PHP SUPERRRRR Quiz
Voor de echte PHP Pro's hiero:
Makkelijk ;-) Ik heb het (...) stelsel voor mijn Zend examen moeten leren. Daarnaast is hier pas geleden in een tutorial nog over gesproken.
Je zou denken dat het 12 is, maar dat is het toch lekker niet ;-) Waarom dat is mag je zelf bedenken / googlen. Antwoord D.
Toevoeging op 20/02/2012 18:46:55:
NULL + 12 = 30? En hoezo is het antwoord dan D, 30?
Hoe ik dat weet? Gewoon even testen :D Het antwoord is D.
Op welk antwoord kom jij uit dan? (die er niet tussen staat)
Google maar eens ;-)
Tot slot, bedankt voor je compliment ;p Het antwoord staat niet in jouw tutorial, alleen kom je dan wel te weten bij welk soort stelsel de eerste twee 'getallen' horen.
0x00 is 0 (nul) + 12 = 12.
Kijk :-) En waarom zou het nu komen ? ;-) @Jens
Ik dacht eerst aan B maar ik hou het bij C (?)
antwoord D
Makkelijk ;-) Ik heb het (...) stelsel voor mijn Zend examen moeten leren. Daarnaast is hier pas geleden in een tutorial nog over gesproken.
Je zou denken dat het 12 is, maar dat is het toch lekker niet ;-) Waarom dat is mag je zelf bedenken / googlen.
Gewijzigd op 20/02/2012 22:42:19 door Niels K
Toevoeging op 20/02/2012 18:46:55:
NULL + 12 = 30?
Haha zat ik er goed naast! :D
A: 12
a
Snap er niks van :-)
0x00 = 0. 0 + 12 = 12. Antwoord A dus.
Hoe ik dat weet? Gewoon even testen :D
Hahahaha! Ik mis de duimpjes hier! +1 voor jouw Ozzie.
;)
Ozzie nu heb je alles verpest :( -1 voor jou :P
hihihi... meten is weten :)
http://www.phphulp.nl/php/tutorial/berekeningen/bitwise-php/756/
Maar ook ik zit heel erg te twijfelen. Ik kom op een antwoord uit die er niet tussen staat en anders kom ik ook op A uit, maar ik geloof altijd Niels dus ben druk opzoek naar hoe je op D uitkomt...
Voor iedereen die dit fout heeft hier wat leesvoer: Maar ook ik zit heel erg te twijfelen. Ik kom op een antwoord uit die er niet tussen staat en anders kom ik ook op A uit, maar ik geloof altijd Niels dus ben druk opzoek naar hoe je op D uitkomt...
Op welk antwoord kom jij uit dan? (die er niet tussen staat)
Google maar eens ;-)
Tot slot, bedankt voor je compliment ;p
Gewijzigd op 20/02/2012 22:42:33 door Niels K
HEX. Maar 0 is naar mijn mening altijd 0...
En toen ben ik gaan denken aan:
0x12
Maar dat is omgerekend in 18...
@Niels, de eerste 2 getallen staan in En toen ben ik gaan denken aan:
0x12
Maar dat is omgerekend in 18...
Gewijzigd op 21/02/2012 08:10:03 door Wouter J
Ik had het stiekem óók uitgetest, vandaar dat ik heel stellig zeker was van antwoord A. Het lelijke is nu, dat zowel mijn Localhost (PHP 5.2.13), een gratis webhost account (Woelmuis -> PHP 5.1.6) en op een Antagonist server (PHP 5.2.17) als antwoord 12 krijg. Wat is de theorie hierachter?!
Toby hinloopen op 20/02/2012 17:44:26:
0x00 is 0 (nul) + 12 = 12.
Kijk :-) En waarom zou het nu komen ? ;-)