PHP-hulp praat topic [deel 2]

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 16 17 18 19 20 ... 47 48 49 volgende »

- Mark -

- Mark -

20/07/2011 11:05:09
Anchor link
Waarom een 17,3 inch laptop? Is dat niet veels te zwaar en lomp om elke dag met je mee te slepen? De specs zien er niet verkeerd uit. Ik gebruik zelf een 13,3 inch laptop.

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 16:28:15

Jordi Kroon

Jordi Kroon

20/07/2011 14:06:31
Anchor link
Valt mee hoor ;) ik heb ook maar 4 boeken die erbij komen ( 2 boeken 2 werkboeken) Verder hebben wij heel vaak in 1 lokaal les. Dus dat valt ook nog nog wel mee met tillen. Verder koop ik ook nog wel een paar snelbinders zodat ik hem achterop de pakkendrager kan leggen. 17,3 inch vooral omdat hij voor school is en thuis. En ik heb nou een kleintje en dat bevalt me dus niet xD

Jasper DS

Jasper DS

20/07/2011 20:06:33
Anchor link
Ach, tegenwoordig bestaan er goede rugzakken waar je zo'n grote laptop wel in kwijt kan. ;) mijn laptop is ook 17 inch.

Vincent Huisman

Vincent Huisman

20/07/2011 22:16:55
Anchor link
ik denk dat ik ook liever een groot scherm heb dan een kleine

Jasper DS

Jasper DS

20/07/2011 22:42:04
Anchor link
Hopla, morgen weer voor 10 dagen weg. Dag dag.

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

20/07/2011 23:20:13
Anchor link
Sinds lange tijd weer begonnen om een mooie website voor mijn huidige hobby. Gisterennacht domeinnaam aangevraagd (JdeRuijter.nl). Was verbaasd dat de site vrij snel in elkaar zat. Ik ben niet zoveel meer bezig met PHP, ben meer met fotografie bezig. Lekker op pad. Code is ook wel leuk, maar tijd gaat te snel en met het mooie weer is dat juist zonde om thuis te blijven zitten.

Die vrije dag dat ik de website op heb gezet ging de tijd ook al veel te snel.

- Mark -

- Mark -

21/07/2011 10:07:23
Anchor link
:p Een goede rugzak is het probleem niet. 8| Ik moet toch maar eens wat meer naar de sportschool gaan zo te horen. Of jullie zijn toevallig allemaal gebouwd als een body builder.

Vincent Huisman

Vincent Huisman

21/07/2011 10:36:27
Anchor link
zo zwaar is zo'n laptop nou ook weer niet

- Mark -

- Mark -

21/07/2011 11:43:14
Anchor link
Alleen niet maar in combinatie met de rest wel. Er zit 1,3 kilo verschil tussen de 17er en mijn 13er. Het is wel zo dat ik vaker een halve dag of langer met dat ding achter op mijn rug loop.

Bram Boos

Bram Boos

21/07/2011 12:17:26
Anchor link
Afbeelding

- Mark -

- Mark -

21/07/2011 12:44:43
Anchor link
:redface: We hebben het inderdaad over een luxe probleem.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/07/2011 13:30:33
Anchor link
Haha hoe verzinnen ze het geld nodig voor karate les :P
Dan verkoopt oe zn jas en zn muts maar xD

Maar opzich ik heb zelf ook een 15 inch laptop en als ik die op mijn schouder heb dan voelt het echt niet aan of ik door de grond zak.

Jasper DS

Jasper DS

11/08/2011 23:54:32
Anchor link
zozo, na een pauze van een lange tijd. (een dikke maand) ga ik terug starten met PHP en we beginnen morgen met een strak onderwerp, OOP! ben benieuwd of er niets tussen komt. Indien er tips zijn -> shoot. Ik begin gewoon met de tutorial van Blanche dat lijkt me het beste plan.

Hou jullie op de hoogte! ;)

Jelmer -

Jelmer -

12/08/2011 00:21:24
Anchor link
Euhm, tips he…

Alles is een object. Denk niet alleen in design patterns, denk ook hoe je het zelf zou doen. Probeer je eigen manier vooral uit zodat je merkt waar de knelpunten zitten. Neem niet alleen Java als voorbeeld, dan wordt meteen alles groot en complex.

En zelf probeer ik vaak m'n objecten tenminste zo te schrijven dat ik runtime alles zou kunnen aanpassen. Dus stel dat je een PHP command line hebt, dan kan je wel hier en daar variabelen wijzigen, nieuwe instanties van objecten toekennen, nieuwe classes inladen, maar je kan niet al bestaande functies opnieuw definiëren of constanten wijzigen. Maar misschien is dat wat ver gezocht.

Kees Schepers

kees Schepers

12/08/2011 14:46:04
Anchor link
Na heeeeeel veel uitzoekwerk in de core van Doctrine2 heb ik het eindelijk kunnen fixen een datagrid voor doctrine2 icm jqGrid en ZendFramework hell of a work!

Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 15:04:55
Anchor link
Wat is een datagrid? :-s

Kees Schepers

kees Schepers

12/08/2011 15:14:18
Anchor link
uhm, als je applicaties ontwikkeld moet je vaak tabellen 'tekenen', bijvoorbeeld gebruikersoverzicht, orders, rechten, producten, noem maar op.

Vroeger deed je dat door eerst een query te doen, deze te fetchen en dan te loopen en tijdens de loop je tabel op te bouwen. En moest je vervolgens elke functie van zo'n lijst opnieuw implementeren zoals bladeren, sorteren, filteren etc.

Dit noemen ze 'datagrids', omdat dit heel vaak terug komt in applicaties zijn er mensen die besloten hebben om hier en toolkit/class lib voor te bouwen die dit doet voor je. Ik gebruik zoiets al 5/6 jaar ofzo.

Ik heb nu dus een grid gemaakt die ideaal is voor Zend Framework applicaties met Doctrine2 als ORM laag. Je kunt dan zo'n tabel generen op basis van een SQL (in mijn geval DQL) query. De datagrid 'class' doet al de rest voor je.

Preview:
http://img850.imageshack.us/img850/3110/pikegrid.png

Pike_Grid is fully compattible met jqGrid :) zoals je ziet dus!
Gewijzigd op 12/08/2011 15:15:31 door kees Schepers

Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 15:24:01
Anchor link
Bedoel je dat in 1e instantie je database leeg is, en dat je met een datagrid op een makkelijke manier (via een class) een tabel kunt aanmaken in je database? Of is dat niet wat je bedoelt? Bijvoorbeeld, de database heeft nog geen tabel users, en via jouw class zeg je dan createTable('users', array('name', 'password')). Beodel je zoiets?

Niels K

Niels K

12/08/2011 15:43:19
Anchor link
Nee hij bedoeld dat je bijvoorbeeld een tabel met users hebt en die wil je netjes weergeven. Sorteren, paginering, etc

@Kees,

Werkt hij ook al met Zend_Db_Table_* ?

Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 16:00:51
Anchor link
Ah oke, I get it :)

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 16 17 18 19 20 ... 47 48 49 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.