php spammail

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wessel

Wessel

27/06/2007 12:11:00
Quote Anchor link
Ik krijg de laatste tijd in mijn hotmail veel (een keertje 512) mailtjes van een php-spammer. Met precies dezelfde inhoud, precies dezelfde email adres en alles precies hetzelde.

Weet er iemand dat ik kan instellen dat emailtjes met precies dezelfde inhoud precies dezelfde afkomst (etc..) dat die verwijdert worden en dat ik er daarvan maar 1 krijg. Of kan ik ook zoiets zelf maken?

Edit:

Ik weet zeker dat het een php mailscriptje is want ik keek ooit is (na veel zoeken op google hoe dat moest) in de headers

edit2: Bij elke 'aanval' is het hele bericht weer anders. Dus ik kan niet gewoon de afzender blokkeren, want dat is bij elke 'aanval' dus weer anders
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 00:43:25

Thijs X

Thijs X

27/06/2007 12:25:00
Quote Anchor link
Als het elke keer van hetzelfde email adres is kan je het gemakkelijk blokkeren in hotmail.

- Login op Hotmail
- Ga naar "Opties"
- Ga naar "Veilige en geblokkeerde afzenders"
- Ga naar "Geblokkeerde afzenders"
- Voeg daar het betreffende email adres toe aan de lijst en klaar ben je.

Je zult nu geen emails meer ontvangen van dat email adres.

Jorik

Jorik

27/06/2007 12:27:00
Quote Anchor link
Of gewoon bij het bericht op 'Ongewenst bericht' klikken..

Wessel

Wessel

27/06/2007 12:28:00
Quote Anchor link
Ook al geprobeerd, maar dat werkt niet:(

Arend a

Arend a

27/06/2007 12:33:00
Quote Anchor link
Kan je eens een source van zo'n bericht sturen? Komen ze vanaf dezelfde webserver?

Met e-mail kan je relatief goed traceren van welk ip ze komen, en ik zou even een abuse mailtje naar de admin sturen.

Wessel

Wessel

27/06/2007 12:42:00
Quote Anchor link
Sorry, maar ik heb ze allemaal verwijderd. Maar als ik er weer een krijg hoe moet ik dan in de source kijken (ik wist dat maar dat ben ik weer vergeten)?

Thijs X

Thijs X

27/06/2007 13:11:00
Quote Anchor link
Welke Hotmail heb je? Heb je hem al geupgrade naar de nieuwe versie?

Wessel

Wessel

27/06/2007 13:12:00
Quote Anchor link
ehm... Ik heb gewoon WLM 8.1 en hotmail die heb ik vorig jaar geregistreerd.

Wessel

Wessel

28/06/2007 17:02:00
Quote Anchor link
maar ik wil ook een soort webmail-script downloaden (bijv. squirrelmail (http://www.squirrelmail.org/) en dat dan zo aanpassen dat ik dus i.p.v 500 precies dezelfde mailtjes krijg, dat ik 1 mailtje krijg met dat daarboven staat 'Deze mail is 512 keer verzonden naar u'.

Zoiets wil ik eigenlijk maken.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.