PHP voor dummies.
Groet,
Jorn
Welke tutorial lees je?
De artikelen op deze site staan niet op een volgorde van opbouwende kennis. Deze zijn door onze bezoekers geschreven en volgen elkaar dus niet op.
TJVB tvb op 08/05/2013 17:26:52:
Welke tutorial lees je?
De allereerste bij tutorials. En oke ik kijk er wel eens na.
De tutorial waar Frank naar link is 1 van de beste nederlandse "PHP voor dummies" tutorials. Hij staat hier ook in de tutorials lib. Op PHPtuts heeft 1 van de beste tut schrijvers van deze site zijn tutorials geplaatst. Het loont zeker de moeite daar wat tutorials te lezen.
Doe het lekker rustig aan, 1 hoofdstuk per keer. Na een hoofdstuk lekker oefenen met wat je zojuist geleerd hebt en het komt helemaal goed!
Frank Nietbelangrijk op 09/05/2013 01:53:04:
Misschien kun je beter eens kijken op http://www.phptuts.nl/view/39/
Oke ik zal er na kijken, bedankt!
@Wouter J
Ik zie het ja, ik zal eens zoeken. En rustig aan doen!
Bedankt mensen.
Moet je het boek "PHP & MySQL voor Dummies" en een vergrootglas kopen.
@Niek, boeken zijn zo ongeveer het slechtste idee. van het vergrootglas snap ik al helemaal niks
Begrijp de reactie van Niek ook niet, zeker niet na twee maanden na de reactie van Jorn.
dat vergrootglas slaat op de inhoud omdat de voorbeelden bijna niet te lezen zijn, Zeker een eindredacteur die kleurenblind is, grijze letters op een lichtgrijze achtergrond.
Ik bedoel maar.
Gewijzigd op 20/07/2013 02:04:07 door Niek Kasius
Daarnaast sluit ik me bij Jeroen aan; boeken zijn doorgaans niet de meest ideale bron om PHP uit te leren.
Jorn is echter al weer afgehaakt (of druk aan het leren), aangezien er geen enkele reactie meer volgt.
Misschien is een wiki system wel op zijn plaats. dan kunnen de pro's het steeds maat weer bijwerken en zijn de hulpmiddelen wel bruikbaar:)