PHPer gezocht ..

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

25/03/2005 14:17:00
Quote Anchor link
hallo, ik zoek iemand die mij kan helpen bij het volgende... Voor een nieuw te maken website op het gebied van verzekeringen zoek ik een script wat het volgende kan... Ik gebruik veel phpNUKE, en zou mooi zijn als ik een script hierin kan integreren..

het script laat bezoekers een keuze maken uit verschillende verzekeringen en kunnen deze online afsluiten...
Volgens mij een simpel sql verhaal echter ben geen sql expert...
Wie heeft er ideeen en kan mij hierbij helpen (uiterard tegen betaling)

gaarne e-mail
Gewijzigd op 27/03/2005 23:14:00 door

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 08:40:48

Winston Smith

Winston Smith

25/03/2005 14:47:00
Quote Anchor link
Aan hoeveel betaling zat je te denken?

25/03/2005 14:49:00
Quote Anchor link
Afhankelijk van resultaat en inzet...

Han eev

Han eev

25/03/2005 17:28:00
Quote Anchor link
jah dat zeggen ze allmaal ;)

25/03/2005 17:35:00
Quote Anchor link
Zoals serieuze ontwikkelaars weten is het moeilijk om van tevoren een bedrag te noemen. zeker als niet bekend is hoeveel tijd een ontwikkelaar voor een bepaald project nodig heeft. En...deze tijd en dus kosten (lees,verdiensten) liggen dus per persoon verschillend, de een levert tenslotte misschien wel betere kwaliteit dan de andere.

Dus ja, denk dat een serieuze aanbieder en een serieuze kandidaat het daar beide over eens zijn..

Als ik morgen ergens solliciteer en direct vraag "wat levert het op" dan moet ik niet vreemd opkijken als ik een weekje later een briefje krijg met een afzegging :-)

Onbekend onbekend

onbekend onbekend

25/03/2005 18:02:00
Quote Anchor link
Weten we dat ook weer :)

Mitch X

Mitch X

25/03/2005 19:16:00
Quote Anchor link
Ik denk dat hij bedoelde wat je budget is ;)

Onbekend onbekend

onbekend onbekend

25/03/2005 19:55:00
Quote Anchor link
Tja,

Wie vraagt word overgeslagen...
En dat geld ook bij verzekeringen!

Jelmer -

Jelmer -

25/03/2005 20:33:00
Quote Anchor link
Offtopic:

Ik weet niet veel van de belasting af, maar als je terug betalld in natura, kun je het dan niet laten gelden als relatiegeschenk? Die kun je volgens mij wel (gedeeltelijk) aftrekken.

Ik neem aan dat een professionele programmeur toch wel een vorm van tarieven heeft, of in ieder geval een richtlijn.

En misschien is een soort van schriftelijke overeenkomt ook niet een slecht idee. Je moet wel een beetje zekerheid hebben...

26/03/2005 11:49:00
Quote Anchor link
Hmz.... ik meen dat deze oproep ook bedoeld was om een eerste kontakt te leggen :-)
Is ook niet noodzakelijk om in een forum juist die zaken te bespreken toch ;-)
Enkele mensen hebben zich al gemeld, dank daarvoor....

Overigens, een bedrijf die aan mij vraagt wat mijn budget is voor een bepaald project zet ik direct buiten de deur...
Het gaat erom dat je serieus een project bekijkt en dan een goede calculatie maakt, ZONDER een eventueel budget van een klant in je hoofd...

Bedankt allemaal,

Groeten martin

B a s
Beheerder

B a s

26/03/2005 12:04:00
Quote Anchor link
das dikke onzin wat je nu zegt martin..

Jelmer -

Jelmer -

26/03/2005 12:11:00
Quote Anchor link
"Ik ben de baas van een grote multinational
Ik wil graag een nieuw pand in Duitsland, maar het mag niet meer kosten dan 1.2 miljoen."

Dat krijg je anders bijna altijd te horen als architecten bureau hoor...

Als je geen budget had, werd het vast een of ander prachtig architectonisch hoogstandje. Maar ja, omdat er overal hypermoderne electronische scchuifdeuren in moeten en de liften van glas en hydroulisch moeten worden. Dan schiet je wel over je budget heen...

Dus wat ik wil zeggen: een budget is wel degelijk relevant bij het begin. En het schept een beetje vertrouwen. Als ik 3 dagen er aan heb zitten werken en je budget blijkt plotseling maar 20 euro, dan voel ik mij vlink [insert mening hier].

26/03/2005 12:13:00
Quote Anchor link
Nee, das geen onzin (in mijn ogen) ... Een budget is iets wat een interne zaak is.. Natuurlijk bepaalt deze de "speelruimte" bij opdrachten echter dit is natuurlijk nooit iets wat in een eerste gesprek thuishoort...

Jelmer -

Jelmer -

26/03/2005 12:14:00
Quote Anchor link
Niet voor een vaste baan, maar wel voor een freelance jobje

26/03/2005 12:17:00
Quote Anchor link
Vergeet niet dat je uiteindelijk een budget zelf calculeert. (in feite) je budgeteert bijvoorbeeld in 2004 dat je in 2005 wilt gaan nieuwbouwen.. daar gaat een gedegen calculatie aan vooraf als het goed is...
Natuurlijk heb je gelijk dat :
"Ik ben de baas van een grote multinational
Ik wil graag een nieuw pand in Duitsland, maar het mag niet meer kosten dan 1.2 miljoen."

dit in de praktijk gebeurd....

Alleen zo bedoelde ik dat niet ....maar goed, een leuke discussie is nooit weg toch ?

Ik ga weer verder gegroet

Jelmer -

Jelmer -

26/03/2005 12:23:00
Quote Anchor link
Quote:
Alleen zo bedoelde ik dat niet ....maar goed, een leuke discussie is nooit weg toch ?

Helemaal mee eens ^^,

Ik denk dat men toch wel nieuwschierig is naar een worp in de buurt van de prijs die je er voor over hebt.

(ik moet toegeven, ik doe zelf nooit echt 'werk voor geld' en heb dus geen keiharde tarieven. Maar als iemand helpen mij een week kost, en mij weer een stukje dichter bij mijn eigen Mac brengt, dan wil ik het nog wel eens overwegen.)

Of heb je stiekem eigenlijk geen idee hoeveel je er voor over hebt ^^,

26/03/2005 12:40:00
Quote Anchor link
Volgens mij wil martijn zakelijk overkomen, maar dat is een beetje mislukt en volgens mij wil ie het eigenlijk voor nopes krijgen ;)

27/03/2005 16:33:00
Quote Anchor link
Zoals gezegd, gelukkig heb ik ook een aantal serieuze reacties gekregen....

Onbekend onbekend

onbekend onbekend

27/03/2005 20:00:00
Quote Anchor link
Je gaat hier toch wel belasting over betalen hé martin?

Winston Smith

Winston Smith

27/03/2005 22:43:00
Quote Anchor link
En een specificatie voor de programmeur zodat die eventueel belasting en premie kan terugvorderen? ^^

Wat ik btw bedoelde is dat je idd niet zegt van '25 euro krijg je, meer niet'. Bij een dergelijke site moet je bij een goede programmeur toch al denken aan minstens 200 euro.

En als je zelf niet kan proggen in SQL (of PHP), hoe wil je dan gaan controleren of er degelijk werk is afgeleverd? Als het werkt, werkt het en dan kan je niet zien of de code goed gescript is.
Uiteraard kan je de code inzien, maar iedereen kan het er ingewikkeld uit laten zien met knip- en plakwerk of comments toevoegen en structureren...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.