PHP telt geen extra punten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Johan test

Johan test

29/03/2008 15:01:00
Quote Anchor link
Beste mensen,
Op deze pagina zouden er punten op positie 5 bij moeten worden getelt als de pagina zo word aangeroepen maar komen geen punten bij als ik zo de pagina aanroep. Iemand enig idee want is beetje vervelend!

http://trosekactie.efocus.nl/credits.php?id=5&ts=20080329131144

Alvast bedankt!

Greetz,
 
PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 18:42:14
 
Johan test

Johan test

29/03/2008 15:11:00
Quote Anchor link
De credits.php word gevoed door deze flash movie http://trosekactie.efocus.nl/public/
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/03/2008 15:13:00
Quote Anchor link
Zonder een stukje code is het echt onmogelijk je te helpen. Post dus eens de relevante code die bij je probleem hoort...
 
Johan test

Johan test

29/03/2008 15:13:00
Quote Anchor link
ja heb alleen een fla
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

29/03/2008 15:13:00
Quote Anchor link
Misschien zou je ons van een script kunnen voorzien wat we kunnen zien wat er gebeurt? Zo kunnen we je niet helpen natuurlijk...
 
Johan test

Johan test

29/03/2008 15:14:00
Quote Anchor link
Zal ik die fla online zetten zodat jullie die kunnen zien (Het action script gedeelte dan)
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/03/2008 15:19:00
Quote Anchor link
Je hebt toch gewoon je credits.php? Dat is het script dat lijkt mij moet zorgen dat er aan de hand van bepaalde input ergens punten bij opgeteld moeten worden.

Maar goed, zonder iets van code kunnen we daar natuurlijk alleen naar gokken. En de kans dat we goed gokken is dan wel heel erg klein...
 
Johan test

Johan test

29/03/2008 15:31:00
Quote Anchor link
Hij doet in elk geval via die swf een GET method op de credits.php
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/03/2008 15:33:00
Quote Anchor link
Johan, wil je nu geholpen worden of niet? Zo ja, post dan eens de relevante code uit credits.php waar nu al meedere malen om gevraagd is.

Het is heel leuk dat er een credits.php via de get methode aangeroepen wordt, maar zonder stukje code kunnen we daar echt helemaal niets mee...
 
Johan test

Johan test

29/03/2008 15:35:00
Quote Anchor link
Ja zou graag willen maar kan dus niet op de FTP en de credits.php draait lokaal op me werk waar ik dus ook niet bijkan want ben vrij dus vandaar dat ik hoopte dat je het in de action script kan achterhalen aangezien het wel werkt maar ik niet precies snap hoe die credit.php precies moeten worden aangeroepen om een credit bij een bepaald persoon te tellen!
 
