PHPHulp Meeting/Uitje/Feestje?
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 13 volgende »
Sprekert: wes
Onderwerp: Hoe begin je met een opdracht? Van klantcontact tot eindoplevering.
het waar en wanneer hoor ik nog wel he :)
Let wel, het is niet perse voor freelancers, maar dat is wel de doelgroep die er het meeste mee te maken krijgt (in een bedrijf mis je vaak stukken van het traject).
Zelf ben ik bijna 5 jaar vast werkzaam als webontwikkelaar bij een bedrijf, dus aan ervaring kan het niet meer liggen ;)
En dat dat groepje ook contact op neemt met mogelijk sprekers, en probeert een locatie te regelen.
Ik wil hier zelf best aan meewerken, om dit allemaal op poten te zetten, maar ik denk, dat als je het zo door laat gaan, het heel lastig regelen word.
Want hoe regel je iets met 40 man tegelijk?? (niet dus)
Natuurlijk moeten de suggesties, kritiek, en andere feedback natuurlijk wel blijven komen.
En het moet ook zeker niet het werk van 3 á 4 man worden, maar dan weet je i.i.g. zeker dat er geen dubbele afspraken worden gemaakt en dergelijken.
Laat maar horen wat jullie er van vinden.
edit:
IRC Kanaal opgezet voor de geinteresseerden: irc.ircworld.nl/phphulp :)
hmm misschien kan ik ook wel komen als het van school of ouders mag :)
maakt t nog uit op welke server? :P
(tis alweer tijdje geleden dat ik op IRC heb gezeten lol)
@Tamara: Server maakt inderdaad uit ;-)
Welke server is het dan? :P
irc://irc.webinabox.be/phphulp, of voor de mensen die geen irc client hebben (zoals bijvoorbeeld al in Opera zit): Mibbit (klik op Go, en wacht effe paar tellen tot je verbinding hebt.)
Kan je niet gewoon beter in de channel / server waar meestal wel iemand is/ Dus @Karl: Had er geen idee van dat daar al een IRC channel was! Zal voortaan daar zitten ;-)
wes schreef op 30.10.2009 12:09:
Nou ok dan, bij deze
Let wel, het is niet perse voor freelancers, maar dat is wel de doelgroep die er het meeste mee te maken krijgt (in een bedrijf mis je vaak stukken van het traject).
Zelf ben ik bijna 5 jaar vast werkzaam als webontwikkelaar bij een bedrijf, dus aan ervaring kan het niet meer liggen ;)
5 jaar al? Ik vond ookal dat je er zou oud uitziet....
Goed volgende spreker:
Sprekert: Chilion
Onderwerp: Hoe combineer je Pfeiffer met alcohol, werk, en normaal leven. Eventueel is er ook ruimte voor het andere vraagstuk des levens: 'alcohol en webdesign.'
Plaats en locatie? Juist, die volgen wel.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John Cena
Als je gewoon lui bent,, betekent dat niet dat je ook meteen Pfeiffer hebt.
Voor de rest een heel intressant stuk, moeten we je inplannen voor 3 minuten?
Of ga je nog een voorbeeld geven van hoe het moet?
Ik wil me naast lid van de projectgroep ook mezelf opgeven als spreker, een onderwerp op gebied van communicatie, marketing, reclame & advertising of bureauwerk.
Zijn er nog meer spreker(t)s? (Chilion, doe het anders samen met Wes? :D)
Edit: Wat vind Bas eigenlijk van dit idee?
"Ga jij ook naar de meeting?"
* Ja
* Nee
* Misschien
en er moet uiteraard nog een geschikte datum (een vrijdag?) komen en ook nog een plek (op een centraal punt lijkt mij het makkelijkst)
Tenzij het 's avonds is natuurlijk :P
En volgens mij zijn sommigen het er wel mee eens om iets in Utrecht te regelen.
Met een datum en plaats zijn we bezig.
Plaats word waarschijnlijk Utrecht.
Een datum denk ik dat vrijdag niet echt handig is, omdat er dan veel vrij zullen moeten vragen, ik denk dus dat het een Zaterdag of Zondag word.
dan ga ik voor de zaterdag ;)
Ik pas mijn onderwerp aan voor mijn college. Ik wil iets vertellen over de evolutie van marketing op internet. Het zal dan voornamelijk een verhaal worden waarbij gebruik wordt gemaakt van verschillende cases. Ik ben namelijk van mening dat we niet alleen over PHP moeten babbelen, but also talk business ;-)! Ik hoop input te kunnen geven met mijn verhaal over marketing (reclame, strategie, gebruik, uitvoering, een greep cases en concurrentievormen online) voor de vervolggesprekken tijdens de dag of tijdens de borrel. Mijn verzoek is dan wel om als eerste te gaan omdat het verhaal vrij luchtig is en waardoor iedereen er een beetje inkomt. Ook om dat er daarna dieper wordt ingegaan op echt het programmeerverhaal.
Anyway, zaterdagen komen mij prima uit (m.u.v. laatste weekend van januari).. dus laat maar horen wanneer alles gepland is :D