PHP'er Gezocht
eisen:
kennis van OOP en Design Patterns (vooral MVC)
MySQL en database design
basis kennis van linux servers en apache
Er moet wel op locatie gewerkt worden. Hotel en eten worden door de werkgever betaald. Indien u er meer van wilt weten, stuur een mail naar [email protected]
richtlijnen voor een vacature even. Worden wij er misschien wat wijzer van ;-).
Bekijk de Moet er dan ook Duitse software geschreven of is het bij/voor een engels bedrijf?
Arjan Kapteijn schreef op 01.03.2009 11:53:
Lijkt mij toch dat de content niet zo veel met de code te maken heeft.Moet er dan ook Duitse software geschreven of is het bij/voor een engels bedrijf?
Woa, je wilt mij niet Duitse templates / views in elkaar laten schroeven ;).
Zolang de content door een ander wordt aangeleverd, mag dat toch geen probleem zijn? De php-code, de SQL, de html, het blijft echt allemaal hetzelfde.
db: MySQL <->server logic: PHP-> json data-><-http requestExtJS app
that's it.
Yurdakul Ejder schreef op 01.03.2009 15:20:
Teleurstellingen ontstaan door te hoge verwachtingen...Omdat 20 dagen een vrij lange periode is voor freelance verwacht ik natuurlijk een zachte prijs!
20 dagen van huis en flink wat kilometers, dat zal niet goedkoop zijn. Daarnaast mag je jezelf altijd afvragen wat kwaliteit mag kosten en hoe je die kwaliteit gaat waarborgen. Heb je wel een goed testplan opgesteld? Te vaak ontbreekt dit en heb je dus de garantie dat er veel fout zal gaan. Wat je dan ook betaalt voor de programmeurs, het is altijd teveel. Alleen kijken naar de prijs per uur is dan ook wat kortzichtig, er komt veel meer bij kijken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door geen naam