PHP Scripts nakijken.
Ik ben nu sinds een paar jaar bezig met php, en heb nu voor mijzelf met kant en klare php scripts met veel moeite een fotografie portfolio website in elkaar gezet
Alles werkt perfect, ben tevreden hoe alles eruit ziet. Alleen in me achterhoofd blijf ik eraan denken dat ik zoveel heb veranderd en gesleuteld aan die scripts dat er misschien overbodige stukken in zitten.
Ik zoek iemand die tegen betaling een paar pagina's van mijn website wilt nakijken, het netjes maakt, en kijkt of er overbodige stukken script in zitten.
Het gaat vooral om een foto album script van 350 regels. Heb alleen php zonder Mysql.
Modedit:
Dubbel topic verwijderd. Gelieve niet dubbel te posten. Alvast bedankt.
Gewijzigd op 16/04/2013 16:33:58 door - Ariën -
- Is er een deadline?
- OOP of gewoon PHP (of ook javascript, css, html, etc)
- Wat zijn specieke punten waar je wilt dat naar gekeken wordt (Veiligheid, documentatie, etc.)
- Wat bedraagd de vergoeding?
Mail me maar op [email protected]
Daarnaast dezelfde vragen als Bas eigenlijk wel, maar met de code kijkt het gewoon een stuk eenvoudiger.
Nou er is geen deadline je mag al je tijd nemen ik heb ook geen idee hoeveel werk het is.
Wat ik al had gezegd, alles werkt zoals ik het wil alleen ik heb er zoveel in gesleuteld dat et nu voor mij gevoel een rommeltje is.. maar ik denk dat het allemaal meevalt.
Enigste wat ik graag wil is dat je zo pagina doorloopt en nakijkt of er overbodige stukken codes in zitten. En dat je zo pagina een beetje opschoont.
Gaat alleen om de php, niet de html of javascript.
Ik heb echt geen idee wat voor vergoeding ik hiervoor moet geven.
Misschien als je zo pagina ziet dat je kan inschatten hoelang je ermee bezig bent en wat jij een redelijk bedrag vind.
Wil wel nog even kwijt dat het geen website is voor een bedrijf of ergens waar ik geld mee verdien gaat om een persoonlijke website.
Gewijzigd op 16/04/2013 17:28:09 door Jeroen Albers