PHPHulp Meeting/Uitje/Feestje?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 volgende »

18/11/2009 17:00:00
Quote Anchor link
Als het al tien pagina's kost om te organiseren dat de 'democratisch gekozen' commissie (wie?) een theekransje kan gaan houden. Hoe gaat het dan met de echte meeting?

PHP hulp

PHP hulp

06/01/2025 22:49:25

Tamara

Tamara

18/11/2009 17:08:00
Quote Anchor link
Veel sneller!

Koen

koen

18/11/2009 17:10:00
Quote Anchor link
het kostte 10 paginas om te kijken of er genoeg intresse voor was, en of het een idee is wat aanslaat.
de laatste 2 a 3 paginas zijn gegaan over het samenstellen van de commissie.

18/11/2009 17:12:00
Quote Anchor link
Wat mij ook opvalt, er was zo ongeveer al wat geplant, maar toen moest er op eens per se een 'commissie' komen.
En dan ook nog eens met 'totaal' onbekenden....

Koen

koen

18/11/2009 17:16:00
Quote Anchor link
@karl, wat me opvalt is dat je graag snel tot een conclusie springt.
er waren eerst alleen maar ideeen, en die hebben vorm gekregen door een paar mensen die de commissie vormen, die de leiding hebben genomen om t te plannen.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

18/11/2009 17:24:00
Quote Anchor link
Check z'n plaatje,
Zoiets noemt men een stack overflow, en microsoft machines gooien dan alles er het liefst zo snel mogelijk uit,
Correct me if i'm wrong Karl =P
Maar misschien moet je even bij pagina 1 beginnen met lezen,
Z'n forum werkt soms net als een boek,, lees je de eerst 10 hoofdstukken niet, snap je niks van de 11e :P

18/11/2009 17:32:00
Quote Anchor link
nico schreef op 18.11.2009 17:24:
Check z'n plaatje,
Zoiets noemt men een stack overflow, en microsoft machines gooien dan alles er het liefst zo snel mogelijk uit,
Correct me if i'm wrong Karl =P

Ik heb te minste een bewegende avatar.
Het heeft niks met computers te maken toen ik het bedacht en maakte.

nico schreef op 18.11.2009 17:24:
Maar misschien moet je even bij pagina 1 beginnen met lezen,
Z'n forum werkt soms net als een boek,, lees je de eerst 10 hoofdstukken niet, snap je niks van de 11e :P

Misschien moet jij dat even doen, en dan mijn posts lezen. Dan zal je het wel snappen wat ik bedoel.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

18/11/2009 17:44:00
Quote Anchor link
Nou,,
Als jij denkt dat je het beter kan,, be my guest.

Justin S

Justin S

18/11/2009 17:45:00
Quote Anchor link
Karl, je bent niet voor niets betweter.. De commissie is er gekomen omdat het dan makkelijker is om iets te organiseren dan met z'n 40en.

De laatste paar pagina's gaan enkel over wanneer wij bij elkaar kunnen komen e.d. zodoende kunnen we dan het een en ander gaan plannen.

Tamara

Tamara

18/11/2009 17:47:00
Quote Anchor link
ehh mensen jullie zijn erg offtopic bezig nu... als jullie over andere dingen dan de meeting willen ouwehoeren doe dat dan in de koffiehoek ;)

20/11/2009 13:03:00
Quote Anchor link
Het is niet zo dat wij iedereen erbuiten laten, in tegendeel. De "feestcommissie" is er alleen om alles een beetje in de goede banen te leiden.

Overigens, was zondag 13 december ok met iedereen? Uurtje of 1-2 afspreken @ r'dam centraal / Loos?

Tamara

Tamara

20/11/2009 13:18:00
Quote Anchor link
Ik vind 13 december best. Kan je daar ergens in de buurt met de auto parkeren?? (en waar vooral?) :P

Justin S

Justin S

20/11/2009 14:50:00
Quote Anchor link
Cool, n.p. Auto parkeren kan in parkeergarage Weena of gewoon met de trein ;)!

Robert Deiman

Robert Deiman

20/11/2009 15:14:00
Quote Anchor link
En ondanks dat ik officieel wel in de feestcommissie zit en ik wel degelijk op de hoogte ben ben ik niet bij de meeting. Is voor mij veel te ver uit de richting.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

20/11/2009 15:27:00
Quote Anchor link
Utrecht ken ook prima,, maar ik bemoei me niet met locaties,, wat is voor jou de max?

- wes  -

- wes -

20/11/2009 16:46:00
Quote Anchor link
Wat wanneer? Is dit voor de commissie of voor iedereen? Wanneer en waar? En nee ik ga geen 10 pagina's met karl zn gemekker doorspitten

20/11/2009 16:53:00
Quote Anchor link
wes schreef op 20.11.2009 16:46:
Wat wanneer? Is dit voor de commissie of voor iedereen? Wanneer en waar? En nee ik ga geen 10 pagina's met karl zn gemekker doorspitten

Zal ik nog even tien pagina's vol mekkeren? Dan heb je wel tien pagina's gemekker van mij die je kan doorlezen.
Dit is dus precies mijn punt die ik zo rond het einde van pagina tien heb gemaakt, tot hier,aan het begin van pagina elf heb gemaakt. (En een bericht op pagina één en pagina vijf).
Het is dus tien pagina's gemekker van andere over andere mekker zooi.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Jelmer -

Jelmer -

20/11/2009 16:54:00
Quote Anchor link
Kan iemand van die commissie niet even een wiki of Google doc online gooien met daarop een samenvatting van de plannen?

Tamara

Tamara

20/11/2009 16:56:00
Quote Anchor link

Op 13 december komt de FEESTCOMMISSIE bij elkaar om het over de meeting te hebben, en om van alles te bespreken en te regelen.

@Jelmer, lijkt me het beste als we dat doen NA 13 december ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tamara

20/11/2009 17:00:00
Quote Anchor link
Tamara schreef op 20.11.2009 16:56:

Op 13 december komt de FEESTCOMMISSIE bij elkaar om het over de meeting te hebben, en om van alles te bespreken en te regelen.

@Jelmer, lijkt me het beste als we dat doen NA 13 december ;)

Dit bericht sneeuwt zo weer onder, dan moet er weer een hele stapel pagina's doorgelopen worden.
En waarom staat die de democratisch gekozen 'feestcommissie' in hoofdletters?

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.