Johan test

Johan test

29/03/2008 15:38:00
Quote Anchor link
Het stukje action script waar het volgens mij gebeurt
// [Initial MovieClip Action of sprite 131]
#initclip 3
class nl.tros.trosek_scoreboard extends MovieClip
{
var namesinger, timeplaying, totalcredits, playhead, loadtxt, btn_close, ani, ani_holder, onEnterFrame, _parent, oSinger, filters, _visible, _yscale, _xscale, oSound, nInterval;
function trosek_scoreboard()
{
super();
namesinger._visible = false;
timeplaying._visible = false;
totalcredits._visible = false;
playhead._visible = false;
playhead.arrow._visible = false;
loadtxt.text = "";
loadtxt._visible = false;
btn_close.onRelease = mx.utils.Delegate.create(this, btnCloseClicked);
btn_close._visible = false;
ani._visible = false;
ani_holder._visible = false;
} // End of the function
function loadAnimations()
{
for (var _loc2 = 1; _loc2 < 9; ++_loc2)
{
ani_holder.createEmptyMovieClip("ani" + _loc2, ani_holder.getNextHighestDepth());
ani_holder["ani" + _loc2].createEmptyMovieClip("holder", 10);
ani_holder["ani" + _loc2]._visible = false;
} // end of for
ani_holder.nLoadID = 1;
this.loadAnimation(ani_holder.nLoadID);
} // End of the function
function loadAnimation(nID)
{
ani_holder["ani" + nID].holder.loadMovie("shot" + nID + ".swf");
onEnterFrame = mx.utils.Delegate.create(this, checkLoad);
} // End of the function
function checkLoad()
{
if (ani_holder["ani" + ani_holder.nLoadID]._width)
{
ani_holder["ani" + ani_holder.nLoadID].holder.myani.gotoAndStop(1);
ani_holder["ani" + ani_holder.nLoadID]._visible = false;
if (ani_holder.nLoadID < 8)
{
++ani_holder.nLoadID;
this.loadAnimation(ani_holder.nLoadID);
}
else
{
trace ("allloaded");
ani._visible = true;
_parent.startLineUp();
delete this.onEnterFrame;
} // end if
} // end else if
} // End of the function
function hideAnimations()
{
for (var _loc2 = 1; _loc2 < 9; ++_loc2)
{
ani_holder["ani" + _loc2]._visible = false;
ani_holder["ani" + _loc2].holder.gotoAndStop(1);
} // end of for
} // End of the function
function showSong(oDetails)
{
this.hideAnimations();
nActAni = 0;
oSinger = oDetails;
namesinger.text = oSinger.name;
totalcredits.text = oSinger.credits + " credits";
loadtxt.text = "Laden ogenblikje geduld..";
loadtxt._visible = true;
var _loc2 = this;
filters = null;
ani._visible = false;
_visible = false;
_xscale = _yscale = 100;
mx.transitions.TransitionManager.start(_loc2, {type: mx.transitions.Zoom, direction: mx.transitions.Transition.IN, duration: 5.000000E-001, easing: mx.transitions.easing.Bounce.easeIn});
_loc2.allTransitionsInDone = mx.utils.Delegate.create(this, showSongDetails);
oSound = new Sound();
oSound.onLoad = mx.utils.Delegate.create(this, soundLoaded);
oSound.onSoundComplete = mx.utils.Delegate.create(this, onSoundCompleted);
oSound.loadSound(oSinger.song, true);
btn_close._visible = true;
_visible = true;
} // End of the function
function showSongDetails()
{
namesinger._visible = true;
totalcredits._visible = true;
playhead._visible = true;
} // End of the function
function soundLoaded(bSuccess)
{
if (bSuccess)
{
nInterval = setInterval(updatePlayhead, 100, this);
this.updatePlayhead();
loadtxt._visible = false;
} // end if
} // End of the function
function onSoundCompleted()
{
trace ("onSoundCompleted");
clearInterval(nInterval);
this.addCredit();
} // End of the function
function addCredit()
{
++oSinger.credits;
_root.UpdateData(oSinger.id);
totalcredits.text = oSinger.credits + " credits";
trace ("addCredit to server: id = " + oSinger.id + " ...");
} // End of the function
function updatePlayhead(mTL)
{
var _loc2 = mTL.oSound;
var _loc5 = Math.round(_loc2.position / _loc2.duration * 100);
mTL.playhead.arrow._x = (mTL.playhead._width - 8) / 100 * _loc5;
mTL.playhead.arrow._visible = true;
var _loc4 = _loc2.position;
var _loc6 = _loc4 / 60000;
var _loc3 = _loc4 % 60000 / 1000;
var _loc7 = Math.round(_loc3) < 10 ? ("0" + Math.round(_loc3).toString()) : (Math.round(_loc3).toString());
mTL.timeplaying.text = Math.floor(_loc6).toString() + ":" + _loc7;
mTL.timeplaying._visible = true;
if (_loc2.position > 1000 && mTL.nActAni == 0)
{
mTL.updateAnimationScene();
}
else if (_loc2.position > 9000 && mTL.nActAni == 1)
{
mTL.updateAnimationScene();
}
else if (_loc2.position > 13000 && mTL.nActAni == 2)
{
mTL.updateAnimationScene();
}
else if (_loc2.position > 19000 && mTL.nActAni == 3)
{
mTL.updateAnimationScene();
}
else if (_loc2.position > 30000 && mTL.nActAni == 4)
{
mTL.updateAnimationScene();
}
else if (_loc2.position > 36000 && mTL.nActAni == 5)
{
mTL.updateAnimationScene();
}
else if (_loc2.position > 40000 && mTL.nActAni == 6)
{
mTL.updateAnimationScene();
}
else if (_loc2.position > 47000 && mTL.nActAni == 7)
{
mTL.updateAnimationScene();
} // end else if
} // End of the function
function updateAnimationScene()
{
++nActAni;
trace ("start animatie " + nActAni + " : " + oSound.position);
_root.debug.text = _root.debug.text + ("start animatie" + nActAni + " : " + oSound.position + "\r");
ani_holder["ani" + nActAni]._visible = true;
ani_holder["ani" + nActAni].holder.myani.gotoAndStop(1);
ani_holder["ani" + nActAni].holder.gotoAndStop(2);
var _loc4 = new mx.transitions.Tween(ani_holder["ani" + nActAni], "_x", mx.transitions.easing.Regular.easeOut, ani_holder["ani" + nActAni]._x + 350, ani_holder["ani" + nActAni]._x, 6.000000E-001, true);
_loc4.onMotionFinished = function (oEvt)
{
var _loc1 = Number(oEvt.obj._name.substr(3)) - 1;
if (_loc1 > 0)
{
oEvt.obj._parent["ani" + _loc1]._visible = false;
} // end if
oEvt.obj.holder.myani.play();
};
ani_holder._visible = true;
} // End of the function
function btnCloseClicked()
{
oSound.stop();
clearInterval(nInterval);
ani._visible = true;
ani_holder._visible = false;
namesinger._visible = false;
totalcredits._visible = false;
playhead._visible = false;
timeplaying.text = "";
playhead.arrow._x = 0;
btn_close._visible = false;
var _loc2 = this;
mx.transitions.TransitionManager.start(_loc2, {type: mx.transitions.Zoom, direction: mx.transitions.Transition.OUT, duration: 3.000000E-001, easing: mx.transitions.easing.Elastic.easeOut});
_loc2.allTransitionsOutDone = function ()
{
_xscale = _yscale = 50;
_visible = true;
};
var _loc3 = new flash.filters.BlurFilter(4, 4, 2);
filters = new Array(_loc3);
_parent.removeZangerSong();
} // End of the function
var nActAni = 0;
} // End of Class
#endinitclip
 
