PHP versie wijzigen?
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Wat ik eerst zou vragen is welke functie omvalt als je het script met php 5.3.8 gaat draaien. Ik neem aan dat de maker je dit zo kan vertellen.
Hmm, ik zal hem nog is berichten.
En vraag hen ook eens waarom een update van het script anders niet mogelijk is?
The Ajax function will be interrupted, Css will be down, blank page will be appeared.
Kindly downgrade your phpversion and install ioncube loader.
Vraag ze ook eens of ze op de hoogte zijn van de risico's van downgraden? En waarom ze geen update leveren?
Benieuwd naar hun reactie....
Dat heeft totaal niets te maken met php. :)
Een ajax function is javascript. CSS is html gerelateerd.
Ik zie niet in waarom dat dit een blanco pagina kan geven.
Post eens de site van de maker. Evt. een demo van het script.
Toevoeging op 17/09/2012 11:14:53:
Maar AJAX kan wel een PHP functie aanroepen, welke volgens hun niet op PHP > 5.3.8 werkt.
Ja ik zal hem wel weer berichten. Ik stuur wel een pm naar jullie met de demo.
De AJAX call is een $_GET of $_POST en wat dingen die er moeten gebeuren.
Maar dan nog, CSS breekt? Erg vaag..
The user login will not work, admin will not work, suppose if it worked then the admin settings cannot be changed.
Downgrading the php will not cause any issue to your server
Our developers are already started to upgrade our script, but we can not update the time frame, because we need to develope it from the scratch and to test the software.
Ik zou gewoon het geld terugvragen. Dit klinkt zeer onprofessioneel van hun kant.
Verstand van zaken hebben ze niet, en wat ze over downgraden zeggen slaat kant nog wal....
Gewijzigd op 17/09/2012 11:39:28 door - Ariën -
Quote:
Script Requirements
***** is built on the CakePHP 1.3 framework and needs PHP 5 and mySQL 5 installed on the server. The script is also compatible with the latest version of PHP 5.3+
***** is built on the CakePHP 1.3 framework and needs PHP 5 and mySQL 5 installed on the server. The script is also compatible with the latest version of PHP 5.3+
Dit geeft mij toch het gevoel dat het niet helemaal pluis is...
Ik zal hem daar nog over berichten
Waar ik mee zit is dat ik het een mooi platform vind,
maar ik wil geen grote problemen krijgen later.
Toevoeging op 17/09/2012 12:03:54:
Ik heb het gevraag en hij heeft het niet beantwoord maar nu verwijzen ze me door naar een ander persoon.
Vaag allemaal, ik ga denk ik gewoon mijn geld terug vragen.
Quote:
Ik heb het gevraag en hij heeft het niet beantwoord maar nu verwijzen ze me door naar een ander persoon.
Misschien krijg je nu bericht van iemand met verstand van zaken. :)
Zo'n script is volgens mij vrij eenvoudig te maken.
Er zijn meer 'clonen' van dit script.
Dus als je het echt beu bent kan je je geld terug vragen, maar zou even afwachten wat die ander persoon je wijs wil maken. ;)
Just now i heard from installation team,
Please downgrade your php version as per the installation team suggestion,,, because your current version it may occur some issues in near future,
Once your site get more traffic that time if the issues occurred its leads to cause more for you,,, for that reason alone to provide best,,, team suggest to downgrade your php version thats all
I hope you understand the situation,
Please co operate with team
Wat een waardeloos advies van hun.
Als ik een script zou krijgen waarvoor ik down graden moet van me server, dan weet ik al dat er dingen goed miss is in het script die is aan gekocht.
Ja, inderdaad ik ga gelijk mijn geld terug vragen.
Dus wat ze zeggen is dat als in de toekomst er meer verkeer toeneemt, dan krijg je met jou php versie problemen. Volgens mij heeft dat totaal geen invloed op de php versie maar op de server en zijn capaciteit.
Ze hangen hier echt een broodje aap op.
En dan hebben ze nog het lef ook om te vragen om mee te werken aan het team??
EDIT zat te eten.. :)
Laat nog wel even wat weten of het allemaal goed is gekomen..
Gewijzigd op 17/09/2012 12:53:12 door Bart V B
Anders doe ik een Paypal claim.
Maar ja toch jammer, ik vond het qua uiterlijk en hoe het werkt een best mooi script.
Ik weet niet of ik zo'n soortgelijke script kan vinden meeste zijn niet echt goed.
Is het duur om dit te laten maken?
Ja ik laat alles wel even weten.
Bedankt voor de steun jongens!
Gewijzigd op 17/09/2012 13:01:29 door Bawo Sambo