PHP stagair Noord Oost Nederland
John Cena
07/02/2012 18:47:40Hallo PHP'rtjes :)
Voor een jong & dynamisch bedrijf in Nieuwleusen (omg. Zwolle) zoek ik een enthousiaste PHP programmeur die (uiteraard) bekend is met SQL, CSS, Javascript (en dan vooral jQuery framework)
Na de stage heb je kans op een vaste baan. Een stagevergoeding is bespreekbaar, reiskosten worden uiteraard vergoed.
Dus, zoek jij een leuke stageplek in een relaxte omgeving, reageer!
Voor een jong & dynamisch bedrijf in Nieuwleusen (omg. Zwolle) zoek ik een enthousiaste PHP programmeur die (uiteraard) bekend is met SQL, CSS, Javascript (en dan vooral jQuery framework)
Na de stage heb je kans op een vaste baan. Een stagevergoeding is bespreekbaar, reiskosten worden uiteraard vergoed.
Dus, zoek jij een leuke stageplek in een relaxte omgeving, reageer!
PHP hulp
23/11/2024 23:31:53TJVB tvb
07/02/2012 19:26:42Volgens mij mis je wat, zie: criteria
John Cena
07/02/2012 22:10:23He TJVB, wat mis ik exact?
Werkzaamheden bij een stageplek lijken me het doen van ontwikkelopdrachten, budget is vermeld bij stagevergoeding, functie vereisten staan er ook in.
Ik zie geen enkel criteria waar ik niet aan voldoe, enkel een criteria in dat zelfde topic waar jij niet aan voldoet...
Werkzaamheden bij een stageplek lijken me het doen van ontwikkelopdrachten, budget is vermeld bij stagevergoeding, functie vereisten staan er ook in.
Ik zie geen enkel criteria waar ik niet aan voldoe, enkel een criteria in dat zelfde topic waar jij niet aan voldoet...
Quote:
Voldoet een topic niet aan de criteria zoals deze hierboven zijn opgesteld? Reageer dan niet in het topic maar stuur de moderators een bericht.
Pieter Jansen
07/02/2012 22:55:51TJVB tvb
08/02/2012 09:50:45@Chi Lion, ik mis bijvoorbeeld bij welk bedrijf dit is. Dat vind ik bij een stage nogal belangrijk. En werkzaamheden bij een stage kunnen heel verschillend zijn. Is het 1 grote opdracht van begin tot eind of zijn het allerlei losse klusjes? En wat voor niveau stage opdracht is het? Er zit nogal verschil tussen een MBO niveau 2 en een WO stagair.