PHP-hulp praat topic [deel 2]

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 15 16 17 18 19 ... 47 48 49 volgende »

Niels K

Niels K

07/07/2011 18:28:08
Anchor link
68% was het toch?
Gewijzigd op 07/07/2011 18:28:20 door Niels K

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 13:20:33

Jordi Kroon

Jordi Kroon

07/07/2011 20:58:02
Anchor link
@maikel met onveilig bedoel ik dat er mysql injectie mogelijkis.
Gewijzigd op 07/07/2011 20:58:26 door Jordi Kroon

Bram Boos

Bram Boos

07/07/2011 21:46:11
Anchor link
Haha kijk naar mijn vervolg opleiding. Lieten ze een aantal designs zien. Wordt er gebruik gemaakt van tabellen. En sql-injection kennen ze niet haha :P

Jordi Kroon

Jordi Kroon

07/07/2011 21:58:36
Anchor link
haha maar t ergste is dan nog dat die leraren het niet kennen

Niels K

Niels K

09/07/2011 12:42:39
Anchor link
Licht eraan of je MBO, HBO of universiteit gaat doen.. ;)

Tobias Tobias

Tobias Tobias

09/07/2011 13:16:13
Anchor link
Niels Kieviet op 09/07/2011 12:42:39:
Ligt eraan of je MBO, HBO of universiteit gaat doen.. ;)

Ik heb HBO gestudeerd, maar ik de leraren meer moeten uitleggen dan de leraren mij...

Niveau zegt niet altijd alles:
Bij ons kreeg de school per geslaagde leerling subsidie. Iedereen kon dus net zolang vakken blijven herhalen als ze wilden.

Niek s

niek s

09/07/2011 20:26:42
Anchor link
Quote:
Ik heb HBO gestudeerd, maar ik de leraren meer moeten uitleggen dan de leraren mij...

Oh; bende gij d'r zo inne? ;-)
Gewijzigd op 09/07/2011 20:27:03 door niek s

Tobias Tobias

Tobias Tobias

09/07/2011 20:39:23
Anchor link
Niek s op 09/07/2011 20:26:42:
Oh; bende gij d'r zo inne? ;-)

Heeft weinig met mijn eigen niveau te maken...

Vincent Huisman

Vincent Huisman

13/07/2011 08:32:40
Anchor link
je moet ook geen seafight doen, daar worden wachtwoorden ook niet geencrypt

Tobias Tobias

Tobias Tobias

13/07/2011 13:15:53
Anchor link
Ik ben gevraagd door mijn chef of ik geintereseerd ben om me meer op ICT te gaan richten. Ik ben nu als laborant de ICT-expert in de zin van: in het land der blinden is 1-oog koning.

Vraag aan jullie:
Wat zijn goede/handige (avond)opleidingen om te gaan volgen? Ik ben laborant, maar krijg met allerlei soorten software te maken om bv robot-systemen te bedienen.

Jasper DS

Jasper DS

16/07/2011 20:48:46
Anchor link
Terug van 14 dagen Frankrijk, zonder pc of internet weliswaar. Wat heb ik gemist? ;)

Vincent Huisman

Vincent Huisman

16/07/2011 21:44:33
Anchor link
alles :O

Jordi Kroon

Jordi Kroon

17/07/2011 01:10:28
Anchor link
Je hebt niet veel gemist heb nieiuwe laptop besteld ivm studie

Wat vindem jullie ervan?

http://www.campusshop.nl/ProductDetails.aspx?en=80002583

Vincent Huisman

Vincent Huisman

17/07/2011 08:55:15
Anchor link
mijn broer heeft een keer een asus gehad. die was na een maand ofzo stuk. toen moest hij voor 4 week reparatie weg. en een tijd later weer stuk

Jordi Kroon

Jordi Kroon

17/07/2011 19:21:20
Anchor link
Wat was er mis mee? Ik heb trouwens 2 jaar zorgeloos leren: Binnen een dag gerepareert of vervangende laptop binnen een dag.

Bram Boos

Bram Boos

17/07/2011 19:28:39
Anchor link
Jordi kroon op 17/07/2011 01:10:28:
Je hebt niet veel gemist heb nieiuwe laptop besteld ivm studie

Wat vindem jullie ervan?

http://www.campusshop.nl/ProductDetails.aspx?en=80002583

Als het een HP of Dell was geweest dan had ik gezegd dat het goed was. Maar Asus is niet zo'n geweldig merk.

Jasper DS

Jasper DS

17/07/2011 20:07:56
Anchor link
Ikzelf heb een Dell en ben er zeer tevreden over maar over Asus heb ik ook al goede dingen gehoord denk ik.. Alleszins, Toshiba vind ik niet goed: veel problemen met oververhitting. Ik kan me vergissen maar was het niet vooral Toshiba en Asus dat problemen hadden met de koeling van de laptop? Wat ik ook raar vind is een qwerty toetsenbord?! voor de rest, het ziet er wel een knap machientje uit! Mooie processor, 6GB ram is ook leuk en een Geforce is altijd goed. Kortom, het ziet er zeker niet slecht uit als ik het zo zie!

Bram Boos

Bram Boos

17/07/2011 20:50:22
Anchor link
Jullie hebben daar in Belgie toch azerty? Wij hebben qwerty :P

Vincent Huisman

Vincent Huisman

17/07/2011 21:05:38
Anchor link
niet alle belgen, de enige reden die ik me kan bedenken is dat op zon toetsenbord je makkelijker frans kan typen

Jasper DS

Jasper DS

17/07/2011 22:15:02
Anchor link
Haha, oei ik wist niet dat jullie qwerty hadden. Wij hebben hier inderdaad azerty.

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 15 16 17 18 19 ... 47 48 49 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.