PHP Programmeurs (Junior en Senior) omgeving Rotterdam
PHP Programmeurs (Junior en Senior) omgeving Rotterdam!
Ben jij een programmeur met veel PHP en JavaScript ervaring die communicatief vaardig is? Werk jij graag individueel maar ook in teamverband aan uitdagende projecten gebruikmakende van o.a. PHP, MySQL en JavaScript? Dan past deze functie ontzettend goed bij jou!
Als PHP Programmeur ontwikkel je jezelf door scholing en wordt er veel ruimte geboden om aan de hand van een vooraf besproken, persoonlijk ontwikkelingsplan te groeien, zowel op diverse functieniveaus als in de programmeertalen.
Het bedrijf
Het bedrijf is ontzettend innovatief en snel groeiend. Het betreft een software ontwikkelingsbedrijf dat in-house HR software maakt en vermarkt. Ze werken vanuit een modern kantoorgebouw met de nieuwste faciliteiten in het Westland vlakbij Rotterdam. Je komt terecht in een jong team van ongeveer 10 professionals en werkt samen met hen aan grote opdrachten. Met name daarom zijn ze zoekende naar meerdere programmeurs. Om je interesse te wekken, ze werken bijvoorbeeld samen met de volgende bedrijven: Efteling, Heineken, HEMA, McDonalds, Ahold, Bel Company, Hilton Hotels etc.
Wat bieden ze je
Een bovengemiddeld salaris met een persoonlijk ontwikkelingstraject. In dit traject wordt er gekeken naar jouw talenten en interesses om deze uiteindelijk te benutten.
Profiel PHP Programmeur:
• HBO denk- en werkniveau, met relevante werkervaring.
• Ervaring met Extreme Programming. (OO)
• Ervaring met LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP). Bij voorkeur ook ervaring met andere omgevingen, databases en programmeertalen.
• Ervaring met functionele en object georiënteerde methoden en technieken voor analyse, ontwerp en implementatie.
• Ervaring en affiniteit met Frameworks, Open Source software en de communities, processen en denkwijzen daaromheen.
Interesse?
Wanneer jij jezelf terugziet in dit profiel hoor ik graag van je. Stuur je motivatie, inclusief cv naar [email protected] of bel voor meer informatie naar +31 20 2 401 401.
Staat deze vacature nog open?
Ik heb namelijk nog een aantal PHP programmeurs. Ze hebben kennis van: PHP5, CSS, XML, (My)SQL, Javascript, Drupal, Typo3 etc.
Mail me als je wat CV's wilt ontvangen: [email protected].
055-5260330.