PHPHulp Meeting/Uitje/Feestje?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 volgende »

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

05/11/2009 15:00:00
Quote Anchor link
Quote:
voor wie is dit eigenlijk bedoeld? voor de mods, en regulars van phphulp? of voor iedereen?

Gaat dit over logeren bij Tamara in bed?

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 15:40:36

Koen

koen

05/11/2009 15:01:00
Quote Anchor link
ik had het over het hele plan ;)

Tamara

Tamara

05/11/2009 15:02:00
Quote Anchor link
dus een 'meeting' bij mij in bed?? best!

Koen

koen

05/11/2009 15:04:00
Quote Anchor link
Tamara schreef op 05.11.2009 15:02:
dus een 'meeting' bij mij in bed?? best!

nou klink je wel heeeeel erg enthosiast :P

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

05/11/2009 15:04:00
Quote Anchor link
:P lol

Bij deze is de locatie dus definitief bepaald?

Tamara

Tamara

05/11/2009 15:13:00
Quote Anchor link
update: het Grafisch Lyceum in Utrecht gaat t niet worden....

Maar nu even serieus; Ik zou t niet erg vinden als t bij mij thuis is. Ik woon wel anti-kraak, in een oud schoolgebouw. Ruimte zat dus.

En als je een biertje wilt... er zijn zat kroegen op loopafstand. Het is trouwens een half uurtje met de bus vanuit Utrecht :P (ik woon in Gorinchem)

Ik moet dan wel voor die dag ff stoelen enzo regelen :P

Koen

koen

05/11/2009 15:18:00
Quote Anchor link
als ik ga, kan ik waarschijnlijk al in utrecht slapen bij vrienden...
heb dan ook graties bier :D
op zich lijkt zon dag me wel leuk, voor mij vooral leerzaam(heb weinig te vertellen) :P
maarja, kunnen bezoekers eventueel ook kijken voor een locatie? of moeten we dat over laten aan de "commissie"?
btw, wie IS de commissie eigenlijk :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door koen

Tamara

Tamara

05/11/2009 15:19:00
Quote Anchor link
koen schreef op 05.11.2009 15:18:
als ik ga, kan ik waarschijnlijk al in ...
btw, wie IS de commissie eigenlijk :P

2 keer de helft

Koen

koen

05/11/2009 15:22:00
Quote Anchor link
hoe bedoel je 2 keer de helft?? :S

Tamara

Tamara

05/11/2009 15:35:00
Quote Anchor link
lol nvm...

ik wil trouwens best wel wat bier/drank kopen bij de supermarkt, zodat we niet gelijk naar de kroeg hoeven...

is de feestcommissie en de rest het ermee eens om het bij mij thuis te doen?

Koen

koen

05/11/2009 15:38:00
Quote Anchor link
ohw, zoo...
als het ruim zat is, naar mijn mening prima toch :P
en het bier... als het maar niet dommelsch is :P
doe dan grolsch ofzo :P

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

05/11/2009 15:40:00
Quote Anchor link
Het bier,, doe maar amstel of hertog jan.
Grolsch krijg je direct koppijn van, heiniken de volgende ochtend, dommelsch is onbespreekbaar.

Tamara

Tamara

05/11/2009 15:44:00
Quote Anchor link
lol heineken is nog geen eens echt bier...

kdenk dat t hertog jan wordt....

Koen

koen

05/11/2009 15:44:00
Quote Anchor link
:P of gewoon meteen STOUT :P
ken nog wel iemand die dat zelf brouwt :D

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

05/11/2009 15:45:00
Quote Anchor link
Ik vrees dat Gorinchem lastiger te bereiken is dan Utrecht CS; zo'n extra keer overstappen is voor veel mensen misschien net reden genoeg om niet te komen.

Ik zal eens of een logeer plek voor mij gewenst is; mogelijk kan ik ook blijven pitten bij een vriendin in De Bilt. Maar ik houd het aanbod in m'n achterhoofd :)

Ps: Ik lust geen bier, maar 'k houd wel van Cassis (a)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn Wieringa

Koen

koen

05/11/2009 16:43:00
Quote Anchor link
ooh gorinchem, kan ik zelfs bij familie logeren :P
in leerdam :P of bij vrienden in vianen/ ijselstijn :P
als er datum bekent is kan ik kijken of het gaat lukken :P de slaapplaats is geen probleem voor mij :P

Niels K

Niels K

05/11/2009 18:56:00
Quote Anchor link
Heheh.. Wordt gezellig zo.. Vraagie.. Wordt er nog gepraat of niet?:P Zo niet.. boeie de echte nerds mogen ook wel eens wat leuk doen toch. Al zweer ik bijna dat het de hele avond gaat over ...

Eddy E

Eddy E

05/11/2009 19:47:00
Quote Anchor link
Ik vind Gorichem ook prima. Kan ik gewoon op de fiets komen :D.
En dan een lekkere HertogJan erbij.

Koen

koen

06/11/2009 09:28:00
Quote Anchor link
@niels, maak je zin af :P

lijkt me iig wel erg gaaf om heen te gaan :P

Jacco Engel

Jacco Engel

06/11/2009 09:48:00
Quote Anchor link
Niels schreef op 05.11.2009 18:56:
Heheh.. Wordt gezellig zo.. Vraagie.. Wordt er nog gepraat of niet?:P Zo niet.. boeie de echte nerds mogen ook wel eens wat leuk doen toch. Al zweer ik bijna dat het de hele avond gaat over ...

Dat dacht ik bij de eerste (en enige) meeting waar ik heen ben geweest ook maar dat valt enorm mee ;)

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.