PHP'er Gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Geen naam

geen naam

01/03/2009 11:26:00
Quote Anchor link
wij zijn op zoek naar een sterke freelance PHP'er die is geïnteresseerd in een PHP opdracht van een maand in Duitsland/Aken.

eisen:
kennis van OOP en Design Patterns (vooral MVC)
MySQL en database design
basis kennis van linux servers en apache

Er moet wel op locatie gewerkt worden. Hotel en eten worden door de werkgever betaald. Indien u er meer van wilt weten, stuur een mail naar [email protected]

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 21:55:36

Jesper Diovo

Jesper Diovo

01/03/2009 11:49:00
Quote Anchor link
Bekijk de richtlijnen voor een vacature even. Worden wij er misschien wat wijzer van ;-).

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

01/03/2009 11:53:00
Quote Anchor link
Moet er dan ook Duitse software geschreven of is het bij/voor een engels bedrijf?

Frank -

Frank -

01/03/2009 11:55:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 01.03.2009 11:53:
Moet er dan ook Duitse software geschreven of is het bij/voor een engels bedrijf?
Lijkt mij toch dat de content niet zo veel met de code te maken heeft.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
druck $var;
?>

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

01/03/2009 12:18:00
Quote Anchor link
Woa, je wilt mij niet Duitse templates / views in elkaar laten schroeven ;).

Frank -

Frank -

01/03/2009 12:31:00
Quote Anchor link
Zolang de content door een ander wordt aangeleverd, mag dat toch geen probleem zijn? De php-code, de SQL, de html, het blijft echt allemaal hetzelfde.

Geen naam

geen naam

01/03/2009 15:20:00
Quote Anchor link
de software moet in het engels geschreven worden. ik zal de app. interface schrijven met ExtJS and de PHP guy moet de server logic schrijven. Duits spreken kan ginder altijd handig zijn maar niet verplicht. Omdat 20 dagen een vrij lange periode is voor freelance verwacht ik natuurlijk een zachte prijs!

db: MySQL <->server logic: PHP-> json data-><-http requestExtJS app

that's it.

Geen naam

geen naam

01/03/2009 15:22:00
Quote Anchor link
druck $var; :) dat was grappig

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door geen naam

Frank -

Frank -

01/03/2009 15:57:00
Quote Anchor link
Yurdakul Ejder schreef op 01.03.2009 15:20:
Omdat 20 dagen een vrij lange periode is voor freelance verwacht ik natuurlijk een zachte prijs!
Teleurstellingen ontstaan door te hoge verwachtingen...

20 dagen van huis en flink wat kilometers, dat zal niet goedkoop zijn. Daarnaast mag je jezelf altijd afvragen wat kwaliteit mag kosten en hoe je die kwaliteit gaat waarborgen. Heb je wel een goed testplan opgesteld? Te vaak ontbreekt dit en heb je dus de garantie dat er veel fout zal gaan. Wat je dan ook betaalt voor de programmeurs, het is altijd teveel. Alleen kijken naar de prijs per uur is dan ook wat kortzichtig, er komt veel meer bij kijken.

Geen naam

geen naam

02/03/2009 00:13:00
Quote Anchor link
ja, ja, ja alles is klaar. Ik had hier een lange antwoord geschreven maar blijkbaar is hem verwijderd. Wel ondertussen heb ik iemand, bedankt iedereen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door geen naam

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.