PHPHulp Meeting/Uitje/Feestje?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 volgende »

18/11/2009 17:00:00
Quote Anchor link
Als het al tien pagina's kost om te organiseren dat de 'democratisch gekozen' commissie (wie?) een theekransje kan gaan houden. Hoe gaat het dan met de echte meeting?

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 10:54:34

Tamara

Tamara

18/11/2009 17:08:00
Quote Anchor link
Veel sneller!

Koen

koen

18/11/2009 17:10:00
Quote Anchor link
het kostte 10 paginas om te kijken of er genoeg intresse voor was, en of het een idee is wat aanslaat.
de laatste 2 a 3 paginas zijn gegaan over het samenstellen van de commissie.

18/11/2009 17:12:00
Quote Anchor link
Wat mij ook opvalt, er was zo ongeveer al wat geplant, maar toen moest er op eens per se een 'commissie' komen.
En dan ook nog eens met 'totaal' onbekenden....

Koen

koen

18/11/2009 17:16:00
Quote Anchor link
@karl, wat me opvalt is dat je graag snel tot een conclusie springt.
er waren eerst alleen maar ideeen, en die hebben vorm gekregen door een paar mensen die de commissie vormen, die de leiding hebben genomen om t te plannen.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

18/11/2009 17:24:00
Quote Anchor link
Check z'n plaatje,
Zoiets noemt men een stack overflow, en microsoft machines gooien dan alles er het liefst zo snel mogelijk uit,
Correct me if i'm wrong Karl =P
Maar misschien moet je even bij pagina 1 beginnen met lezen,
Z'n forum werkt soms net als een boek,, lees je de eerst 10 hoofdstukken niet, snap je niks van de 11e :P

18/11/2009 17:32:00
Quote Anchor link
nico schreef op 18.11.2009 17:24:
Check z'n plaatje,
Zoiets noemt men een stack overflow, en microsoft machines gooien dan alles er het liefst zo snel mogelijk uit,
Correct me if i'm wrong Karl =P

Ik heb te minste een bewegende avatar.
Het heeft niks met computers te maken toen ik het bedacht en maakte.

nico schreef op 18.11.2009 17:24:
Maar misschien moet je even bij pagina 1 beginnen met lezen,
Z'n forum werkt soms net als een boek,, lees je de eerst 10 hoofdstukken niet, snap je niks van de 11e :P

Misschien moet jij dat even doen, en dan mijn posts lezen. Dan zal je het wel snappen wat ik bedoel.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

18/11/2009 17:44:00
Quote Anchor link
Nou,,
Als jij denkt dat je het beter kan,, be my guest.

Justin S

Justin S

18/11/2009 17:45:00
Quote Anchor link
Karl, je bent niet voor niets betweter.. De commissie is er gekomen omdat het dan makkelijker is om iets te organiseren dan met z'n 40en.

De laatste paar pagina's gaan enkel over wanneer wij bij elkaar kunnen komen e.d. zodoende kunnen we dan het een en ander gaan plannen.

Tamara

Tamara

18/11/2009 17:47:00
Quote Anchor link
ehh mensen jullie zijn erg offtopic bezig nu... als jullie over andere dingen dan de meeting willen ouwehoeren doe dat dan in de koffiehoek ;)

20/11/2009 13:03:00
Quote Anchor link
Het is niet zo dat wij iedereen erbuiten laten, in tegendeel. De "feestcommissie" is er alleen om alles een beetje in de goede banen te leiden.

Overigens, was zondag 13 december ok met iedereen? Uurtje of 1-2 afspreken @ r'dam centraal / Loos?

Tamara

Tamara

20/11/2009 13:18:00
Quote Anchor link
Ik vind 13 december best. Kan je daar ergens in de buurt met de auto parkeren?? (en waar vooral?) :P

Justin S

Justin S

20/11/2009 14:50:00
Quote Anchor link
Cool, n.p. Auto parkeren kan in parkeergarage Weena of gewoon met de trein ;)!

Robert Deiman

Robert Deiman

20/11/2009 15:14:00
Quote Anchor link
En ondanks dat ik officieel wel in de feestcommissie zit en ik wel degelijk op de hoogte ben ben ik niet bij de meeting. Is voor mij veel te ver uit de richting.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

20/11/2009 15:27:00
Quote Anchor link
Utrecht ken ook prima,, maar ik bemoei me niet met locaties,, wat is voor jou de max?

- wes  -

- wes -

20/11/2009 16:46:00
Quote Anchor link
Wat wanneer? Is dit voor de commissie of voor iedereen? Wanneer en waar? En nee ik ga geen 10 pagina's met karl zn gemekker doorspitten

20/11/2009 16:53:00
Quote Anchor link
wes schreef op 20.11.2009 16:46:
Wat wanneer? Is dit voor de commissie of voor iedereen? Wanneer en waar? En nee ik ga geen 10 pagina's met karl zn gemekker doorspitten

Zal ik nog even tien pagina's vol mekkeren? Dan heb je wel tien pagina's gemekker van mij die je kan doorlezen.
Dit is dus precies mijn punt die ik zo rond het einde van pagina tien heb gemaakt, tot hier,aan het begin van pagina elf heb gemaakt. (En een bericht op pagina één en pagina vijf).
Het is dus tien pagina's gemekker van andere over andere mekker zooi.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Jelmer -

Jelmer -

20/11/2009 16:54:00
Quote Anchor link
Kan iemand van die commissie niet even een wiki of Google doc online gooien met daarop een samenvatting van de plannen?

Tamara

Tamara

20/11/2009 16:56:00
Quote Anchor link

Op 13 december komt de FEESTCOMMISSIE bij elkaar om het over de meeting te hebben, en om van alles te bespreken en te regelen.

@Jelmer, lijkt me het beste als we dat doen NA 13 december ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tamara

20/11/2009 17:00:00
Quote Anchor link
Tamara schreef op 20.11.2009 16:56:

Op 13 december komt de FEESTCOMMISSIE bij elkaar om het over de meeting te hebben, en om van alles te bespreken en te regelen.

@Jelmer, lijkt me het beste als we dat doen NA 13 december ;)

Dit bericht sneeuwt zo weer onder, dan moet er weer een hele stapel pagina's doorgelopen worden.
En waarom staat die de democratisch gekozen 'feestcommissie' in hoofdletters?

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.