PHPHulp Meeting/Uitje/Feestje?
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 volgende »
Als het al tien pagina's kost om te organiseren dat de 'democratisch gekozen' commissie (wie?) een theekransje kan gaan houden. Hoe gaat het dan met de echte meeting?
Veel sneller!
de laatste 2 a 3 paginas zijn gegaan over het samenstellen van de commissie.
En dan ook nog eens met 'totaal' onbekenden....
er waren eerst alleen maar ideeen, en die hebben vorm gekregen door een paar mensen die de commissie vormen, die de leiding hebben genomen om t te plannen.
Zoiets noemt men een stack overflow, en microsoft machines gooien dan alles er het liefst zo snel mogelijk uit,
Correct me if i'm wrong Karl =P
Maar misschien moet je even bij pagina 1 beginnen met lezen,
Z'n forum werkt soms net als een boek,, lees je de eerst 10 hoofdstukken niet, snap je niks van de 11e :P
nico schreef op 18.11.2009 17:24:
Check z'n plaatje,
Zoiets noemt men een stack overflow, en microsoft machines gooien dan alles er het liefst zo snel mogelijk uit,
Ik heb te minste een bewegende avatar.
Het heeft niks met computers te maken toen ik het bedacht en maakte.
nico schreef op 18.11.2009 17:24:
Maar misschien moet je even bij pagina 1 beginnen met lezen,
Z'n forum werkt soms net als een boek,, lees je de eerst 10 hoofdstukken niet, snap je niks van de 11e :P
Misschien moet jij dat even doen, en dan mijn posts lezen. Dan zal je het wel snappen wat ik bedoel.
Als jij denkt dat je het beter kan,, be my guest.
De laatste paar pagina's gaan enkel over wanneer wij bij elkaar kunnen komen e.d. zodoende kunnen we dan het een en ander gaan plannen.
ehh mensen jullie zijn erg offtopic bezig nu... als jullie over andere dingen dan de meeting willen ouwehoeren doe dat dan in de koffiehoek ;)
Overigens, was zondag 13 december ok met iedereen? Uurtje of 1-2 afspreken @ r'dam centraal / Loos?
Ik vind 13 december best. Kan je daar ergens in de buurt met de auto parkeren?? (en waar vooral?) :P
Cool, n.p. Auto parkeren kan in parkeergarage Weena of gewoon met de trein ;)!
En ondanks dat ik officieel wel in de feestcommissie zit en ik wel degelijk op de hoogte ben ben ik niet bij de meeting. Is voor mij veel te ver uit de richting.
Utrecht ken ook prima,, maar ik bemoei me niet met locaties,, wat is voor jou de max?
Wat wanneer? Is dit voor de commissie of voor iedereen? Wanneer en waar? En nee ik ga geen 10 pagina's met karl zn gemekker doorspitten
wes schreef op 20.11.2009 16:46:
Wat wanneer? Is dit voor de commissie of voor iedereen? Wanneer en waar? En nee ik ga geen 10 pagina's met karl zn gemekker doorspitten
Zal ik nog even tien pagina's vol mekkeren? Dan heb je wel tien pagina's gemekker van mij die je kan doorlezen.
Dit is dus precies mijn punt die ik
Het is dus tien pagina's gemekker van andere over andere mekker zooi.
Kan iemand van die commissie niet even een wiki of Google doc online gooien met daarop een samenvatting van de plannen?
Op 13 december komt de FEESTCOMMISSIE bij elkaar om het over de meeting te hebben, en om van alles te bespreken en te regelen.
@Jelmer, lijkt me het beste als we dat doen NA 13 december ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tamara
Tamara schreef op 20.11.2009 16:56:
Op 13 december komt de FEESTCOMMISSIE bij elkaar om het over de meeting te hebben, en om van alles te bespreken en te regelen.
Dit bericht sneeuwt zo weer onder, dan moet er weer een hele stapel pagina's doorgelopen worden.
En waarom staat die de democratisch gekozen 'feestcommissie' in hoofdletters?