Phphulp: nieuwe versie.
Uiteraard worden de genoemde feature-requests hier teruggekoppeld naar de ontwikkelaars.
Top! Ik blijf volgen.
Nog een leuke: de internal server errors oplossen alsook de snelheid.
Peter dat was ik vergeten.
Ik heb daar nu geen last meer van?
Verder zeer regelmatig een bad gateway.
Ik heb de discussie even ingekort, en bedankt voor de opmerkingen allemaal.
Als het goed is moet de snelheid weer optimaal zijn en zijn de Intenal Sever Errors verdwenen, anders vernemen we het graag via een nieuw topic.
Gewijzigd op 26/11/2015 11:50:57 door - Ariën -
Niet alleen mankementen zijn een probleem ook gewoon complete features.
Het is een forum die doorgaat op het 1990 model qua fora's en technieken.
+1
Bijvoorbeeld de zoekfunctionalteit. Ik heb geen ander woord voor maar deze is gewoon ruk. Ik houd serieus bookmarks van mijn eigen reacties bij anders vind ik deze nooit ofte nimmer meer terug.
Dingen als het design (wat meer) responsive maken zouden niet moeilijk moeten zijn. Het opfrissen van het uiterlijk lijkt mij wel in de afronding zitten, daarvoor zou eerst het een en ander verbouwd moeten worden. Maar als dit te moeilijk is of niet gaat wordt het misschien inderdaad tijd dat deze site (grondig) op de schop genomen wordt.
Het is natuurlijk wel makkelijk om van de zijlijn te roepen dat er van alles veranderd moet worden als je dit zelf niet hoeft te doen.
Alles tussen de tags plaatsen e.d
Waarom geen mooie UI van de snippet die ook meteen JS en alles kan runnen.
Of ondersteuning van Git.
Gewoon een repo opgeven en/of branch en die code kan je constant zien en commits bekijken e.d
Ik zeg.. tijd voor innovatie.
Heb al weleens gezegd dit te willen doen maar in me eentje gaat het niet.
Thomas van den Heuvel op 26/11/2015 13:35:04:
Het is natuurlijk wel makkelijk om van de zijlijn te roepen dat er van alles veranderd moet worden als je dit zelf niet hoeft te doen.
Ik wil wel er mee helpen.
@Rickert sta er voor klaar.
Gewijzigd op 27/11/2015 02:28:51 door johan de wit