php site doorsturen
siese A
10/06/2011 13:08:41Ik heb een php-site gemaakt in Dreamweaver, deze staat nog niet online.
Nu vroeg ik mij af of ik deze via mail kan doorsturen naar iemand zodat hij ze op zijn computer kan zien.
En zo ja, hoe doe je dat?
Nu vroeg ik mij af of ik deze via mail kan doorsturen naar iemand zodat hij ze op zijn computer kan zien.
En zo ja, hoe doe je dat?
PHP hulp
24/11/2024 18:35:59Moet hij een webserver installeren, bijv XAMPP...
of anders moet hij het uploaden naar een webhosting.
of anders moet hij het uploaden naar een webhosting.
siese A
10/06/2011 13:32:37Kan ook, maar de PHP-dynamiek zal dan uiteraard niet aanwezig zijn.
Het is dan gewoon statische HTML.
Het is dan gewoon statische HTML.
Gewijzigd op 10/06/2011 13:47:10 door - Ariën -
siese A
10/06/2011 13:54:29ok, en kan je eens kort vertellen hoe ik dat precies doe?
Ik heb nog niet veel ervaring daarmee.
dankjewel
Ik heb nog niet veel ervaring daarmee.
dankjewel
Voer je PHP-script uit, bekijk de broncode in je browser. Sla dit op als een .html file.
Ga naar je mailprogramma, voeg een bijlage toe, kies je *.html-bestand. Bedenk een onderwerp, vul de geadresseerde in, vul een leuk verhaaltje in en verstuur de mail.
Let op: Het bestand betreft dan puur de HTML opmaak, e.v.t extra bestanden zoals .js en .css moeten ook worden bijgevoegd als men de layout wilt zien. Dit zou e.v.t zelfs in een ingepakte *.zip file kunnen.
Eventuele PHP-acties zoals formulieren en acties zitten er niet in, in dat geval moet je de hele PHP-file meesturen, en zorgen dat de geadresseerde een webserver geinstalleerd heeft om toegang heeft tot een hostingpakket.
Ga naar je mailprogramma, voeg een bijlage toe, kies je *.html-bestand. Bedenk een onderwerp, vul de geadresseerde in, vul een leuk verhaaltje in en verstuur de mail.
Let op: Het bestand betreft dan puur de HTML opmaak, e.v.t extra bestanden zoals .js en .css moeten ook worden bijgevoegd als men de layout wilt zien. Dit zou e.v.t zelfs in een ingepakte *.zip file kunnen.
Eventuele PHP-acties zoals formulieren en acties zitten er niet in, in dat geval moet je de hele PHP-file meesturen, en zorgen dat de geadresseerde een webserver geinstalleerd heeft om toegang heeft tot een hostingpakket.
Gewijzigd op 10/06/2011 14:00:44 door - Ariën -
The Force
10/06/2011 14:03:17Gebruik je enkel HTML, CSS, plaatjes en/of javascript dan kan je gewoon de map zippen en doorsturen. De ontvanger kan vervolgens het weer uitpakken en je index.html openen met een browser.