Php'er gezocht voor (redelijk) eenvoudig php/mysql script!
arno
26/06/2006 17:36:00Php'er gezocht voor (redelijk) eenvoudig php/mysql script!
Ik wil indien je een script uitvoerd, het jouw gegevens automatisch aanpast.
Bijvoorbeeld: Je doet een roulette, je komt op +50 en je gaat naar jouw profiel en je ziet dat er bij je geld +50 is bijgekomen.
Ik moet zelf via mysql de users moeten aanmaken, geen registratie systeem dus. :)
Alvast bedankt, Arno !
Ik wil indien je een script uitvoerd, het jouw gegevens automatisch aanpast.
Bijvoorbeeld: Je doet een roulette, je komt op +50 en je gaat naar jouw profiel en je ziet dat er bij je geld +50 is bijgekomen.
Ik moet zelf via mysql de users moeten aanmaken, geen registratie systeem dus. :)
Alvast bedankt, Arno !
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arno
PHP hulp
22/11/2024 08:41:56Jelmer -
26/06/2006 17:40:00Even een notitie tussendoor:
Wil je je werk delen met anderen, zorg er dan wel voor dat jouw deel toegankelijk is, bijv. in de vorm van documentatie of schema's, voor de anderen. Datzelfde geldt uiteraard ook voor hen. Doe je dit niet, dan kan het nog wel eens een (lang)duur(ig) grapje worden aangezien er dan veel te veel tijd moet worden besteet aan het compatible maken van de onderdelen.
Wil je je werk delen met anderen, zorg er dan wel voor dat jouw deel toegankelijk is, bijv. in de vorm van documentatie of schema's, voor de anderen. Datzelfde geldt uiteraard ook voor hen. Doe je dit niet, dan kan het nog wel eens een (lang)duur(ig) grapje worden aangezien er dan veel te veel tijd moet worden besteet aan het compatible maken van de onderdelen.
arno
26/06/2006 17:41:00Frank -
26/06/2006 17:48:00Heb je al enige code of niet? Het lijkt erop dat je al een roulette-script hebt dat echter niet volledig is.
Query om de hoeveelheid geld bij te werken:
Query om de hoeveelheid geld bij te werken:
arno
26/06/2006 17:51:00Het is het roulette script dat hier ook ergens staat;
http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/665/
Edit: Hoe zorg ik ervoor dat indien ze met een druk op een knop het geld updaten ?
http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/665/
Edit: Hoe zorg ik ervoor dat indien ze met een druk op een knop het geld updaten ?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door arno