php weblog in een bestaande html site plaatsen
hallo
even een vraagje waar ik al dagen mee bezig ben maar niet uit komt. op mijn site heb ik een soort van weblog aangemaakt maar die is niet zomaar te zien daar moet je voor op een link klikken. dat hoort niet maar de code die ik kreeg kom ik ook niet uit,
dit moet ergens in me bestaande site gezet worden maar dan zie ik nog steeds niet weblog niet!!!
kan iemand mij helpen om gewoon dat loggie in me site te krijgen?
alvast bedankt
groetjes reets
even een vraagje waar ik al dagen mee bezig ben maar niet uit komt. op mijn site heb ik een soort van weblog aangemaakt maar die is niet zomaar te zien daar moet je voor op een link klikken. dat hoort niet maar de code die ik kreeg kom ik ook niet uit,
dit moet ergens in me bestaande site gezet worden maar dan zie ik nog steeds niet weblog niet!!!
kan iemand mij helpen om gewoon dat loggie in me site te krijgen?
alvast bedankt
groetjes reets
PHP hulp
15/11/2024 15:41:16Jelmer -
08/04/2005 21:03:00- SanThe -
08/04/2005 21:05:00die log staat als php en me site index staat op index.html, heb dat ook al geprobeerd omdat in php te zetten maar ho maar noppes :s
- SanThe -
08/04/2005 21:12:00ja die werkt wel, alleen je mag hem niet linken wat ik heb gedaan, ik heb nu wel me index kunnen hernoemen maar het moet zo
And you must replace path/to/show_news.php with the real path to show_news.php, NOT the URL !!!
Examples:
CORRECT: include("cutenews/show_news.php");
WRONG : include("http://site.com/cutenews/show_news.php");
And you must replace path/to/show_news.php with the real path to show_news.php, NOT the URL !!!
Examples:
CORRECT: include("cutenews/show_news.php");
WRONG : include("http://site.com/cutenews/show_news.php");
Marien xD
08/04/2005 21:52:00nee ook niet maaruh tis gelukt hoor he he......ik heb die code in me html gezet en toen geupload en toen de index hernoemd en lopen met die handel!!!
maar iig bedankt voor het mee denken mensen!!!
maar iig bedankt voor het mee denken mensen!!!