Harmen

Harmen

29/03/2008 15:49:00
Quote Anchor link
phphulp...

En je hebt natuurlijk geen actionscript nodig hier, maar PHP. Wat doe je voor werk, je bent toch niet webdesigner?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/03/2008 15:51:00
Quote Anchor link
Quote:
maar ik niet precies snap hoe die credit.php precies moeten worden aangeroepen om een credit bij een bepaald persoon te tellen!
OMG, de enige plaats waar je dat kunt achterhalen is in credits.php zelf!

Kortom, zonder de relevante PHP code uit credits.php kunnen we je echt niet helpen...
 
Johan test

Johan test

29/03/2008 15:52:00
Quote Anchor link
Je zou toch kunnen achterhalen in de action script op wat voor manier die de credits.php aanroept omdat het via ene GET method gaat
 
Harmen

Harmen

29/03/2008 15:57:00
Quote Anchor link
Credits.php wordt nieteens aangeroepen in je AS :) lijkt mij logisch dan dat er niets gebeurd.
 
Johan test

Johan test

29/03/2008 15:59:00
Quote Anchor link
Hier ook niet?

function addCredit()
{
++oSinger.credits;
_root.UpdateData(oSinger.id);
totalcredits.text = oSinger.credits + " credits";
trace ("addCredit to server: id = " + oSinger.id + " ...");
} // End of the function
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/03/2008 16:00:00
Quote Anchor link
Een simpele zoekopdracht naar 'credits.php' of 'ts=' in de code die je post, leert dat deze stukjes er niet in voorkomen. Dus dan wordt het wel heel lastig om af te leiden welke GET variabelen je nu in de url op moet geven zodat credits.php juist werkt.

Dus nogmaals: zonder de PHP code van credits.php is het (voor mij iig) onmogelijk je te helpen...

ps.
Quote:
Hier ook niet?
Zie jij daar iets van credits.php staan?!?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

29/03/2008 16:04:00
Quote Anchor link
Nee, Johan. Daar wordt alleen iets met een variabele gedaan, er wordt geen credits.php aangeroepen. Of deze moet in een van die variabelen zitten, maar dat lijkt me onlogisch.
 
- SanThe -

- SanThe -

29/03/2008 17:29:00
Quote Anchor link
@Johan: Niet Bumpen.
Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.