PHPHulp Meeting/Uitje/Feestje?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 11 12 13 volgende »

23/10/2009 11:25:00
Quote Anchor link
Wellicht is het een leuk idee om in januari/februari na de release van de nieuwe versie een meeting/uitje/feestje te organiseren?

Is daar enige interesse in?

Quote:
Op verzoek verplaatst naar deze rubriek.
In de koffiehoek is het altijd erg stil.

SanThe.

Bericht aangepast @ 28-10-2009 12:51
Quote:
Vermeld in dit topic onderstaande gegevens, is wel zo makkelijk. Zal het hieronder zoveel mogelijk bijwerken zodat we 1 overzicht krijgen!

Debat onderwerpen:
Misschien niet verstandig om te doen, maar even laten zitten

Lijstje:
Locaties
  • Groningen
  • Zwolle
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Den Haag

Symposium
  • Werken als webdeveloper
  • Werken met databases (normaliseren/ optimaliseren/ joins)
  • Verschillende databases
  • Het AJAX principe -> Vooral do's en dont's)
  • Frameworks
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 10:57:49

Robert Deiman

Robert Deiman

26/10/2009 16:16:00
Quote Anchor link
Zou mooi zijn als dat lukt, maar ik denk wel dat je er (bijna) geen "oudgedienden" zult treffen. (ik wil niet iedere "oudgediende" over 1 kam scheren, maar er is nogal wat gedoe over de sfeer)

Misschien moeten we eerst eens kijken hoe de nieuwe PHPhulp aan zal slaan en of de sfeer hier ook daadwerkelijk verbeterd. Dan is de kans groter dat er op zo'n bijeenkomst wat meer mensen gaan komen.

Overigens ben ik altijd wel voor zo'n bijeenkomst, alleen de laatste paar keer moest ik gewoon steeds werken waardoor ik het steeds mis. (werk waarvoor vervanging geregeld moest worden, wat heel lastig is) Nu werk ik niet meer in de weekenden, waardoor dit voor mij al een stuk gemakkelijker wordt.

Jan Koehoorn had een leuk "locatie en plannings" systeempje draaien, misschien als we hem heel lief aankijken?

26/10/2009 16:22:00
Quote Anchor link
Zoals anderen ook al zeiden @nieuwspost, zaken op de community veranderen niet door een nieuwe versie. Het levert wel een bijdrage.. En ik denk dat een uitje/meeting óók een bijdrage levert.

Ben zelf nog niet op een meeting geweest, (zit hier dan ook nog maar een kleine 2 jaar) maar het lijkt me wel leuk. Hoop dat een groot aantal mensen (kunnen/willen) komen ;-)

Robert Deiman

Robert Deiman

26/10/2009 16:30:00
Quote Anchor link
@Chris
Ik ben dus ook nog nooit bij een meeting geweest, maar ik bedoel dat ik het vermoeden heb (please show me I'm wrong) dat wegens die slechte sfeer voor het gevoel van veel mensen de interesse in een meeting niet zo groot is.

Maar ik snap je punt en hoop ook wel degelijk dat het zo is dat er veel interesse is voor een meeting. Het zou de community zeker goed kunnen doen als er een mooie en goed bezochte meeting is.

Het mooiste zou zijn als er een meeting is op een goed bereikbare centrale plaats, al zullen er dan wel veel mensen zijn die niet kunnen/ willen komen, omdat ze een uurtje (*of misschien net wat meer) moeten reizen.

Mogelijk is het ook meteen interessant uit te zoeken waar iedereen vandaan komt en of ze met ov/ auto komen en hoeveel mensen ze mee kunnen nemen (indien ze met de auto komen).
Wanneer mensen samen kunnen reizen is de drempel om te komen vaak al een stuk lager.

26/10/2009 16:50:00
Quote Anchor link
Om een beetje zicht te krijgen of er wel interesse is, een hele simpele poll:

Heb jij interesse in een PHPHulp meeting?

- SanThe -

- SanThe -

26/10/2009 16:59:00
Quote Anchor link
Chris Kortaan schreef op 26.10.2009 16:50:
Om een beetje zicht te krijgen of er wel interesse is, een hele simpele poll:

Heb jij interesse in een PHPHulp meeting?

Niet interessant want je kan zo veel stemmen als je wilt.

26/10/2009 17:00:00
Quote Anchor link
@SanThe; een poll aan de zijkant dan misschien?

- SanThe -

- SanThe -

26/10/2009 17:03:00
Quote Anchor link
Chris Kortaan schreef op 26.10.2009 17:00:
@SanThe; een poll aan de zijkant dan misschien?

Helaas, die is ook lek.

Edit: Gewoon vertrouwen hebben.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

- wes  -

- wes -

26/10/2009 17:16:00
Quote Anchor link
/signed

ik zal dr zijn
met mijn slaafje Ghilion
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - wes -

John Cena

John Cena

26/10/2009 17:17:00
Quote Anchor link
/signed

ik zal dr zijn
met mijn master vv€s
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John Cena

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

26/10/2009 18:01:00
Quote Anchor link
Wes is er (bijna) nooit,
Maar zodra het woord meeting valt, waarbij gelijk gedacht word aan bier, is hij er opeens als de kippe bij =þ

Maar de laatste keer was het heel gezellig, maar ik weet niet of het voor iedereen wel even verstandig is om wes in real-life te ontmoeten,
Virtueel is hij toch veel leuker.

