PHP-er gezocht te Limburg Belgie
Ivo schuermans
06/12/2006 04:09:00Ik heb reeds een eigen site maar kan de klus niet afwerken er zitten nog een paar foutjes in mijn php. Woon je regio Maaseik (B) of elders in limburg
dan kunnen we regelmatig eens bijeen komen zodat we alles kunnen bespreken
Graag reactie , bedankt Groetjes
dan kunnen we regelmatig eens bijeen komen zodat we alles kunnen bespreken
Graag reactie , bedankt Groetjes
PHP hulp
15/11/2024 00:48:30Ponzi
06/12/2006 08:01:00Hup ! De eerste Belgisch-Limburger meldt zich !
Kan je misschien wat meer informatie geven? Wanneer samenkomen (regelmatige basis, 1x per maand)? Wat moet er juist gedaan worden? Wat hangt er voor die PHP-er aan vast?
Misschien de huidige website ook een keertje tonen?
Ponzi
Kan je misschien wat meer informatie geven? Wanneer samenkomen (regelmatige basis, 1x per maand)? Wat moet er juist gedaan worden? Wat hangt er voor die PHP-er aan vast?
Ponzi
koko
06/12/2006 08:18:00Luc Zontrop
06/12/2006 08:23:00Ponzi
06/12/2006 08:52:00Waarom reageren die dan niet :-p ?
Maar nu terug on-topic. Eens benieuwd wat de topic-starter in de aanbieding heeft :-) !
Maar nu terug on-topic. Eens benieuwd wat de topic-starter in de aanbieding heeft :-) !
Ivo schuermans
06/12/2006 21:23:00Ponzi schreef op 06.12.2006 08:01:
Hup ! De eerste Belgisch-Limburger meldt zich !
Ponzi
Ponzi
Ivo schuermans
06/12/2006 21:36:00Hoi allemaal,
zo te zien zijn er toch ook belgische op deze site
Ik ben in de steek gelaten door mijn vriend Hij heeft kindjes gemaakt en is beginnen te bouwen en nu heeft hij geen tijd meer Van daar
Mijn Site : www.snelzoeker.be
bedankt al voor jullie reactie maar ik wil gewoon verder vandaar deze hulp vraag
Groetjes Ivo
zo te zien zijn er toch ook belgische op deze site
Ik ben in de steek gelaten door mijn vriend Hij heeft kindjes gemaakt en is beginnen te bouwen en nu heeft hij geen tijd meer Van daar
Mijn Site : www.snelzoeker.be
bedankt al voor jullie reactie maar ik wil gewoon verder vandaar deze hulp vraag
Groetjes Ivo