PHPHulp Meeting/Uitje/Feestje?
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 12 13 volgende »
Hahaha Pholeron... ik ben net verhuisd, en er kunnen iets van 20 mensen in mijn kamer logeren ;) plek zat dus!
:$ Ga liever slapen met m'n vriendin jongens.. Gehehe...
maarre, ik ben geen jongen...
Aghem, en dames..
Geen zorgen, we zorgen dat we met zn allen in de kamer ernaast stil blijven en niet meeluisteren
Stil blijven en niet meeluisteren? Volgens mij kunnen we beter zelf dan voor een beetje geluid zorgen, zodat wij meer lawaai maken dan zij... :P (voor hun privacy)
wes schreef op 04.11.2009 10:08:
Chris jongen, ze probeerd subtiel te vragen of je alsjeblieft bij haar blijft slapen :)
Geen zorgen, we zorgen dat we met zn allen in de kamer ernaast stil blijven en niet meeluisteren
lol nee wes, ik heb al een vriendje
maargoed, is er al een soort van feeschtcommissie dan?
ja die is er al
Ik hoor wel wanneer en waar.. Want ik ben nog maar een studentje en heb geen OV en ik moet helemaal van sommelsdijk komen.. Maar misschien wil mijn vader rijden:D
Mocht het antwoord ja zijn kan ik eventueel een aantal mensen uit de omgeving zwolle mee nemen
We zijn nu bezig om te kijken of we een mooie ruimte kunnen vinden, voor een niet al te hoge prijs. (in de organisatie zitten geen Utrechtenaren/ Utrechtse studenten, dus we zitten nu wat meer zakelijk te kijken)
Wat we nu hebben gevonden komt op ong. 7 euro pp, incl. koffie/ thee/ gebak (naja die betaal ik dan) / zaalhuur / beamer en projectiescherm. Die kosten kunnen alleen bij 30 man of meer (max ong. 50) gehaald worden. Bij meer mensen worden de kosten pp weer lager.
Zou wel mooi zijn als het lukt dit op "goede poten" te krijgen en als het bevalt kunnen we er misschien wel eens een herhalingsagenda voor maken, om het 1 keer per jaar te doen ofzo?
Owja: De locatie waar ik het over heb ligt op ong. 10 min lopen vanaf het station, midden in Utrecht (bij de grachten voor de mensen die Utrecht een beetje kennen), dus is wel mooi gelegen.