Maar ik ben er ook zeker voor in.

Lissy Pixel

Lissy Pixel

26/10/2009 18:40:00
Quote Anchor link
wes is toch echt een skatti al zeg ik het zelf.

Of ik aanwezig ben bij de geplande PHPhulp meeting?

Weer ik op dit moment niet voor de 100% daar mijn real life altijd wel wat hectiek heeft. Ben thans aan het herstellen van een lelijke val waarbij ik e.e.a. heb gescheurd ga verder maar niet in details maar neem van me aan het "auw" doet. Maar goed eerst maar is een datum en plaats zien voor de eventueel nieuw geplande PHPhulp meeting. Vanaf daar kan ik weer verder plannen en laten weten of ik wel of niet aanwezig zal kunnen zijn...

Eddy E

Eddy E

26/10/2009 20:22:00
Quote Anchor link
Wat gaan we dan doen?
Waar?

26/10/2009 20:35:00
Quote Anchor link
Nog geen idee eigenlijk Eddy, leek mij belangrijker om eerst te kijken of er uberhaupt wel animo voor is.. Mocht iemand ideeen hebben kan hij (of zij!) het hier gelijk plaatsen!

Eddy E

Eddy E

26/10/2009 20:59:00
Quote Anchor link
Nou, om nou met een stel php-nerds (mezelf daarbij gerekend) wat bier achterover te slaan... jawel :D.

Maar vaak draait het 'vragen naar animo' uit op het uit blijven van de activiteit. Maar het idee is wel eens leuk.

En zeker om de 'BP'-ers (Bekende PhpHulpers) eens te ontmoeten. Jan Koehoorn, Karl, Jezpur, Lapidi etc.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eddy E

26/10/2009 21:13:00
Quote Anchor link
.. SanThe, Robert_Deiman, Bas zelf (lijkt me de bekendste?) gehehe, zeker gelijk in! Hoop dan ook dat zij ook komen.

Locatie is ook belangrijk, voor de ene is R'dam/Delft/Den Haag makkelijk, voor anderen Utrecht, Amsterdam enz. enz...

(Btw, moet het echt Bier zijn of mag het ook een Baco'tje zijn? :D)

Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

26/10/2009 21:16:00
Quote Anchor link
Ha allen,
Ben zelf tijdje weggeweest van PHPHulp, mede door de hectiek in Real life, maar denk dat een meeting skkr bij zal dragen aan de sfeer hier, ook omdat je dan ook een beetje een beeld hebt met wie je te maken hebt etc..

26/10/2009 21:43:00
Quote Anchor link
Voor mij ligt het er maar net aan wanneer en waar.
Heb momenteel ook een héél groot agenda probleem. (Altijd leuk als dingen gewoon een datum pakken.)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

26/10/2009 21:49:00
Quote Anchor link
Kunnen we niet een mini-symposium organiseren met een stuk of vier sprekers die een half uurtje praten over een onderwerp waar de beginnende programmeurs wat van kunnen opsteken? Ik zou iets kunnen vertellen over PHP MVC, of over CSS. En ik kan zo een aantal forumleden opnoemen die ook wel iets dergelijks zouden kunnen.

Locatie en faciliteiten kan ik hier in Alkmaar waarschijnlijk wel regelen en dan doen we daarna een borrel.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

26/10/2009 22:02:00
Quote Anchor link
Goed idee jan,
Misschien wat ruimtes nabij Alkmaar?
Er staan nog drie mooie panden leeg in Wognum, vlak langs de A7, niet te missen (Pas op voor de flits-boys achter de brug).

Misschien dat jelmer wel een stuk wil vertellen over OOP, en dan mag jij daarna Jan :P.

Het is misschien beter dat we niet gaan stemmen over een datum, maar gewoon pats boem een datum noemen.
6 Januari bijvoorbeeld, kan het mooi samen met de opening van de vernieuwde PHPHulp, kan bas één of andere communistische speech houden, waarna we met z'n allen een glas champagne heffen, en daarna nog wat leerzame lectures krijgen van de BP'ers.

Alkmaar is voor mij prima, maar ik vind alles eigenlijk wel best qua locatie.
Het is voor mij niet vreemd om 6 uur 's ochtends in de bus te stappen, en in de trein zitten vind ik ook geen probleem.

Misschien wil jan ook wel vertellen over de tragische dood van xHTML?

Ik hoor het allemaal wel,,
als we verder weg moeten, reserveer ik alvast een plekje bij Jan :P ging de vorrige keer ook prima,, toch?

Afra ca

Afra ca

26/10/2009 23:00:00
Quote Anchor link
Ik vind het voorstel van Jan Koehoorn heel interessant. Het moet natuurlijk ook aantrekkelijk worden voor beginnende php-ers. Als het een meeting word waarbij alleen maar oud gedienden wat bier gaan drinken in een café, is het natuurlijk totaal niet aantrekkelijk voor "buitenstaanders" , waaronder ikzelf. (zeker geen beginneling meer, maar nog wel "buitenstaander").

Pagina: 1 2 3 ... 11 12 13 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.