PHP Zend ontwikkelaar gezocht voor kleine opdracht
die wordt gebruikt voor het genereren en doorgeven van rapportages van externe
consultants.
Het programma is toegankelijk voor zowel trainers (die op deze manier hun
werkzaamheden verantwoorden en declareren), de cursist (die toegang heeft tot een
totaalrapportage van verrichte werkzaamheden) als onze eigen backoffice, die op grond van
de rapportages de inkooporders uitdraait.
Een volledig uitgewerkt functioneel ontwerp is beschikbaar, evenals de broncode van een 90
procent gelijksoortige applicatie die voor een andere organisatie is ontwikkeld. Deze
applicatie is gebouwd op het ZEND platform: kennis van zowel PHP als van ZEND is
noodzakelijk voor het uitvoeren van deze opdracht.
Omdat onze eisen bekend zijn en er al veel voorwerk is verricht, moet het mogelijk zijn om
een totaalprijs overeen te komen. Fixed fee, fixed time, dus.
Uiteraard geven we graag een persoonlijke toelichting voorafgaand aan je offerte.
[email protected]
0617676491
En nog een specifieke versie, 1 of 2?
En verder nog de andere vereiste voor voorkeuren: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/criteria-php-vacature-berichten/16800/
Ik ben eindgebruiker van het programma en de software is een jaar of vijf geleden op mijn aanwijzingen ontwikkeld. Inmiddels werk ik elders en wil ik van hetzelfde programma gebruikmaken. Uiteraard moeten er dan wat (kleine) aanpassingen worden gedaan; aanpassen bedrijfsidentiteit en wat kleine functionele veranderingen.
Broncode heb ik, ik weet dat het geschreven is in PHP en Zend, maar dat weet ik alleen maar omdat de ontwikkelaar (die inmiddels niet meer te bereiken is) mij dat indertijd tussen neus en lippen vertelde. Welke smaak Zend het is, zal te vinden zijn in de broncode die ik geïnteresseerden graag toestuur. Ik weet er zelf te weinig van om in de broncode te kijken.
Budget? Ik schat een paar honderd euro - dit hebben we indertijd ook betaald voor de oorspronkelijke software.
Gewijzigd op 19/10/2013 09:43:00 door Ernst Boermans
Oke, dan weet ik zeker dat het Zend Framework is en versie is waarschijnlijk 1.x, aangezien het al een tijdje geleden was dat de code geschreven is (versie 2 is eind vorig jaar uitgekomen).