PHP scripter

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michael

Michael

21/05/2009 21:53:00
Quote Anchor link
Beste (mede)forum leden,

Ik heb al aantal jaren een grote sport website in België [2 keer genomineerd voor site van het jaar: een keer 7e en een keer 4e geworden] en Nederland. (ik zal geen naam noemen anders wordt dit als spam gezien) we verdienen er een beetje geld aan (precies om quitte te draaien).

Momenteel schrijven er rond de 9 mensen + rond de 5 fotografen. Ik schrijf dit bericht eigenlijk omdat wij de website toch vaker graag geupdate zouden hebben met nieuwe modules. (De website is gewoon ooit gescript etc. geen Joomla stuff ofzo).

Daarom ben ik opzoek naar iemand die ons (gratis) wil helpen om voor onze website nieuwe modules te maken etc. en daardoor samen te groeien want waarschijnlijk zullen wij in de toekomst meerdere landen gaan 'veroveren'.

We hebben enkele weken geleden paar (zeer) grote partnerships getekend (zal wederom geen namen noemen maar het is een grote televisie maatschappij en game fabrikant).

Ook gaan we meerdere keren per jaar met de gehele crew van de site iets leuks doen (bv karten of andere leuke activiteiten) en gaan we naar de desbetreffende sport events, als je dat leuk vind.

Wat ik al eerder zei, helaas kunnen we je helaas (nog) niet betalen. Maar het doel is nog groter te worden dan de concurrenten en dit jaar sowieso de titel: 'sport site van het jaar' te winnen..

Als je je aangesproken voelt, stuur dan maar een PM ofzo.

PHP hulp

PHP hulp

06/11/2024 03:52:23

Hipska BE

Hipska BE

23/05/2009 16:35:00
Quote Anchor link
Nou, een reactie op een PM lijkt me dan wel mooi genomen. Of vind je dat niet?

Michael

Michael

23/05/2009 16:41:00
Quote Anchor link
Sorry ik had je bericht niet gezien, ik mail binnen hafl uur terug!

Hipska BE

Hipska BE

24/05/2009 15:35:00
Quote Anchor link
Hoelang duurt een half uur dan?

24/05/2009 16:16:00
Quote Anchor link
Hipska schreef op 24.05.2009 15:35:
Hoelang duurt een half uur dan?

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=10&id=64518&lasttopic=1

Hipska BE

Hipska BE

24/05/2009 16:20:00
Quote Anchor link
Ik heb zowel hier bij de PM's als in mijn mailbox (ook bij spam gekeken) niets ontvangen.

Waarschijnlijk is het, net als je reactie op dit topic, ook gewoon ergens anders terecht gekomen denk ik..

Bart

Bart

29/10/2009 14:29:00
Quote Anchor link
Ik wil het wel worden, alleen sportwebsite.. Nah. Ik heb het liever browser game x) Accepteer je dat ook? Alleen ik ben nog onervaren. Ik volg nog opleiding. ( websiteontwikkelaar )

Leen M

Leen M

29/10/2009 14:33:00
Quote Anchor link
Bart schreef op 29.10.2009 14:29:
Ik wil het wel worden, alleen sportwebsite.. Nah. Ik heb het liever browser game x) Accepteer je dat ook? Alleen ik ben nog onervaren. Ik volg nog opleiding. ( websiteontwikkelaar )

kijk even naar de datum...

29/10/2009 14:36:00
Quote Anchor link
Bart schreef op 29.10.2009 14:29:

Het onderwerp is 5 maanden oud, en je reactie is een beetje nutteloos aangezien je liever een browsergame maakt dan de website die gevraagd word..

Bart

Bart

29/10/2009 15:07:00
Quote Anchor link
Sorry excuus, heb er niet aan gedacht.
Maar 5 maanden en en wordt topic niet opgeruimd?

Jaron T

Jaron T

29/10/2009 15:25:00
Quote Anchor link
Bart schreef op 29.10.2009 15:07:
Sorry excuus, heb er niet aan gedacht.
Maar 5 maanden en en wordt topic niet opgeruimd?

Archief?

29/10/2009 15:33:00
Quote Anchor link
Topics worden alleen gesloten op aanvraag ;-)
Als je nou een "normale", reactie had geplaatst had het geen probleem zijn geweest. Je reactie was echter niet echt serieus te noemen....

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.