PHPhulp announcement

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

B a s
Beheerder

B a s

07/09/2004 09:18:00
Quote Anchor link
Dag mensen,

Zoals jullie misschien al op het nieuws hebben gelezen, wordt het redesign van PHPhulp de 13e van deze maand gelanceerd. Dit is dus volgende week maandag.

Omdat de nieuwe website ook nieuwe PHP scripts heeft die sneller en beter werken, moest ik enkele structuren die er op dit moment werden gebruikt laten vallen.

Zo raak je straks al je interne favorieten kwijt, ivm een nieuw favorieten systeem. Het favorieten systeem is op het moment op non-actief gezet. Wanneer je heel graag de huidige favorieten voor jezelf wil opslaan, reply dan even op dit topic.

Ook zullen al je interne berichten vervallen. Er wordt straks namelijk ook gebruik gemaakt van een nieuw PM systeem. Een zeer mooie moet ik vermelden! Het is een soort Hotmail in het klein.. :)

Verder zal er niets veranderen, behalve dan dat de hele website anders is en dat je veel meer opties hebt. Vergeet straks bijvoorbeeld niet om een avatar te uploaden bij je persoonlijke instellingen op de nieuwe site!

Bedankt voor je tijd en hoop je straks ook weer terug te zien op de nieuwe website!

PHP hulp

PHP hulp

26/12/2024 22:35:16

Dutchcamel

dutchcamel

07/09/2004 13:38:00
Quote Anchor link
Wat wordt de (maximale) bestandsgrootte / afmeting voor avatars?

SerpenT

SerpenT

07/09/2004 13:43:00
Quote Anchor link
heey bas ik verheug me nu al op de nieuwe versie

B a s
Beheerder

B a s

07/09/2004 13:47:00
Quote Anchor link
60x60 pixels max, 40 kb :)

Dutchcamel

dutchcamel

07/09/2004 13:50:00
Quote Anchor link
Ok, dan ga me op deze laatste dag van mn vakantie maar es creatief bezig houden :)

Dutchcamel

dutchcamel

07/09/2004 14:22:00
Quote Anchor link
Welke bestandsformaten mogen trouwens?

Eris -

Eris -

07/09/2004 14:30:00
Quote Anchor link
Ik neem aan:
jpg, jepg, gif en misschien png

Dutchcamel

dutchcamel

07/09/2004 14:32:00
Quote Anchor link
Dat is het nou net, ik sla meestal op als .png maar het is maar de vraag of dat mag :) (Niet dat het zoveel moeite is om er .jpg van te maken maar toch :P)

B a s
Beheerder

B a s

07/09/2004 14:39:00
Quote Anchor link
gif, jpg en jpeg :)

Bo az

Bo az

07/09/2004 16:31:00
Quote Anchor link
Quote:
Ok, dan ga me op deze laatste dag van mn vakantie maar es creatief bezig houden :)

pff nu nog vakantie :S :P

--------------

euhm ik laat ik het zo zeggen ik heb er zin in :D

Rick

Rick

07/09/2004 16:34:00
Quote Anchor link
Quote:
gif, jpg en jpeg :)
en waarom mag png niet dan?
png is op alle punten superieur aan gif en jpg

Steff   an

Steff an

07/09/2004 16:42:00
Quote Anchor link
en vaak een kleine formaat.

Steff   an

Steff an

07/09/2004 16:43:00
Quote Anchor link
wat is er mis met PNG (portable network graphics, of zo iets). Windows??

Steff   an

Steff an

07/09/2004 16:45:00
Quote Anchor link
he bas ik wil mijn favo graag houden.

Eris -

Eris -

07/09/2004 18:49:00
Quote Anchor link
Ik heb ook liever .png alleen Ineternet Elende ondersteund geen transparante gif :(

Arend a

Arend a

07/09/2004 18:55:00
Quote Anchor link
PNG is een goede vervanger voor gif, maar voor foto's en ander zwaar grafisch materiaal is jpeg nog altijd de betere vanwege de compressie die ietsipietsie 3 tot 5 keer beter is dan de compressie van png.

Bram Z

Bram Z

07/09/2004 19:31:00
Quote Anchor link
Je kan toch png omzeten naar jpg is dat nu zo een probleem ??? dit is het standaard op alle forums hoor.

ik zie er ook al echt naar uit !!!

Rick

Rick

07/09/2004 19:58:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik heb ook liever .png alleen Ineternet Elende ondersteund geen transparante gif :(
dat is maar half waar
IE ondersteunt wel transparantie in png, maar geen alpha channels
dus wat dat betreft is het net zo als een gifje

Quote:
Ook zullen al je interne berichten vervallen. Er wordt straks namelijk ook gebruik gemaakt van een nieuw PM systeem. Een zeer mooie moet ik vermelden! Het is een soort Hotmail in het klein.. :)
hoe kan het mooi zijn als het op hotmail lijkt?
/me is anti hotmail
Gewijzigd op 07/09/2004 19:59:00 door Rick

B a s
Beheerder

B a s

07/09/2004 20:18:00
Quote Anchor link
dan lijkt het op gmail :p

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

07/09/2004 21:10:00
Quote Anchor link
Ook zoveel ruimte? ;)

Elwin

B a s
Beheerder

B a s

07/09/2004 21:15:00
Quote Anchor link
hehe.. ja kan geen bijlages versturen dus wat mij betreft zoveel je wil :)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.