PHP/CSS'er gezocht (deeltijd) - Utrecht (en thuis)
AdamsYoung onderscheid zich door de - door onszelf ontwikkelde - zeer gebruiksvriendelijke CMS- en webshopsoftware (PHP). Dit heeft inmiddels geresulteerd in een portfolio van zo'n 150 klanten. Omdat de groei er bepaald nog niet uit is zijn wij hard op zoek naar iemand die ons 10-koppige team van enthousiaste professionals wil versterken.
We zijn op zoek naar iemand die op een enthousiaste manier klanten wil helpen, communicatie-vaardig is, net even verder kijkt dan nodig is en graag met een frisse - eigenwijze - visie helpt om onze service en software te verbeteren.
Je werkzaamheden zullen bestaan uit het technisch realiseren van de front-ends van websites en het verder ontwikkelen van ons CMS.
Wij zijn gevestigd in Utrecht (goed bereikbaar vanaf zowel A2 als A27, met voldoende - gratis - parkeergelegenheid en een busstop voor de deur) en zijn een flexibel en enthousiast team tussen de 20 en 35 jaar.
Wij bieden jou:
- deelname aan uitdagende softwareprojecten voor uitdagende klanten
- de mogelijkheid om veel ervaring op te doen (we hechten veel waarde aan kennisdeling)
- een enthousiaste, vrolijke en ontspannen no-nonsense werksfeer
- aantrekkelijke salaris-perspectieven
- mogelijkheid tot (deels) thuiswerken
Van jou krijgen we daar graag terug:
- een flexibele werkhouding
- gedegen kennis van in ieder geval PHP en CSS
- leergierigheid
- een beetje gevoel voor humor
- in ieder geval 60 uur per maand inzetbaar (gemiddeld dus 15 uur per week, dit mag de ene week meer dan de andere week zijn)
Meer weten of meteen beginnen?
Neem contact met me op via 06 2671 6108 of 030 242 0931 of mail me via [email protected]
Tot binnenkort!
Pier van der Kraan
AdamsYoung Team
Dienstverband: Deeltijd (in overleg)
Contractduur: Na proefperiode in principe voor onbepaalde tijd (andere vormen zijn in overleg mogelijk)
Locatie van werkzaamheden: De vestiging van AdamsYoung te Utrecht, thuiswerken is in overleg deels mogelijk
Vereiste kennis: PHP, (x)HTML, CSS
Kennis van PostgreSQL, MySQL, Javascript, Object Oriented Programming, Photoshop/Grafische programma's is een pre!
Indicatie van een beloning: Afhankelijk van het aantal uur dat je werkt. Het instapsalaris bedraagt op fulltime basis 1620 Euro p/m. + onkosten. Je salaris groeit mee met je prestaties.
Ik ben een leergierige creatieveling die tot op het bot gemotiveerd is en gedreven is om tot het uiterste te gaan.
Alleen heb ik nog niet zoveel ervaring met PHP.
Ik studeer op mijn eigen houtje de OOP technieken van PHP en heb daarnaast mijn eigen 2 websites die ik nog aan het onderhouden ben.
Daarnaast ben ik ook wel zo een persoon die de webstandaard nauwkeurig aanhoud.
Probleem echter is, ik woon in omgeving Amsterdam en ik werk daarnaast ook fulltime in een computerwinkel.
Daardoor heb ik te weinig tijd om mijn leergierigheid te voeden.
Mijn doel is uiteindenlijk een werkgever te vinden die mijn interesses en motivatie herkent en bereid is mij soort van opteleiden.
Mijn huidige skills zijn:
-PHP basis (1+ jaar)
- PHP OOP (aan het leren)
- MySQL
- HTML
- CSS
- Photoshop CS3
Mijn huidige project staat online en mocht u daar inzien in willen hebben dan geef ik graag ook daarvan het adres.
Ik hoor graag mee te groeien in uw team.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Leuk dat je interesse hebt! Ik zou graag eens met je verder praten en eventueel afspreken ter kennismaking. Kun je mij mailen ([email protected]) of bellen (06 2671 6108 of 030 242 0931)?
Dank je!
Vr. groet,
Pier vd Kraan