PHP Script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Milo S

Milo S

23/10/2011 13:22:36
Quote Anchor link
Zo te zien heb je nog weinig verstand van zaken... Misschien is het handig als je eerst eens een beginner handleiding doorleest!
Kijk hiervoor bijvoorbeeld op phptuts.nl

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 22:09:50

Jeroen VD

Jeroen VD

23/10/2011 19:18:51
Quote Anchor link
ik kan je aanbevelen via deze site php te leren: http://lcinformatica.nl/phpmenu.htm
ik heb op deze site html geleerd, en zou php ook zo geleerd hebben zou ik niet een boek gevonden hebben. lees het rustig door, maak de oefeningen, en ga niet verder als je iets niet begrijpt! php kun je alleen leren door eerst de basis te begrijpen, en vervolgens steeds verder te gaan.

mvg,

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/10/2011 19:35:49
Quote Anchor link
Ik vind de tutorial niet echt foutloos....

W3schools vind ik altijd nog beter.
Gewijzigd op 25/10/2011 19:36:13 door - Ariën -

Jeroen VD

Jeroen VD

25/10/2011 19:41:25
Quote Anchor link
nee, foutloos is die niet. maar het gaat om het programmeren, en de syntax en het gebruik van de vele functies kun je altijd nog opzoeken op internet, naslag genoeg. doe ik zelf ook heel veel. als je de basis begrijpt kun je al veel.

Victor -

Victor -

25/10/2011 20:30:48
Quote Anchor link
@Jeroen, als je de basis verkeerd leert is het lastig om daarna op de goede gewoonte over te gaan.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.