PHPHulp Meeting/Uitje/Feestje?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 11 12 13 volgende »

23/10/2009 11:25:00
Quote Anchor link
Wellicht is het een leuk idee om in januari/februari na de release van de nieuwe versie een meeting/uitje/feestje te organiseren?

Is daar enige interesse in?

Quote:
Op verzoek verplaatst naar deze rubriek.
In de koffiehoek is het altijd erg stil.

SanThe.

Bericht aangepast @ 28-10-2009 12:51
Quote:
Vermeld in dit topic onderstaande gegevens, is wel zo makkelijk. Zal het hieronder zoveel mogelijk bijwerken zodat we 1 overzicht krijgen!

Debat onderwerpen:
Misschien niet verstandig om te doen, maar even laten zitten

Lijstje:
Locaties
  • Groningen
  • Zwolle
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Den Haag

Symposium
  • Werken als webdeveloper
  • Werken met databases (normaliseren/ optimaliseren/ joins)
  • Verschillende databases
  • Het AJAX principe -> Vooral do's en dont's)
  • Frameworks
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

PHP hulp

PHP hulp

05/01/2025 01:32:22

Robert Deiman

Robert Deiman

26/10/2009 16:16:00
Quote Anchor link
Zou mooi zijn als dat lukt, maar ik denk wel dat je er (bijna) geen "oudgedienden" zult treffen. (ik wil niet iedere "oudgediende" over 1 kam scheren, maar er is nogal wat gedoe over de sfeer)

Misschien moeten we eerst eens kijken hoe de nieuwe PHPhulp aan zal slaan en of de sfeer hier ook daadwerkelijk verbeterd. Dan is de kans groter dat er op zo'n bijeenkomst wat meer mensen gaan komen.

Overigens ben ik altijd wel voor zo'n bijeenkomst, alleen de laatste paar keer moest ik gewoon steeds werken waardoor ik het steeds mis. (werk waarvoor vervanging geregeld moest worden, wat heel lastig is) Nu werk ik niet meer in de weekenden, waardoor dit voor mij al een stuk gemakkelijker wordt.

Jan Koehoorn had een leuk "locatie en plannings" systeempje draaien, misschien als we hem heel lief aankijken?

26/10/2009 16:22:00
Quote Anchor link
Zoals anderen ook al zeiden @nieuwspost, zaken op de community veranderen niet door een nieuwe versie. Het levert wel een bijdrage.. En ik denk dat een uitje/meeting óók een bijdrage levert.

Ben zelf nog niet op een meeting geweest, (zit hier dan ook nog maar een kleine 2 jaar) maar het lijkt me wel leuk. Hoop dat een groot aantal mensen (kunnen/willen) komen ;-)

Robert Deiman

Robert Deiman

26/10/2009 16:30:00
Quote Anchor link
@Chris
Ik ben dus ook nog nooit bij een meeting geweest, maar ik bedoel dat ik het vermoeden heb (please show me I'm wrong) dat wegens die slechte sfeer voor het gevoel van veel mensen de interesse in een meeting niet zo groot is.

Maar ik snap je punt en hoop ook wel degelijk dat het zo is dat er veel interesse is voor een meeting. Het zou de community zeker goed kunnen doen als er een mooie en goed bezochte meeting is.

Het mooiste zou zijn als er een meeting is op een goed bereikbare centrale plaats, al zullen er dan wel veel mensen zijn die niet kunnen/ willen komen, omdat ze een uurtje (*of misschien net wat meer) moeten reizen.

Mogelijk is het ook meteen interessant uit te zoeken waar iedereen vandaan komt en of ze met ov/ auto komen en hoeveel mensen ze mee kunnen nemen (indien ze met de auto komen).
Wanneer mensen samen kunnen reizen is de drempel om te komen vaak al een stuk lager.

26/10/2009 16:50:00
Quote Anchor link
Om een beetje zicht te krijgen of er wel interesse is, een hele simpele poll:

Heb jij interesse in een PHPHulp meeting?

- SanThe -

- SanThe -

26/10/2009 16:59:00
Quote Anchor link
Chris Kortaan schreef op 26.10.2009 16:50:
Om een beetje zicht te krijgen of er wel interesse is, een hele simpele poll:

Heb jij interesse in een PHPHulp meeting?

Niet interessant want je kan zo veel stemmen als je wilt.

26/10/2009 17:00:00
Quote Anchor link
@SanThe; een poll aan de zijkant dan misschien?

- SanThe -

- SanThe -

26/10/2009 17:03:00
Quote Anchor link
Chris Kortaan schreef op 26.10.2009 17:00:
@SanThe; een poll aan de zijkant dan misschien?

Helaas, die is ook lek.

Edit: Gewoon vertrouwen hebben.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

- wes  -

- wes -

26/10/2009 17:16:00
Quote Anchor link
/signed

ik zal dr zijn
met mijn slaafje Ghilion
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - wes -

John Cena

John Cena

26/10/2009 17:17:00
Quote Anchor link
/signed

ik zal dr zijn
met mijn master vv€s
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John Cena

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

26/10/2009 18:01:00
Quote Anchor link
Wes is er (bijna) nooit,
Maar zodra het woord meeting valt, waarbij gelijk gedacht word aan bier, is hij er opeens als de kippe bij =þ

Maar de laatste keer was het heel gezellig, maar ik weet niet of het voor iedereen wel even verstandig is om wes in real-life te ontmoeten,
Virtueel is hij toch veel leuker.

