PHP-er gezocht te Limburg Belgie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ivo schuermans

Ivo schuermans

06/12/2006 04:09:00
Quote Anchor link
Ik heb reeds een eigen site maar kan de klus niet afwerken er zitten nog een paar foutjes in mijn php. Woon je regio Maaseik (B) of elders in limburg
dan kunnen we regelmatig eens bijeen komen zodat we alles kunnen bespreken
Graag reactie , bedankt Groetjes

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 00:48:30

Ponzi

Ponzi

06/12/2006 08:01:00
Quote Anchor link
Hup ! De eerste Belgisch-Limburger meldt zich !

Kan je misschien wat meer informatie geven? Wanneer samenkomen (regelmatige basis, 1x per maand)? Wat moet er juist gedaan worden? Wat hangt er voor die PHP-er aan vast?

Misschien de huidige website ook een keertje tonen?

Ponzi

Koko

koko

06/12/2006 08:18:00
Quote Anchor link
Hoi,

Nog een Belgische Limburger die even laat weten geïnteresseerd te zijn in de opdracht.

Luc Zontrop

Luc Zontrop

06/12/2006 08:23:00
Quote Anchor link
Er zijn hier wel meerdere Belgische Limburgers e :)

Ponzi

Ponzi

06/12/2006 08:52:00
Quote Anchor link
Waarom reageren die dan niet :-p ?

Maar nu terug on-topic. Eens benieuwd wat de topic-starter in de aanbieding heeft :-) !

Ivo schuermans

Ivo schuermans

06/12/2006 21:23:00
Quote Anchor link
Ponzi schreef op 06.12.2006 08:01:
Hup ! De eerste Belgisch-Limburger meldt zich !

Kan je misschien wat meer informatie geven? Wanneer samenkomen (regelmatige basis, 1x per maand)? Wat moet er juist gedaan worden? Wat hangt er voor die PHP-er aan vast?

Misschien de huidige website ook een keertje tonen?

Ponzi

Ivo schuermans

Ivo schuermans

06/12/2006 21:36:00
Quote Anchor link
Hoi allemaal,
zo te zien zijn er toch ook belgische op deze site
Ik ben in de steek gelaten door mijn vriend Hij heeft kindjes gemaakt en is beginnen te bouwen en nu heeft hij geen tijd meer Van daar
Mijn Site : www.snelzoeker.be
bedankt al voor jullie reactie maar ik wil gewoon verder vandaar deze hulp vraag
Groetjes Ivo

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

06/12/2006 22:18:00
Quote Anchor link
Was ik maar een belleg...

Red Crew

Red Crew

06/12/2006 22:23:00
Quote Anchor link
Moest Ponzi of Koko hulp willen ik ben ook van de streek :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.