PHPHulp Meeting/Uitje/Feestje?
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 12 13 volgende »
Hahaha Pholeron... ik ben net verhuisd, en er kunnen iets van 20 mensen in mijn kamer logeren ;) plek zat dus!
:$ Ga liever slapen met m'n vriendin jongens.. Gehehe...
maarre, ik ben geen jongen...
Aghem, en dames..
Geen zorgen, we zorgen dat we met zn allen in de kamer ernaast stil blijven en niet meeluisteren
Stil blijven en niet meeluisteren? Volgens mij kunnen we beter zelf dan voor een beetje geluid zorgen, zodat wij meer lawaai maken dan zij... :P (voor hun privacy)
wes schreef op 04.11.2009 10:08:
Chris jongen, ze probeerd subtiel te vragen of je alsjeblieft bij haar blijft slapen :)
Geen zorgen, we zorgen dat we met zn allen in de kamer ernaast stil blijven en niet meeluisteren
lol nee wes, ik heb al een vriendje
maargoed, is er al een soort van feeschtcommissie dan?
ja die is er al
Ik hoor wel wanneer en waar.. Want ik ben nog maar een studentje en heb geen OV en ik moet helemaal van sommelsdijk komen.. Maar misschien wil mijn vader rijden:D
Mocht het antwoord ja zijn kan ik eventueel een aantal mensen uit de omgeving zwolle mee nemen
We zijn nu bezig om te kijken of we een mooie ruimte kunnen vinden, voor een niet al te hoge prijs. (in de organisatie zitten geen Utrechtenaren/ Utrechtse studenten, dus we zitten nu wat meer zakelijk te kijken)
Wat we nu hebben gevonden komt op ong. 7 euro pp, incl. koffie/ thee/ gebak (naja die betaal ik dan) / zaalhuur / beamer en projectiescherm. Die kosten kunnen alleen bij 30 man of meer (max ong. 50) gehaald worden. Bij meer mensen worden de kosten pp weer lager.
Zou wel mooi zijn als het lukt dit op "goede poten" te krijgen en als het bevalt kunnen we er misschien wel eens een herhalingsagenda voor maken, om het 1 keer per jaar te doen ofzo?
Owja: De locatie waar ik het over heb ligt op ong. 10 min lopen vanaf het station, midden in Utrecht (bij de grachten voor de mensen die Utrecht een beetje kennen), dus is wel mooi gelegen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
ik heb een taxi voor 3 (4 als het allemaal kleine menspersonen zijn) op te pikken in zwolle dus iedereen die er langs komt kan mee, de eerste 4 hebben mazzel, ik betaal de benzine jullie het parkeergeld (neem van mij aan dat is ongeveer even veel :P)
@Robert,
Winkel van Sinkel is misschien een leuk plekje?
Hoe groot is de ruimte, wat is er daar allemaal beschikbaar (materiaal en een natje en droogje), en moet er evt. bij geregeld worden? Qua locatie verder is het niet verkeerd (tjah, ken Utrecht wel een klein beetje) maar dit zijn toch wel even belangrijke punten die we voor zo'n dag moeten regelen.
En natuurlijk wat zijn de kosten?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
http://www.dewinkelvansinkel.nl/
Eventueel bij totaal geen opties kan ik ook eens proberen of onze school (Deltion , Zwolle) intresse heeft bij het 'hosten' van deze meeting. Ook voor leerlingen is daar natuurlijk intressante shit te behalen.
In onze school zitten verscheidene (spotgoedkope) door studenten draaiende gehouden restaurant's, launche's etc.
Apparatuur is natuurlijk altijd aanwezig.
reistijd: 1:54
Overstappen: 2
Valt opzich mee:D
Maar kwee niet of iemand van zeeland vandaan komt? of daar in de richting?
Maar Zwolle is voor heel veel mensen echt heel ver reizen, waardoor er denk ik minder mensen op af komen.
Hogeschool Utrecht of de Uni van Utrecht (of een andere school/ opleidingsinstituut daar) wil misschien ook wel meewerken, maar daarvoor is het slim om een "intern iemand" te hebben.
Ja weet ik:D 9292ov.nl:D Waar woon je ergens dan? Kunnen we samen reizen..