php/db webdesigner gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Tim de smet

tim de smet

16/03/2004 19:51:00
Quote Anchor link
Sinds geruime tijd run ik een website die dienst doet als giglist. Reeds sinds het gebruik van de site ben ik op zoek naar een webdesigner die een php/db site kan ontwerpen ter vervanging van de simpele html-code en de txt-files. Ik vond iemand die dit op zich wilde nemen maar de site werd nooit afgewerkt (en ik heb er de source ook niet van). Dit is terug te vinden op www.zabulus.be/uprise.
Ik heb een lijst opgesteld van hoe ik zou willen dat de site eruit komt te zien, het staat op www.uprise.be/wishlist.

Enfin, als dit doenbaar lijkt (natuurlijk tegen betaling) of je hebt meer vragen, laat me dan iets weten op [email protected].

Thanks!
Tim

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 14:25:24

16/03/2004 19:58:00
Quote Anchor link
*Bekijkt wishlist...

Dat gat je heel wat geld kosten. Het gaat zo te zien om een redelijk volledige pagina. Hier heb ik helaas geen tijd voor, maar diegene die dat wel hebben zullen veel vragen.

*Bekijkt niet afgemaakte pagina...

Opzich een leuk design, voldoet aan je eisen. Zou in de kosten kunnen schelen, omdat het design dan al af is.

PHP erik

PHP erik

16/03/2004 21:55:00
Quote Anchor link
ik kan dit best maken, maar heb het erg druk op het moment.

dus alleen als deze opdracht beter betaald dan mn anderen, dan kan ik er serieus over denken om het te doen.

dus.. ik zou graag willen weten watvoor bedrag je voor dit totaal in gedachte hebt. als ik zelf mn prijs moet noemen zeg ik gewoon 10000 euro, zodat jij dan een redelijke mag zeggen :)

je kan me hierover ook een PM-etje sturen of een mailtje. maar ik moet ongeveer weten hoeveel het betaald...

voorbeeld: 75-150 euro
voorbeeld: 5-10 euro
(dit is ongeveer :P)

Mitch X

Mitch X

16/03/2004 22:01:00
Quote Anchor link
Kweenie of ik de enige ben dit het opvalt ...
Maar de laatste tijd komen er steeds meer mensen hier om een webdesigner te strikken ...

Tim de smet

tim de smet

16/03/2004 22:05:00
Quote Anchor link
eerst en vooral: het is geen commerciële site, ik verdien er zelf NIETS aan. ten tweede: ik ben student dus kan me geen grote financiële uitspattingen veroorloven.

met de persoon die de site eerst ging maken had ik 150 euro afgesproken. dat is voor mij al een redelijk groot bedrag (zeker voor een website, dat is zo'n 10 lp's) dus ik denk dat dit geschikt is om op te baseren.

enfin, meer vragen of zo, mail gerust...

Rick

Rick

16/03/2004 22:28:00
Quote Anchor link
ik wil het best voor die 150 euro doen maar ik heb het op dit moment nog erg druk.
op het moment nog met een projectje bezig die als het goed is binnen een maand afgerond moet zijn
maar daarna zou ik als het goed is wel even tijd moeten hebben
ik kan je dan ook nog niet vertellen binnen hoeveel tijd het af zou zijn, dat hangt nogal af van de hoeveelheid tijd die ik beschikbaar heb

Arend a

Arend a

16/03/2004 22:38:00
Quote Anchor link
Mijn prijs is 200 euro, volgende week af inclusief nazorg. Soortgelijke projecten heb ik in perl gefabriceerd op www.vorago.nl. Uitgevoerd in perl of php icm de database naar uw smaak en gescheiden code en html, zodat de webmaster de layout van de betreffende sites gemakkelijk kan aanpassen.

CV/Portofolio op verzoek, ik ben per email te bereiken op [email protected]
Gewijzigd op 16/03/2004 22:39:00 door Arend a

Rick

Rick

16/03/2004 23:03:00
Quote Anchor link
je gaat zeker een flink aantal classes gebruiken die je al eerder heb geschreven?
want in die tijd is het ongeveer onmogelijk om dit te maken (tenzij je er fulltime aan kan werken natuurlijk)

16/03/2004 23:45:00
Quote Anchor link
Rick: Dat valt wel mee hoor, ik verwacht idd dat hij oude scripts gebruikt, maar waarom zou dat niet mogen? Alles wat je kan gebruiken (lees: tijd besparen) is mooi meegenomen.

tim de smet: Ik zou op Arend's bod ingaan :).

Arend a

Arend a

17/03/2004 00:06:00
Quote Anchor link
Nee, veel van mijn code is enkel binnen het project zelf reusable. Voor de rest gebruik ik gewoon binnen het project zelf goed reusable code. Ik heb tijd en kennis. Hoewel 200 euro voor een dergelijk arbeidsintensief project waar nog een hoop aan uitgewerkt moet worden een bijzonder lage prijs is. 150 euro red je amper tegen minimumloon imho.

Rick

Rick

17/03/2004 01:05:00
Quote Anchor link
klopt, 150 euro is erg laag ja
maar daar staat tegenover dat het een non-profit project is, en daar doe ik dan nog niet zo moeilijk over

als het nou voor een bedrijf was die er flinke winst mee wilde maken dan zou ik het niet doen

Tim de Smet: ik denk dat Arend zijn bod best goed is en als ik het zo zie zit ongeveer iedereen behalve hij nogal vol met z'n tijd
dus tenzij je nog een tijd kan wachten zou ik maar op Arend zijn bod ingaan
Gewijzigd op 17/03/2004 01:07:00 door Rick

Arend a

Arend a

17/03/2004 10:21:00
Quote Anchor link
Ik vind 200 euro nog steeds erg laag overigens. Dit is voor mij een fulltime week tegen amper minimumloon. Mja.

17/03/2004 11:45:00
Quote Anchor link
Jaja je bent weer gul Adje :P

Mja wie heeft er dan ook zoveel tijd?
Ik iig niet ... zelfs niet voor 150 euro :)

Arend a

Arend a

17/03/2004 14:07:00
Quote Anchor link
Hoezo? Zou jij voor 150 deze opdracht aannemen dan?

Mitch X

Mitch X

17/03/2004 14:34:00
Quote Anchor link
Nope da zeg ik ...
Quote:
zelfs niet voor 150 euro :)
'

Dat gul bedoelde ik letterlijk hoor ....
Gewijzigd op 17/03/2004 15:32:00 door Mitch X

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.