php-bestand opent als tekstbestand in browser
Hallo,
Ik heb een site met frames gemaakt. Als de login-gegevens worden verstuurd naar een php-bestand. Voert de browser dit bestand niet uit maar, laat het in tekst zien in het frame in de browser.
Weet iemand waar het probleem ligt en hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb een site met frames gemaakt. Als de login-gegevens worden verstuurd naar een php-bestand. Voert de browser dit bestand niet uit maar, laat het in tekst zien in het frame in de browser.
Weet iemand waar het probleem ligt en hoe ik dit kan oplossen?
PHP hulp
26/11/2024 00:25:38Rick
07/04/2004 21:23:00Ja, daar ligt het niet aan. Ik heb een MySQL apache server op mijn computer. En als ik zonder frames werk doet het probleem zich niet voor.
Rick
07/04/2004 23:44:00als het bestand een .php is en de server ondersteunt php dan zal hij het ALTIJD parsen, tenzij je fopen oid. gebruikt
fopen is een functie waarmee je een bestand kunt openen. als je bij de functies kijkt kun je er meer info over vinden
en oid betekend Of Iets Dergelijks ;)
Ik moest laatst ook eens 3 keer kijken wat het voor moest stellen.
en oid betekend Of Iets Dergelijks ;)
Ik moest laatst ook eens 3 keer kijken wat het voor moest stellen.
Rick
09/04/2004 11:07:00Arend a
09/04/2004 12:03:00Rick
09/04/2004 13:28:00slang?
zo zou ik het toch niet noemen
zijn meer gewoon wat forum afkortingkjes :)
misschien een ideetje om een FAQ neer te zetten met een lijstje van dat soort woorden?
zo zou ik het toch niet noemen
zijn meer gewoon wat forum afkortingkjes :)
misschien een ideetje om een FAQ neer te zetten met een lijstje van dat soort woorden?
Elwin - Fratsloos
09/04/2004 14:15:00Forum afkortingen...?
Volgens mij is het gewoon 100% Nederlands. En volgens een meneer die altijd op antwoord wacht ook:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=oid
Elwin
Volgens mij is het gewoon 100% Nederlands. En volgens een meneer die altijd op antwoord wacht ook:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=oid
Elwin
Rick
09/04/2004 14:22:00laat ik het zo zeggen, dit soort teksten worden eigenlijk alleen maar op fora, irc en andere chat systemen gebruikt
(en af en toe in emails missschien)
maar het is idd gewoon goed nederlands :)
hmm idd kent vandale niet?
(en af en toe in emails missschien)
maar het is idd gewoon goed nederlands :)
hmm idd kent vandale niet?
Gewijzigd op 09/04/2004 14:35:00 door Rick