PHPHulp bugjes?
Pagina: 1 2 3 ... 6 7 8 volgende »
Ik ben even alle kleine bugjes aan het noteren. Bas gaat ze allemaal maken :)
Toch Bas? ;)
Nu aan jullie de vraag:
Welke kleine / Mega bug(jes) zijn jullie bekend?
Tot nu toe bekend maar nog niet gefixed:
- Cat=0 topics
- Lege topic titels
- Te grote avaters aan kunnen maken
- Servertijd
Misbruik van deze bugs wordt bestraft :)
Dit topic is voor het melden van bugs only, geen ge-chat a.u.b.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erik Rijk
Servertijd
edit
Quote:
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP erik
In Opera kan je niet goed tekst selecteren.
Enne, het is geen bug, maar de width van dit gedeelte waar ik nu in typ en waar deze tekst in staat mag van mij echt honderden pixels breder, of het liefst gewoon uitrekbaar met de muis.
Quote:
Mee eens! Zeker nadat php-code in die aparte velden wordt weergegeven, vind ik het lezen ervan wat lastig geworden (veel horizontaal scrollen).Enne, het is geen bug, maar de width van dit gedeelte waar ik nu in typ en waar deze tekst in staat mag van mij echt honderden pixels breder, of het liefst gewoon uitrekbaar met de muis.
Bugs:
- Gequote code wordt verkeerd (eigenlijk helemaal niet) weergegeven.
- Onjuiste melding bij stemmen in de poll
- Reclame die over sommige posts valt (als ze breder zijn dan normaal). Die reclame kan je weliswaar eigenhandig weghalen, maar het zou makkelijker zijn als er rekening mee wordt gehouden :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith
Iets met de URL-ubbtags. Bij het maken van deze soort tags: [url=www.phphulp.nl]www.phphulp.nl[/url] durft het linker menu wel eens over het forum te schuiven ;-) .
- Artikelen (en denk ook scripts) die een ' in de titel hebben kunnen niet worden toegevoegd aan interne favorieten
- RSS/XML ¿?
- Quote knopje geeft [quote=... schreef op] maar dit wordt niet getoond.
en dan is er ook nog ergens een topic met wensen (denk zo'n half jaar terug)
Edit:
Licht het aan mij of is het onderdeel Snel reageren aan het veranderen
- Het forum wil nog wel eens onder de grote rechter AD heen schuiven.
- Ik heb het niet over de vele xhtml _errors_. Errors kunnen imo niet, warnings af en toe nog, maar errors niet.
In het laatste raecties op Forumtopics graag de eigenaar van de laatse post erbij.
Verder inderdaad de bugjes welke reeds opgesomd zijn.
[dombomode]Zelf titel van topic kunnen wijzigen. EDIT zie net dat dat al kan[/dombomode]
MIJN LIJSTJE IS AL WAT KLEINER DE EDIT KNOP STAAT ER ALLEEN NOG BIJ MIJN BERICHTEN
bedankt BAS
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven
en wat dacht je van de enkele honderden errors die worden weergeven in de javascript console in phphulp.css
als ik deze console wil gebruiken moet ik eerst door alle errors van phphulp heen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan van Iwaarden
@ Stefan: met Alt +W wis je je hele console.
Stefan:
als ik deze console wil gebruiken moet ik eerst door alle errors van phphulp heen.
Of je wist even al je errors en vernieuwt vervolgens de pagina
@jan en PHP Newbie, kijk, dat wist ik dus niet aangezien ik die console nog maar een paar dagen geleden heb ontdekt en hij verrekte handig kan zijn.
rechts boven staat toch een groot rood kruis, en daatwachter staat 'wissen'
PHPerik:
Ik vind het nodig.
edit
edit
Quote:
:o)
Jongens, plz report bugs en idd geen gechat :). Er is al een features lijst die ik ook ga afwerken..
Een firefox extensie!
Verder heb ik nog een klein bugje in Safari, de 'interne berichten' link licht niet op waneer ik nieuwe berichten krijg. Een oplossing is om het stukje css wat erbij hoort te verplaatsen volgens mij, want toen ik het eens zelf onder de <link rel...> zetten tussen wat style-tags, werkte het wel. Maar ik heb er niet veel last van, dus zet dit helemaal onderaan op je todo-lijst.
Waar ik me nog het meest aan erger is de servertijd.
Verder stoor ik me nergens aan.
Ik heb nog wel een feature-request: een ubb-bar, of in ieder geval sneltoetsen voor tags. Die knopjes gebruik ik toch niet, zolang ik maar wat tekst zou kunnen selecteren en op ctrl + u kan drukken om er [u] en [/u] omheen te kunnen zetten.
Ik zie dat deze textarea al wat gegroeid is! Jeej! Daarbij voor alle zeuren: Verder heb ik nog een klein bugje in Safari, de 'interne berichten' link licht niet op waneer ik nieuwe berichten krijg. Een oplossing is om het stukje css wat erbij hoort te verplaatsen volgens mij, want toen ik het eens zelf onder de <link rel...> zetten tussen wat style-tags, werkte het wel. Maar ik heb er niet veel last van, dus zet dit helemaal onderaan op je todo-lijst.
Waar ik me nog het meest aan erger is de servertijd.
Verder stoor ik me nergens aan.
Ik heb nog wel een feature-request: een ubb-bar, of in ieder geval sneltoetsen voor tags. Die knopjes gebruik ik toch niet, zolang ik maar wat tekst zou kunnen selecteren en op ctrl + u kan drukken om er [u] en [/u] omheen te kunnen zetten.
Zelf op 1024 res is er nog ruimte over! en ik weet haast wel zeker dat de phphulpers ook meer pixels tot hun beschikking hebben (ik zit meestal op 1600x1200)
[ jeemi ik ben expert !! ]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Roland -
Mocht je de breedte van de site veranderen, doe dat dan 'liquid', zodat ik niet horizontaal hoef te scrollen met mijn kleine venstertje... daar zou ik heel erg depressief van worden, horizontaal scrollen, brrr.