PHP telt geen extra punten
Op deze pagina zouden er punten op positie 5 bij moeten worden getelt als de pagina zo word aangeroepen maar komen geen punten bij als ik zo de pagina aanroep. Iemand enig idee want is beetje vervelend!
http://trosekactie.efocus.nl/credits.php?id=5&ts=20080329131144
Alvast bedankt!
Greetz,
Zonder een stukje code is het echt onmogelijk je te helpen. Post dus eens de relevante code die bij je probleem hoort...
ja heb alleen een fla
Misschien zou je ons van een script kunnen voorzien wat we kunnen zien wat er gebeurt? Zo kunnen we je niet helpen natuurlijk...
Zal ik die fla online zetten zodat jullie die kunnen zien (Het action script gedeelte dan)
Maar goed, zonder iets van code kunnen we daar natuurlijk alleen naar gokken. En de kans dat we goed gokken is dan wel heel erg klein...
Hij doet in elk geval via die swf een GET method op de credits.php
Het is heel leuk dat er een credits.php via de get methode aangeroepen wordt, maar zonder stukje code kunnen we daar echt helemaal niets mee...
Ja zou graag willen maar kan dus niet op de FTP en de credits.php draait lokaal op me werk waar ik dus ook niet bijkan want ben vrij dus vandaar dat ik hoopte dat je het in de action script kan achterhalen aangezien het wel werkt maar ik niet precies snap hoe die credit.php precies moeten worden aangeroepen om een credit bij een bepaald persoon te tellen!
// [Initial MovieClip Action of sprite 131]
#initclip 3
class nl.tros.trosek_scoreboard extends MovieClip
{
var namesinger, timeplaying, totalcredits, playhead, loadtxt, btn_close, ani, ani_holder, onEnterFrame, _parent, oSinger, filters, _visible, _yscale, _xscale, oSound, nInterval;
function trosek_scoreboard()
{
super();
namesinger._visible = false;
timeplaying._visible = false;
totalcredits._visible = false;
playhead._visible = false;
playhead.arrow._visible = false;
loadtxt.text = "";
loadtxt._visible = false;
btn_close.onRelease = mx.utils.Delegate.create(this, btnCloseClicked);
btn_close._visible = false;
ani._visible = false;
ani_holder._visible = false;
} // End of the function
function loadAnimations()
{
for (var _loc2 = 1; _loc2 < 9; ++_loc2)
{
ani_holder.createEmptyMovieClip("ani" + _loc2, ani_holder.getNextHighestDepth());
ani_holder["ani" + _loc2].createEmptyMovieClip("holder", 10);
ani_holder["ani" + _loc2]._visible = false;
} // end of for
ani_holder.nLoadID = 1;
this.loadAnimation(ani_holder.nLoadID);
} // End of the function
function loadAnimation(nID)
{
ani_holder["ani" + nID].holder.loadMovie("shot" + nID + ".swf");
onEnterFrame = mx.utils.Delegate.create(this, checkLoad);
} // End of the function
function checkLoad()
{
if (ani_holder["ani" + ani_holder.nLoadID]._width)
{
ani_holder["ani" + ani_holder.nLoadID].holder.myani.gotoAndStop(1);
ani_holder["ani" + ani_holder.nLoadID]._visible = false;
if (ani_holder.nLoadID < 8)
{
++ani_holder.nLoadID;
this.loadAnimation(ani_holder.nLoadID);
}
else
{
trace ("allloaded");
ani._visible = true;
_parent.startLineUp();
delete this.onEnterFrame;
} // end if
} // end else if
} // End of the function
function hideAnimations()
{
for (var _loc2 = 1; _loc2 < 9; ++_loc2)
{
ani_holder["ani" + _loc2]._visible = false;
ani_holder["ani" + _loc2].holder.gotoAndStop(1);
} // end of for
} // End of the function
function showSong(oDetails)
{
this.hideAnimations();
nActAni = 0;
oSinger = oDetails;
namesinger.text = oSinger.name;
totalcredits.text = oSinger.credits + " credits";
loadtxt.text = "Laden ogenblikje geduld..";
loadtxt._visible = true;
var _loc2 = this;
filters = null;
ani._visible = false;
_visible = false;
_xscale = _yscale = 100;
mx.transitions.TransitionManager.start(_loc2, {type: mx.transitions.Zoom, direction: mx.transitions.Transition.IN, duration: 5.000000E-001, easing: mx.transitions.easing.Bounce.easeIn});
_loc2.allTransitionsInDone = mx.utils.Delegate.create(this, showSongDetails);
oSound = new Sound();
oSound.onLoad = mx.utils.Delegate.create(this, soundLoaded);
oSound.onSoundComplete = mx.utils.Delegate.create(this, onSoundCompleted);
oSound.loadSound(oSinger.song, true);
btn_close._visible = true;
_visible = true;
} // End of the function
function showSongDetails()
{
namesinger._visible = true;
totalcredits._visible = true;
playhead._visible = true;
} // End of the function
function soundLoaded(bSuccess)
{
if (bSuccess)
{
nInterval = setInterval(updatePlayhead, 100, this);
this.updatePlayhead();
loadtxt._visible = false;
} // end if
} // End of the function