Maar ik ben er ook zeker voor in.

Lissy Pixel

Lissy Pixel

26/10/2009 18:40:00
Quote Anchor link
wes is toch echt een skatti al zeg ik het zelf.

Of ik aanwezig ben bij de geplande PHPhulp meeting?

Weer ik op dit moment niet voor de 100% daar mijn real life altijd wel wat hectiek heeft. Ben thans aan het herstellen van een lelijke val waarbij ik e.e.a. heb gescheurd ga verder maar niet in details maar neem van me aan het "auw" doet. Maar goed eerst maar is een datum en plaats zien voor de eventueel nieuw geplande PHPhulp meeting. Vanaf daar kan ik weer verder plannen en laten weten of ik wel of niet aanwezig zal kunnen zijn...

Eddy E

Eddy E

26/10/2009 20:22:00
Quote Anchor link
Wat gaan we dan doen?
Waar?

26/10/2009 20:35:00
Quote Anchor link
Nog geen idee eigenlijk Eddy, leek mij belangrijker om eerst te kijken of er uberhaupt wel animo voor is.. Mocht iemand ideeen hebben kan hij (of zij!) het hier gelijk plaatsen!

Eddy E

Eddy E

26/10/2009 20:59:00
Quote Anchor link
Nou, om nou met een stel php-nerds (mezelf daarbij gerekend) wat bier achterover te slaan... jawel :D.

Maar vaak draait het 'vragen naar animo' uit op het uit blijven van de activiteit. Maar het idee is wel eens leuk.

En zeker om de 'BP'-ers (Bekende PhpHulpers) eens te ontmoeten. Jan Koehoorn, Karl, Jezpur, Lapidi etc.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eddy E

26/10/2009 21:13:00
Quote Anchor link
.. SanThe, Robert_Deiman, Bas zelf (lijkt me de bekendste?) gehehe, zeker gelijk in! Hoop dan ook dat zij ook komen.

Locatie is ook belangrijk, voor de ene is R'dam/Delft/Den Haag makkelijk, voor anderen Utrecht, Amsterdam enz. enz...

(Btw, moet het echt Bier zijn of mag het ook een Baco'tje zijn? :D)

Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

26/10/2009 21:16:00
Quote Anchor link
Ha allen,
Ben zelf tijdje weggeweest van PHPHulp, mede door de hectiek in Real life, maar denk dat een meeting skkr bij zal dragen aan de sfeer hier, ook omdat je dan ook een beetje een beeld hebt met wie je te maken hebt etc..

26/10/2009 21:43:00
Quote Anchor link
Voor mij ligt het er maar net aan wanneer en waar.
Heb momenteel ook een héél groot agenda probleem. (Altijd leuk als dingen gewoon een datum pakken.)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

26/10/2009 21:49:00
Quote Anchor link
Kunnen we niet een mini-symposium organiseren met een stuk of vier sprekers die een half uurtje praten over een onderwerp waar de beginnende programmeurs wat van kunnen opsteken? Ik zou iets kunnen vertellen over PHP MVC, of over CSS. En ik kan zo een aantal forumleden opnoemen die ook wel iets dergelijks zouden kunnen.

Locatie en faciliteiten kan ik hier in Alkmaar waarschijnlijk wel regelen en dan doen we daarna een borrel.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

26/10/2009 22:02:00
Quote Anchor link
Goed idee jan,
Misschien wat ruimtes nabij Alkmaar?
Er staan nog drie mooie panden leeg in Wognum, vlak langs de A7, niet te missen (Pas op voor de flits-boys achter de brug).

Misschien dat jelmer wel een stuk wil vertellen over OOP, en dan mag jij daarna Jan :P.

Het is misschien beter dat we niet gaan stemmen over een datum, maar gewoon pats boem een datum noemen.
6 Januari bijvoorbeeld, kan het mooi samen met de opening van de vernieuwde PHPHulp, kan bas één of andere communistische speech houden, waarna we met z'n allen een glas champagne heffen, en daarna nog wat leerzame lectures krijgen van de BP'ers.

Alkmaar is voor mij prima, maar ik vind alles eigenlijk wel best qua locatie.
Het is voor mij niet vreemd om 6 uur 's ochtends in de bus te stappen, en in de trein zitten vind ik ook geen probleem.

Misschien wil jan ook wel vertellen over de tragische dood van xHTML?

Ik hoor het allemaal wel,,
als we verder weg moeten, reserveer ik alvast een plekje bij Jan :P ging de vorrige keer ook prima,, toch?

Afra ca

Afra ca

26/10/2009 23:00:00
Quote Anchor link
Ik vind het voorstel van Jan Koehoorn heel interessant. Het moet natuurlijk ook aantrekkelijk worden voor beginnende php-ers. Als het een meeting word waarbij alleen maar oud gedienden wat bier gaan drinken in een café, is het natuurlijk totaal niet aantrekkelijk voor "buitenstaanders" , waaronder ikzelf. (zeker geen beginneling meer, maar nog wel "buitenstaander").

Pagina: 1 2 3 ... 11 12 13 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.