PHP scripter gezocht!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Aymeric

Aymeric

11/07/2005 22:44:00
Quote Anchor link
PHP scripter gezocht, om een mafia game te maken, kan ook wel PHP, maar ben nog noob en is TE veel!

Grtn PlasticLute

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 10:40:59

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

11/07/2005 22:47:00
Quote Anchor link
hmm, ik ben ook al bezig, maarja... als je n00b ben kan je beter of de hoop op geven, of nog effe heel hard PHP gaan leren.

als ik jou was zou ik het 2e doen, maarja je weet maar nooit

Onbekend onbekend

onbekend onbekend

12/07/2005 08:52:00
Quote Anchor link
Wat schuift het?

Jelmer -

Jelmer -

12/07/2005 08:59:00
Quote Anchor link
Laat me raden: een banner, beroemdheid, respect.
Helaas kan ik daar geen Powerbook van kopen, dus mij niet gezien.

Waarom zou je een mafiagame willen hebben. Er zijn er toch al zo ontzettend veel, en de scripts kan je via google zomaar binnen trekken. (heb ik gehoord, nooit geprobeerd, want wat moet ik nou weer met zo'n script)

Eris -

Eris -

12/07/2005 09:04:00
Quote Anchor link
Jelmer:
Laat me raden: een banner, beroemdheid, respect.

Je vergeet de eeuwige roem nog :)

Jelmer -

Jelmer -

12/07/2005 10:21:00
Quote Anchor link
Die is mij nooit aangeboden :'(

Onbekend onbekend

onbekend onbekend

12/07/2005 11:35:00
Quote Anchor link
Jelmer:
Die is mij nooit aangeboden :'(

Zal jij ook nooit krijgen ;) hehe

Jelmer -

Jelmer -

12/07/2005 11:40:00
Quote Anchor link
Voor het maken van een mafiagame?
Denk inderdaad het tegenovergestelde van de mensen die het internet een beetje bruikbaar willen houden ^^,Afbeelding

Onbekend onbekend

onbekend onbekend

12/07/2005 13:15:00
Quote Anchor link
Wat voor mafiagame is het eigenlijk???

Wat zijn de functies van de game?, hoeveel pagina's? Wat voor database ga je gebruiken? Voor wanneer moet het klaar zijn?

Zo kan ik nog wel wat meer vragen bedenken...

Iig, geef es wat meer info over wat je precies wilt.

Stef

stef

12/07/2005 21:13:00
Quote Anchor link
koop gewoon php&mysql voor dummies! heb ik ook gedaan heel goed boek ik ben nu zelf ook zo'n spel aant maken .. geloof me het is heel leuk !! probeer het gewoon :)

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

12/07/2005 21:17:00
Quote Anchor link
Ik heb al een spel, dan niet over mafia, maar over mijn school, maar wel gebaseerd op het mafia spel OMERTA.

Wil je het proberen: http://www.mgunit.nl

ps: Het is een huiswerk site, dus gedraag je een beetje... hij is nu nog alleen voor mijn eigen school, maar zodra ik terug ben van vakantie ga ik er voor zorgen dat hij voor andere scholen ook bruikbaar is...

Maar over het spel, wat voor dingen wil je erin hebben...
Stelen, Gokken, etc..?

Onbekend onbekend

onbekend onbekend

12/07/2005 23:34:00
Quote Anchor link
Ik vind het nog steeds allemaal wat vaag hoor...

Als je niet gaat zeggen wat je wilt hebben, dan kan ik je ook niet helpen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.