function onSoundCompleted()
{
trace ("onSoundCompleted");
clearInterval(nInterval);
this.addCredit();
} // End of the function
function addCredit()
{
++oSinger.credits;
_root.UpdateData(oSinger.id);
totalcredits.text = oSinger.credits + " credits";
trace ("addCredit to server: id = " + oSinger.id + " ...");
} // End of the function
function updatePlayhead(mTL)
{
var _loc2 = mTL.oSound;
var _loc5 = Math.round(_loc2.position / _loc2.duration * 100);
mTL.playhead.arrow._x = (mTL.playhead._width - 8) / 100 * _loc5;
mTL.playhead.arrow._visible = true;
var _loc4 = _loc2.position;
var _loc6 = _loc4 / 60000;
var _loc3 = _loc4 % 60000 / 1000;
var _loc7 = Math.round(_loc3) < 10 ? ("0" + Math.round(_loc3).toString()) : (Math.round(_loc3).toString());
mTL.timeplaying.text = Math.floor(_loc6).toString() + ":" + _loc7;
mTL.timeplaying._visible = true;
if (_loc2.position > 1000 && mTL.nActAni == 0)
{
mTL.updateAnimationScene();
}
else if (_loc2.position > 9000 && mTL.nActAni == 1)
{
mTL.updateAnimationScene();
}
else if (_loc2.position > 13000 && mTL.nActAni == 2)
{
mTL.updateAnimationScene();
}
else if (_loc2.position > 19000 && mTL.nActAni == 3)
{
mTL.updateAnimationScene();
}
else if (_loc2.position > 30000 && mTL.nActAni == 4)
{
mTL.updateAnimationScene();
}
else if (_loc2.position > 36000 && mTL.nActAni == 5)
{
mTL.updateAnimationScene();
}
else if (_loc2.position > 40000 && mTL.nActAni == 6)
{
mTL.updateAnimationScene();
}
else if (_loc2.position > 47000 && mTL.nActAni == 7)
{
mTL.updateAnimationScene();
} // end else if
} // End of the function
function updateAnimationScene()
{
++nActAni;
trace ("start animatie " + nActAni + " : " + oSound.position);
_root.debug.text = _root.debug.text + ("start animatie" + nActAni + " : " + oSound.position + "\r");
ani_holder["ani" + nActAni]._visible = true;
ani_holder["ani" + nActAni].holder.myani.gotoAndStop(1);
ani_holder["ani" + nActAni].holder.gotoAndStop(2);
var _loc4 = new mx.transitions.Tween(ani_holder["ani" + nActAni], "_x", mx.transitions.easing.Regular.easeOut, ani_holder["ani" + nActAni]._x + 350, ani_holder["ani" + nActAni]._x, 6.000000E-001, true);
_loc4.onMotionFinished = function (oEvt)
{
var _loc1 = Number(oEvt.obj._name.substr(3)) - 1;
if (_loc1 > 0)
{
oEvt.obj._parent["ani" + _loc1]._visible = false;
} // end if
oEvt.obj.holder.myani.play();
};
ani_holder._visible = true;
} // End of the function
function btnCloseClicked()
{
oSound.stop();
clearInterval(nInterval);
ani._visible = true;
ani_holder._visible = false;
namesinger._visible = false;
totalcredits._visible = false;
playhead._visible = false;
timeplaying.text = "";
playhead.arrow._x = 0;
btn_close._visible = false;
var _loc2 = this;
mx.transitions.TransitionManager.start(_loc2, {type: mx.transitions.Zoom, direction: mx.transitions.Transition.OUT, duration: 3.000000E-001, easing: mx.transitions.easing.Elastic.easeOut});
_loc2.allTransitionsOutDone = function ()
{
_xscale = _yscale = 50;
_visible = true;
};
var _loc3 = new flash.filters.BlurFilter(4, 4, 2);
filters = new Array(_loc3);
_parent.removeZangerSong();
} // End of the function
var nActAni = 0;
} // End of Class
#endinitclip
En je hebt natuurlijk geen actionscript nodig hier, maar PHP. Wat doe je voor werk, je bent toch niet webdesigner?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen
Quote:
OMG, de enige plaats waar je dat kunt achterhalen is in credits.php zelf!maar ik niet precies snap hoe die credit.php precies moeten worden aangeroepen om een credit bij een bepaald persoon te tellen!
Kortom, zonder de relevante PHP code uit credits.php kunnen we je echt niet helpen...
Je zou toch kunnen achterhalen in de action script op wat voor manier die de credits.php aanroept omdat het via ene GET method gaat
Credits.php wordt nieteens aangeroepen in je AS :) lijkt mij logisch dan dat er niets gebeurd.
function addCredit()
{
++oSinger.credits;
_root.UpdateData(oSinger.id);
totalcredits.text = oSinger.credits + " credits";
trace ("addCredit to server: id = " + oSinger.id + " ...");
} // End of the function
Dus nogmaals: zonder de PHP code van credits.php is het (voor mij iig) onmogelijk je te helpen...
ps.
Quote:
Zie jij daar iets van credits.php staan?!?Hier ook niet?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
Nee, Johan. Daar wordt alleen iets met een variabele gedaan, er wordt geen credits.php aangeroepen. Of deze moet in een van die variabelen zitten, maar dat lijkt me onlogisch.
Bumpen::
SanThe.