01:45:35Chris -
22/11/2011 17:05:56kees Schepers
22/11/2011 18:00:53Je wilt iemand tegen een laag tarief. Maar misschien is het verstandiger om een een range te vermelden? Bijvoorbeeld 30-50 of 40-60 ofzo? Ik noem maar wat.
Gewijzigd op 22/11/2011 18:01:05 door kees Schepers