PHP versie wijzigen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

Bart V B

Bart V B

17/09/2012 13:08:14
Quote Anchor link
Mja, uiterlijk zegt niets over wat er onder de motorkap zit.
En daar ging het om bij dit script.

Zal eens morgen een google ronde doen of ik wat leuks tegenkom.
Ook zal ik eens kijken wat voor functionaliteiten er in zitten.
Dat zal de prijs van zo'n script bepalen denk ik.
Moet aan de arbeid nu. :)

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 12:47:54

Bawo Sambo

Bawo Sambo

17/09/2012 13:11:28
Quote Anchor link
Hartsikke bedankt!

Hello,

Sorry for the inconvenience

in the site we had mention clearly : http://customers.agriya.com/products/fixed-price-platform/static/server

For your self our team suggest to go with http://dev1products.dev.agriya.com/doku.php?id=fpplatform-install

Ja daar komen ze nu pas mee, ze zeide alleen dat ik een VPS of een dedicated moest hebben.

Bart V B

Bart V B

17/09/2012 13:18:23
Quote Anchor link
Nou het is mij toch niet echt duidelijk:
http://www.agriya.com/fiverr-clone

Vooral dit stukje:
Quote:
Hosting Requirements

Agriya does not recommend that you choose a shared hosting account for this script due to the large amount of server resources required as your site gets more popular. Many hosting companies will carefully monitor how much resources your site is taking up and without warning can shut down your account. Agriya can provide no support for customers who choose GoDaddy hosting as their hosting service is incompatible with Agriya's software. We recommend that you choose a VPS, dedicated server or opt for cloud based hosting. Agriya can recommend several solutions.

FP Platform has been shown to work best on a server using the cPanel software. While we have been able to get the software working on servers running Plesk, we have encountered numerous problems with the Plesk software, with issues ranging from non-standard server paths to obscure file ownership problems. FP Platform requires a number of different cron jobs to be setup in order to maintain your site and handle administrative functions like the PayPal Mass Pay. As your site gets more popular the time taken to run these cron files increases, which increases the amount of server resources required. In our 11 years of experience, we have found that cPanel servers are far superior at handling cron jobs than Plesk servers.

Script Requirements

FP Platform is built on the CakePHP 1.3 framework and needs PHP 5 and mySQL 5 installed on the server. The script is also compatible with the latest version of PHP 5.3+

Bawo Sambo

Bawo Sambo

17/09/2012 13:31:44
Quote Anchor link
Het is allemaal heel vaag.
Wat ik nu gewoon wil is mijn geld terug. maar krijg dit als reactie:

It was mentioned on site itself,,, http://customers.agriya.com/products/fixed-price-platform/static/server

You asked me to choose the hosting

For that i suggest to go with VPS or Dedicated,,,,,,,

Our all the client's sites working perfectly in the required version only,,, yet we didn't received any issues from the clients,,, and all the sites are getting more traffic,,,,,and they are success in the market

And also we are ready to provide the support for your site 3 months,,, so you can get any kind of assistance from our side,,,, so just go with as per the requirements,,,,,

http://customers.agriya.com/products/fixed-price-platform/static/server

http://dev1products.dev.agriya.com/doku.php?id=fpplatform-install

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/09/2012 13:37:06
Quote Anchor link
Voet bi jstuk houden, en zeggen dat je geen interesse meer in het product hebt omdat je niet terug kan gaan naar 5.3.8. Hun moeten zelf wel hopelijk bereidwillig zijn om het dan te snappen en dat ze je geld terug geven.

Zo niet, dan zou ik ze het zelf echt gaan vragen dat je je niks met hun product kan, en dat je je geld terug wilt.

Doen ze dat dan nog niet, terug claimen via PayPal.

Bawo Sambo

Bawo Sambo

17/09/2012 13:44:24
Quote Anchor link
Ja ik ga nu direct weer een bericht sturen.

wat een hopeloze lui daar.

Toevoeging op 17/09/2012 13:55:22:

Toevoeging op 17/09/2012 13:59:56:

Hij wil het niet teruggeven.

Hello

Sorry for the inconvenience, downgrade your php version and get the installation right a way,,,,

As per the company norms we don't have refund option,,,because the license has opened in your name and you download it

The installation and support is additional service,,, our script cost alone $****

So downgrade your php version as per the requirements which is mentioned over the site,,, and get the installation asap

We would like to provide you better service, so kindly cooperate with the team
Gewijzigd op 17/09/2012 13:59:47 door Bawo Sambo

Remco nvt

Remco nvt

17/09/2012 14:45:47
Quote Anchor link
Je kan het gewoon ook hard spelen;

- Geef me geld terug of jullie zijn verantwoordelijk voor alle security issues die zich opdoen op de webserver.

