PHP Wedstrijd
@tractive Webdesign houdt een php wedstrijd.
Bij deze wedstrijd kun je maar liefs € 250,- winnen.
Wat moet je kunnen?
- je moet goed om kunnen gaan met php
- je moet een database aanmaken
Wat moet je doen om deel te nemen?
- een mailtje sturen naar [email protected] met je naam en e-mail adres.
Hierna ontvang je van ons de opdracht.
Met vriendelijke groet,
@tractive Webdesign
hahaha.. coole manier om aan je scripts te komen ^_^
op dit moment hebben wij het erg druk, en dus hebben we er zelf geen tijd voor.
bovendien leren wij zo enkele goeie php kennen, die we later misschien in dienst kunnen nemen.
Wat houdt de opdracht precies in? Waar zijn de spelregels te lezen om deze actie 'legaal' te maken? Wie controleert jullie of jullie wel werkelijk iemand uitbetalen?
Uiteraard is dit ook een kwestie van vertrouwen.
verder zullen wij de winnaar bekent maken op onze website.
Elwin
want php en mySQL zijn nogal breed...
[email protected]
ook kunt u deze downloaden op:
http://www.attractive-webdesign.nl/phpwedstrijd.rar
deze krijgt u bij het sturen van een mail naar: ook kunt u deze downloaden op:
http://www.attractive-webdesign.nl/phpwedstrijd.rar
van wat ik wel heb begrepen is dat het script best makkelijk is... en basic kennis van php/sql hiervoor goed genoeg is
als het er om gaat dat jullie zo php leren zou ik gewoon is ff bij de scriptjes hier op de site kijken..
alles wat je verwacht staat ook al hier op de site..
maar zoals ik eerder al zei: "op dit moment hebben wij het erg druk, en dus hebben we er zelf geen tijd voor.
bovendien leren wij zo enkele goeie php kennen, die we later misschien in dienst kunnen nemen."
maar wat snap je niet?
mijn excuses, wij hoeven geen php te leren, maar zo leren wij php-ers kennen.
het slaat nergens op
ik maak dit ervan uit
Admin:
- bedrijven toevoegen/verwijderen
- bedrijven e-mail sturen (die lid zijn of allemaal)
Lid (bedrijf):
- inloggen en info bewerken
maar deze vragen:
- mag iemand/een bedrijf zich ook gewoon aanmelden?
- Je hoort bij de admin in te vullen of deze persoon/bedrijf lid is... als je daar NEE kiest, kan deze persoon/dit bedrijf niet meer inloggen of is dat wel toegestaan?
verder graag wat meer info.. het is te onverzorgt sorry
Gewijzigd op 10/01/2005 16:08:00 door Sean
ja nouja kvind het een beetje onzin..
Ik heb net een hele community site (bijna) af..
dan zou ik nog zo'n dingetje moetne gaan maken..
kan ik je niet gewoon logingegens geven dat je keer op mijn site kan kijken :P
[email protected]
Ik snap het nog steeds niet helemaal... kunnen we verder praten over msn? -> Edit:
Het lijkt of er een aantal pagina's ontbreken.
Gewijzigd op 10/01/2005 16:11:00 door Tobias
nee dit mag niet.
- Je hoort bij de admin in te vullen of deze persoon/bedrijf lid is... als je daar NEE kiest, kan deze persoon/dit bedrijf niet meer inloggen of is dat wel toegestaan?
dat heb je goed, als ik nee zou kiezen, komt er dus geen lidpagina, en dus kan dit bedrijf niet inloggen.
tja alles een beetje te snel opgemaakt misschien....
waarom vraag je niet een paar mensen of ze hun coding van bijv. een script willen laten zien? heiruit kan je halen dat ze of goed of slecht zijn.. bijv kunnen ze OO scripten, is hun source wel goed geordend, en is het efficient??
Zo zou ik het tenminste doen, bespaart jou al die tijd, en het geld ;)
de wedstrijd eindigt eind februari (dus niet in maart),
daarna zullen wij de ingezonden scripts bekijken en in maart zullen wij de winnaar bekent maken.
Groeten Albert
Ik wilde eerst meedoen, maar nu heb ik mijn twijfels, script is in 1 dag (5 uur) gemaakt... en om vervolgens tot maart te gaan wachten op een uitkomst (in die tijd hebben jullie al iets van 1000 euro verdient aan 'onze' scripts aangezien jullie die commercieel mogen gebruiken)... waarschijnlijk ben ik het tegen die tijd allang vergeten :p
daarom vind ik het nogal dom om mee te doen...
Zo kun je toch makkelijk geld verdienen? (als je t in 5 uurtjes kunt doen)
Het geld hebben wij al lang op onze rekening, dus daarom niet zo'n lange termijn.
Wij hopen wel dat wij zo enkele mensen leren kennen die goed met php kunnen omgaan.
Zodat wij deze later misschien in dienst kunnen nemen of enkele opdrachten uitbesteden wanneer wij hier geen tijd voor hebben.