Php version 4.2.2
http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/69
Zou het kunnen dat dit script niet werkt met versie 4.2.2 ?
De map Thumbs wordt aangemaakt, maar blijft leeg...
Grtz
Zou het kunnen dat dit script niet werkt met versie 4.2.2 ?
De map Thumbs wordt aangemaakt, maar blijft leeg...
Grtz
Heb je well alles chmod ??
Normaal zou ik anders een error krijgen, zoals "Geen rechten om tumbnails aan te maken" maar hij overloopt dit...
De map is er, maar meer niet...
En ik heb alles op 777 gezet, zoals Bas zijn script zegt
Edit:
Ik heb dit getest op een server met phpversion 4.2.2 en op een andere met version 4.3.8... Op 4.2.2 doet ie niks, en op 4.3.8 wel... het lastige is, enkel de server met version 4.2.2 is van mij...
Zou er geen manier zijn om dit op te lossen? Ik hoop dat ik simpelweg iets verkeerd doe!
Gewijzigd op 21/07/2004 19:07:00 door Alfred -
Blijkbaar niemand die dit weet :o)
lijkt me dat dan t probleem is opgelost.
of niet?
waarom moeilijk doen als t makkelijk kan?
Gewijzigd op 21/07/2004 21:58:00 door John de Boer
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/10/143
Er kunnen genoeg verschillen tussen de bakken zijn behalve verschil in versie in php; zoals een detail als GD geinstalleerd hebben. Er kunnen genoeg omstandigheden zijn die mensen bij gebrek aan paranormale gaven niet kunnen detecteren.
Er is niet iemand die er iets mee kan. Er kunnen genoeg verschillen tussen de bakken zijn behalve verschil in versie in php; zoals een detail als GD geinstalleerd hebben. Er kunnen genoeg omstandigheden zijn die mensen bij gebrek aan paranormale gaven niet kunnen detecteren.
komt waarschijnlijk door je GD2.. want scriptje gebruikt GD2 om thumbnails aan te maken.. werkt niet zonder GD2 en daarom willen de thumbnails ook niet worden aangemaakt..
GD2 moet je ff op Google opzoeken, downloaden en installeren :) Opzich kunnen wij ook nog wel een GD2 installatie tutorial gebruiken dus voel je vrij om je ervaringen te noteren en te posten ;-)
John De Boer: Het is 'mijn' server, maar die is gekocht bij een bedrijf, maw, het is gewoon webspace die ik aangeschaft heb, dus upgraden kan ik niet :)
'k hoop dat er voor sommigen wat nuttigs inzit... :)
heb hem gelezen, kort maar krachtig! ziet er goed uit en is duidelijk! ++
Dankjewel :)