PHP-hulp praat topic [deel 2]
Pagina: 1 2 3 ... 47 48 49 volgende »
Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic
De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Gewijzigd op 21/03/2011 15:32:51 door Joren de Wit
Nou, nummer 2. Eens kijken hoelang het duurt voordat deze vol is. :P
Vol is subjectief, maar misschien dat een grens van 50 pagina's wel mooi is :-)
Nou, nummer 2. Eens kijken hoelang het duurt voordat deze op de 50 pagina's zit...
Toch een goed idee van jasper zo'n praattopic
Zeker! Vooral ook makkelijk voor de mods aangezien off-topic geblaat nu weg blijft uit de andere topics ;-)
Ja zeker
haha, ik heb de indruk dat de koffiehoek ook veel "actiever" is geworden sinds het "praat topic"(?) Best leuk! :-)
Iemand nog wat meegemaakt
Nick Zwaal:
Ik zie dit soort discussies vaker onder een tutorail, misschien is het een goed idee is om een specifiek 'ik-wil-een-script-maken'-forumonderdeel te maken zodat mensen eerst kunnen discussiëren om zo een zo goed mogelijke tutorial neer te zetten.
Bron
Wat denken jullie hierover?
Mij lijkt het wel een strak plan mits goed uitgevoerd / goed gebruikt.
Gewijzigd op 21/03/2011 18:22:30 door Jasper DS
PHP Jasper op 21/03/2011 18:21:26:
ik las net iets interessant:
Bron
Nick Zwaal:
Ik zie dit soort discussies vaker onder een tutorail, misschien is het een goed idee is om een specifiek 'ik-wil-een-script-maken'-forumonderdeel te maken zodat mensen eerst kunnen discussiëren om zo een zo goed mogelijke tutorial neer te zetten.
Bron
Laten wij als mods toevallig op de achtergrond met iets soortgelijks bezig te zijn... Maar verder houd ik mijn mond nog stil en ik beloof niks! :-)
Ga verder ... XD hahan we wachten af
Bram Boos op 21/03/2011 18:29:57:
Laten wij als mods toevallig op de achtergrond met iets soortgelijks bezig te zijn... Maar verder houd ik mijn mond nog stil en ik beloof niks! :-)
Aangezien ik geen mod ben, kan ik dat niet weten. ;) Maar prima, ik ben benieuwd wat het word!
edit: lol, ik zie net hoeveel typfouten er in mijn 1ste post van deel 1 staan. ;p
Gewijzigd op 21/03/2011 20:29:56 door Jasper DS
PHP Jasper op 21/03/2011 20:26:16:
En dat voor een bank.. Net hetzelfde als de deur van de kluis toe doen maar niet op slot.
En diezelfde bank heeft vorige week 2,5 miljoen aan bonussen verdeeld onder de topmannen terwijl ze vorig jaar 5 miljard staatssteun hebben gekregen.
Bijna even erg als de banken in Belgie, al is dat een onderwerp dat ik niet sterk heb gevolgd.
Doet me ook weer denken aan die geweldige aflevering van Basta ;) ahhaha
Haha ik vond m best wel goed ja van basta
Even een kleine discussie openen,
In ons kleine dorpje zijn enkele moslims een moskee (lees gebedsruimte / ontmoetingsplaats + Koranschool) aan het bouwen.
Nu komt daar van enkele dorpsbewoners fel protest tegen.
Ik snap de mening van die enkele dorpsbewoners omdat ik ook al enkele aanvaringen heb gehad met alochtonen / moslims. Maar natuurlijk heeft iedereen het recht om zijn geloof te beleven.
Wat vinden jullie hier van?
ps: er word een betoging georganiseerd tegen de ontmoetingsruimte met o.a. filip de winter (vlaams belang). Gaat dit volgens jullie te ver of is het recht op meningsuiting? blog filip
Volgens de Belgische grondwet is alles legaal:
Art. 19
De vrijheid van eredienst, de vrije openbare uitoefening ervan, alsmede de vrijheid om op elk gebied zijn mening te uiten, zijn gewaarborgd, behoudens bestraffing van de misdrijven die ter gelegenheid van het gebruikmaken van die vrijheden worden gepleegd.
De vrijheid van eredienst, de vrije openbare uitoefening ervan, alsmede de vrijheid om op elk gebied zijn mening te uiten, zijn gewaarborgd, behoudens bestraffing van de misdrijven die ter gelegenheid van het gebruikmaken van die vrijheden worden gepleegd.
Er is wel geen vergunning aangevraagd bij de gemeente.
Pagina: 1 2 3 ... 47 48 49 volgende »