php-5.0.4 & Localhost?
Hallo,
Ik ben nieuw in PHP.
Ik wil graag locaal gaan testen met php-5.0.4, Mysql 4.1 en localhost..Kan ieman even kort uitleggen hoe ik moet beginnen, aub?
De rest zal wel lukken..:)
Adibo.
Ik ben nieuw in PHP.
Ik wil graag locaal gaan testen met php-5.0.4, Mysql 4.1 en localhost..Kan ieman even kort uitleggen hoe ik moet beginnen, aub?
De rest zal wel lukken..:)
Adibo.
PHP hulp
04/01/2025 05:38:13- SanThe -
07/07/2005 22:33:00Mysql 4.1 gedwnload en geinstalleerd.
Localhost was al geinstalleerd.
php 5.0.4 gedwnload en UITGEPAKT, hier is niets te installeren.
onder localhost kan ik asp aanroepen, probeer ik php aan te roepen dan wil ie die apart openen in bijvoobeeld drewmveawer ??
Localhost was al geinstalleerd.
php 5.0.4 gedwnload en UITGEPAKT, hier is niets te installeren.
onder localhost kan ik asp aanroepen, probeer ik php aan te roepen dan wil ie die apart openen in bijvoobeeld drewmveawer ??
- SanThe -
07/07/2005 22:43:00Uitpakken alleen is zelden voldoende. Maar je zegt asp en dan denk ik gelijk aan Windows en dan houdt mijn kennis direct op.
Winston Smith
08/07/2005 01:01:00je apache (neem aan dat je dat hebt) moet je nog configureren: in httpd.conf moet je addType nog .php of .php5 toevoegen.
Hoe dat precies moet moet je even in de documentatie van je webserver kijken.
Uitpakken alleen: zal niet werken ;p
Hoe dat precies moet moet je even in de documentatie van je webserver kijken.
Uitpakken alleen: zal niet werken ;p
Jelmer -
08/07/2005 08:28:00ASP, win xp pro, klinkt mij als IIS.
Maar hoe dan ook, de documentatie van php.net voor het installeren van php5.0.4 op IIS zal je toch nodig hebben.
Maar hoe dan ook, de documentatie van php.net voor het installeren van php5.0.4 op IIS zal je toch nodig hebben.