PHP scripter gezocht voor project(je)
Daarom ben ik op zoek naar een scripter die een script (php/mySQL) kan bouwen wat hetzelfde doet als dat van www.zoekallehuizen.nl, dus alle woningen van de grote site's weergeven in een overzicht. Daarna wordt natuurlijk gewoon naar de site van de betreffende aanbiedende site doorgelinkt.
Het is dus de bedoeling dat dit script hetzelfde kan bieden als dat van zoekallehuizen, tevens moeten op deze site ook woningen toegevoegd kunnen worden.
Lijkt dit je een leuke uitdaging, heb je er tijd voor en vooral kan je het aan stuur dan even een berichtje met je prijs... Ook als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag.
Het gaat om een compleet script, inclusief:
- mailformulier
- tell-a-friend
- mogelijkheid mail ontvangen met nieuwe woningen
- zonder lay-out, deze zullen wij zelf achteraf maken
Verder moet de werking van het script dus gelijk zijn aan dat van zoekallehuizen.nl.....
Daarnaast is het mogelijk om een zogenaamde spider te ontwikkelen die de gegevens van andere sites opslaat in een database en de resultaten op uw pagina weergeeft. Dit programma kunt zelf in de admin zodanig instellen dat het om de zoveel uur de database gaat updaten om de resultaten zo actueel mogelijk te houden.
Een richtprijs wil ik hier niet noemen maar indien u interesse heeft verzoek ik u een pm te sturen.
Vriendelijke groet,
Jeroen Schuitman