Daarnaast is het me niet duidelijk of je nou al heb geprobeerd het te installeren en dat je toen een dikke error kreeg ?

Bawo Sambo

Bawo Sambo

17/09/2012 14:56:13
Quote Anchor link
Ja dat zou ik ook kunnen zeggen weet niet of ze dat doen maar, ik laat het hier niet bij zitten.

Nee ik heb het nog niet geinstalleerd, ik zit nu op werk ik kan het thuis nog wel ff proberen.

Frank WD

Frank WD

17/09/2012 16:46:05
Quote Anchor link
Wat een hopeloze gevallen zijn dat zeg.

Het is toch zo klink klaar als een klontje dat niemand maar dan ook echt niemand een downgrade gaat doen van zijn/haar server. Tenminste als je een klein beetje gezond verstand hebt dan.

En up-grade word niet voor niks gedaan, als iets 100% loopt zal er geen up-grade komen. Of er moet super goede functie's bij komen. De leverancier van het script dient gewoon te zorgen dat hun script up-to-date is met de beschikbare versie's. Kunnen/willen ze dat niet, kunnen ze het script ook niet verkopen. Want dikke kans dat 99% het niet zal kunnen draaien.

De leverancier blijft in gebreken, kijk eens in de voorwaarden van hun of je daar iets over kunt vinden. Overigens niet zomaar een downgrade uitvoeren. Ik zal eerst hosting aan schrijven ivm daar de server draait. Ik kan me van hun ook voorstellen dat de hosting ook niet vrolijk wordt van een downgrade op jou VPS.

EDIT:
Je gaat ja ook geen verdieping van je huis afhalen, omdat anders de o zo graag gewilde dakkapel anders niet kan worden geplaatst.
Gewijzigd op 17/09/2012 16:47:07 door Frank WD

Bawo Sambo

Bawo Sambo

17/09/2012 17:33:59
Quote Anchor link
@ Frank WD

Je hebt gelijk maar ik heb heel weinig verstand van php. Ik weet niet hoe dat allemaal werkt, anders zou ik het allemaal zelf maken inplaats van een script kopen.

Ik heb twee mailtjes teruggestuurd. maar nu zegt die niets meer. Ik ga maar even kijken wat ik kan doen bij paypal.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/09/2012 22:23:21
Quote Anchor link
Heb je het script nou in bezit, en kan je het installeren op je huisige PHP versie?

Bawo Sambo

Bawo Sambo

17/09/2012 22:31:05
Quote Anchor link
Ik heb het script in bezit ja, maar ik heb nog geen tijd gehad om het te testen op de huidige versie.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/09/2012 22:33:49
Quote Anchor link
Laat maar weten als je het utgestest hebt? Ik begrijp dat de source verder wel encoded is?

Bawo Sambo

Bawo Sambo

18/09/2012 09:58:35
Quote Anchor link
Ja is goed. Ik heb ook al een geschil geopend en nu maar afwachten.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/09/2012 09:56:45
Quote Anchor link
Houd ons op de hoogte...

Bawo Sambo

Bawo Sambo

20/09/2012 11:53:43
Quote Anchor link
Ja, ik ben druk geweest. Maar ik ga er vanavond mee aan de slag en kijken of het werkt.

Maar helaas kan ik via Paypal zelf geen geld terug krijgen omdat PayPal enkel kopersbescherming biedt aan voor claims als de goederen op eBay, Marktplaats, Catawiki.nl en 2dehands.nl en de andere reden is dat ze geen claims onderzoeken die betrekking hebben op virtuele of immateriële objecten.

ze raden aan om toch contact te zoeken met de verkoper. Maar zou een van jullie het script willen testen en kijken of het werkt op een nieuwe PHP versie en desnoods aanpast.

Eddy E

Eddy E

20/09/2012 13:18:11
Quote Anchor link
Plaats dat script maar even ergens: dan zal ik het proberen.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/09/2012 13:20:20
Quote Anchor link
Geldt de wet van kopen op afstand niet? Het is wel amerika, maar daar geldt toch ook iets dergelijks, om je geld terug te krijgen?
Gewijzigd op 20/09/2012 13:24:35 door - Ariën -

Pagina: « vorige 1 2 3

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.