php spammail
Weet er iemand dat ik kan instellen dat emailtjes met precies dezelfde inhoud precies dezelfde afkomst (etc..) dat die verwijdert worden en dat ik er daarvan maar 1 krijg. Of kan ik ook zoiets zelf maken?
Edit:
Ik weet zeker dat het een php mailscriptje is want ik keek ooit is (na veel zoeken op google hoe dat moest) in de headers
edit2: Bij elke 'aanval' is het hele bericht weer anders. Dus ik kan niet gewoon de afzender blokkeren, want dat is bij elke 'aanval' dus weer anders
Ik weet zeker dat het een php mailscriptje is want ik keek ooit is (na veel zoeken op google hoe dat moest) in de headers
edit2: Bij elke 'aanval' is het hele bericht weer anders. Dus ik kan niet gewoon de afzender blokkeren, want dat is bij elke 'aanval' dus weer anders
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wessel
- Login op Hotmail
- Ga naar "Opties"
- Ga naar "Veilige en geblokkeerde afzenders"
- Ga naar "Geblokkeerde afzenders"
- Voeg daar het betreffende email adres toe aan de lijst en klaar ben je.
Je zult nu geen emails meer ontvangen van dat email adres.
Of gewoon bij het bericht op 'Ongewenst bericht' klikken..
Ook al geprobeerd, maar dat werkt niet:(
Met e-mail kan je relatief goed traceren van welk ip ze komen, en ik zou even een abuse mailtje naar de admin sturen.
Sorry, maar ik heb ze allemaal verwijderd. Maar als ik er weer een krijg hoe moet ik dan in de source kijken (ik wist dat maar dat ben ik weer vergeten)?
Welke Hotmail heb je? Heb je hem al geupgrade naar de nieuwe versie?
ehm... Ik heb gewoon WLM 8.1 en hotmail die heb ik vorig jaar geregistreerd.
Zoiets wil ik eigenlijk maken.