PHPHulp Meeting/Uitje/Feestje?
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 10 11 12 13 volgende »
Karl schreef op 20.11.2009 17:00:
Dit bericht sneeuwt zo weer onder, dan moet er weer een hele stapel pagina's doorgelopen worden.
En waarom staat die de democratisch gekozen 'feestcommissie' in hoofdletters?
Tamara schreef op 20.11.2009 16:56:
Op 13 december komt de FEESTCOMMISSIE bij elkaar om het over de meeting te hebben, en om van alles te bespreken en te regelen.
@Jelmer, lijkt me het beste als we dat doen NA 13 december ;)
Op 13 december komt de FEESTCOMMISSIE bij elkaar om het over de meeting te hebben, en om van alles te bespreken en te regelen.
Dit bericht sneeuwt zo weer onder, dan moet er weer een hele stapel pagina's doorgelopen worden.
En waarom staat die de democratisch gekozen 'feestcommissie' in hoofdletters?
omdat wes ineens dacht dat iedereen daar naartoe moest ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tamara
Dus jullie gaan een meeting houden om....een meeting te plannen? :-/
Ik zal proberen om het nog een keer te melden, wellicht is het op deze manier duidelijk voor iedereen.
"Pre"-meeting
De feestcommissie, zoals het nu dus word genoemd, zal op zondag 13 december bij elkaar komen. De reden is simpel, we willen de echte meeting, die voor iedereen is, zo goed mogelijk regelen. Wáár word het precies gedaan, hoeveel dingen moeten er worden ingekocht, wie gaan er spreken, hoeveel tijd moet er worden berekend enz. enz.
De échte meeting
De échte meeting staat nog niet vast. Dit willen wij bij de "pre"-meeting van de feestcommissie vaststellen.
Karl, niet lullig bedoeld, maar ik vind je behoorlijk zeikerig. Als jij ook het een en ander had willen regelen had je gewoon moeten reageren. Het is niet 10 pagina's geblaat, het is gewoon een gezellig topic waarin word gepraat. Ik wilde namelijk eerst weten of het uberhaupt wel de moeite was om zoiets op te zetten. Dat er op dit moment 12 pagina's staan, zegt dus genoeg; er is wel degelijk interesse.
Kasper, klopt. De meeting is ondertussen wat uitgebreider geworden, er word ook gesproken door verschillende mensen. Om zoiets te regelen is het toch wel handig om van te voren met een paar mensen bij elkaar te komen om het op touw te zetten.
Robert, ik begrijp het. Is Utrecht eventueel een optie voor jou?
@All, er zullen inderdaad notulen worden gemaakt en deze zijn voor iedereen beschikbaar indien nodig.
Verder mail ik Bas zometeen nog even over een voorstel :-)
Groeten!
Chris Kortaan schreef op 21.11.2009 00:04:
(...) "Pre"-meeting
De feestcommissie, (...)
De feestcommissie, (...)
Misschien is het ook dan even handig om te vermelden wíe dat überhaupt zijn, als je toch zo'n post maakt.
Karl, niet lullig bedoeld, maar ik vind je behoorlijk zeikerig. Als jij ook het een en ander had willen regelen had je gewoon moeten reageren. Het is niet 10 pagina's geblaat, het is gewoon een gezellig topic waarin word gepraat.
Ik neem aan dat je:
Karl schreef op 20.11.2009 16:53:
Het is dus tien pagina's gemekker van andere over andere mekker zooi.
bedoelt.
Dat borduurt gewoon verder op wes. Verder weet jij ook wel dat dat dus écht niet zeikerig bedoelt is.
En ik had ook eigenlijk niet verwacht dat er een bureaucratische feestcommissie in het leven zou geroepen worden. Maar goed, ik heb de tijd er niet echt voor om allemaal ge-plan te doen enzo....
Zwaai Zwaai!!
Tamara schreef op 20.11.2009 16:56:
Als ik het zo lees is het de bedoeling dat de feestcommissie alles nu gaat regelen en met één definitief plan naar buiten komt. Daar heb je geen losse site voor nodig. Ik bedoelde meer een wiki als een plek waar staat wat de feestcommissie weet en wil. Wie zijn de feestcommissie, wat willen ze bereiken, en gaandeweg (want ik denk niet dat je zoiets regelt in één middag, je wilt waarschijnlijk nog wel een tweede keer overleggen) wat zijn de plannen die de commissie heeft gemaakt.
edit: Ik had het nog niet gezien, maar de openingspost vervult nu deze taak. Nice!
Welke steden worden overwogen, komen er presentaties of is het puur socializen, als er presentaties komen, wat is het thema en wie spreekt, wat is het budget, waar zou dat geld vandaan moeten komen, wie kunnen we als sponsor vragen, hoe regelen we communicatie, komt er een aparte site waar mensen kunnen stemmen voor een datum, waarom niet, etc etc.
Dat weet de commissie allemaal, en dat wil de rest graag weten omdat dat al dan niet meetelt met het overwegen om te gaan. En dat is weer voor de commissie relevant want zo kunnen jullie het publiek inschatten.
Jullie hebben nu al die communicatie via het forum, maar we missen het overzicht, en een heleboel informatie. Zo'n pagina met alle details, die alleen door de feestcommissie of door één iemand kan worden bijgehouden zou enorm helpen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
Ruimte is hier ook wel in een school.
wes betaald.
Justin
Als het rolstoelvriendelijk is, (en in Dordt) wil ik ook wel komen :P
Alex schreef op 10.12.2009 11:16:
Als het rolstoelvriendelijk is, (en in Dordt) wil ook wel komen :P
In Dordt lijkt met lastig voor de mensen uit a'dam, groningen, leeuwarden, etc. het ligt niet echt centraal voor iedereen lijkt mij.
nimtex schreef op 10.12.2009 11:19:
In Dordt lijkt met lastig voor de mensen uit a'dam, groningen, leeuwarden, etc. het ligt niet echt centraal voor iedereen lijkt mij.
Okee, misschien niks voor mij dan, of iemand heeft een bus?
Kasper, Karl, en de rest.
Groeten!
Groeten!
Dit was qua afstand een stuk beter te doen, maar heb op de 13e ondertussen (omdat ik toch niet bij de bijeenkomst kon zijn) andere verplichtingen. Wel zie ik graag de notulen tegemoet, zodat ik ook kan meedenken.
Robert, Justin, geen probleem, notulen komen jullie kant op en we kunnen altijd later nog online een keer "bij elkaar komen". Tamara en Nico, kunnen jullie nog wel?
Alex schreef op 10.12.2009 11:22:
He Lexie!
Ik kan je misschien wel meenemen in de combo.....?
Chilion schreef op 10.12.2009 14:10:
He Lexie!
Alex schreef op 10.12.2009 11:22:
He Lexie!
heb even gebeld met hem! ja, hij heeft bedrijfsbusjes waar hij me mee wil komen ophalen, dus ik ga (hoop ik) mee :D
dus ik zal er gewoon zijn.
Cool Nico! Zondag rond 13:00 @ CS? Ik ben er zelf dan waarschijnlijk al wat eerder ivm slechte bus verbinding :p
ik zal zo even kijk hoe ik vanuit het mooiste stukje van Nederland (De Wieringermeer) naar de grootste vuilnisbelt moet reizen,
Was dacht k iets van 3 uur ofzo :P maar dat maakt niet uit :P
Ik zie je dan wel,, we wisselen zo nog wel ff nummers uit ofzo,,
Zijn hier nog updates over?
Ja kben benieuwd