PHP-hulp praat topic [deel 2]
Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 47 48 49 volgende »
Stel dat ik moet inkomen dan kan ik toch ook niet zeggen dat dat discriminerend is? In zulk soort situaties kan ik mij erg kwaad maken over deze mensen aangezien je hiermee niet ver komt in je leven. En dan bewijst zich wel weer aangezien het grotendeel van de overvallen door mensen met 'getinte huidskleur' worden gedaan.
Nogmaals; ik heb niks tegen dit soort mensen en ik zeg ook niet dat iedereen zo is maar het is altijd wel toevallig dat...
EDIT: we zitten op de 2e pagina :D
Gewijzigd op 21/03/2011 21:18:18 door Bram Boos
Op school:
hoofddoek mag maar een pet.niet het
Zit allebei op je hoofd.
Kerstmis moslims ook vrij maar met suikerfeest wij niet het is allebei een geloofs feest
Mja, geen vergunning en toch bouwen lijkt mij sowieso een probleem. Of het nu een moskee of een kerk is.
En zoals jullie hier ook al zeggen, ik vind ook dat sommige van deze mensen zich nogal snel gediscrimineerd voelen. 2 jaar geleden probeerde ik dan nog te denken van ach laat maar, maar ik begin me er toch ook steeds meer en meer druk in te maken.
Gewijzigd op 21/03/2011 21:27:20 door Jasper DS
PHP Jasper op 21/03/2011 18:21:26:
ik las net iets interessant:
Bron
Wat denken jullie hierover?
Mij lijkt het wel een strak plan mits goed uitgevoerd / goed gebruikt.
Nick Zwaal:
Ik zie dit soort discussies vaker onder een tutorail, misschien is het een goed idee is om een specifiek 'ik-wil-een-script-maken'-forumonderdeel te maken zodat mensen eerst kunnen discussiëren om zo een zo goed mogelijke tutorial neer te zetten.
Bron
Wat denken jullie hierover?
Mij lijkt het wel een strak plan mits goed uitgevoerd / goed gebruikt.
EEN TYPFOUT! Ik had er nog zo op gelet! xD
EDIT: On_Topic(
Ik heb absoluut geen problemen met moslims zolang ze niet schreeuwen dat vrouwen inferieur zijn. Ik heb vroeger een hoop kennisen en vrienden gehad die moslim zijn en het waren stuk voor stuk hele goede mensen. Het probleem is extremisme, maar dat zit in elke godsdienst en maakt er een sekte van in mijn opinie.
) or die("IK BEN EEN BEGINNER DUS IK MAG or die GEBRUIKEN!") /* En nu wachten tot het branden begint :D *happy* */
Gewijzigd op 21/03/2011 21:40:19 door Nick Zwaal
Nick Zwaal op 21/03/2011 21:36:01:
EEN TYPFOUT! Ik had er nog zo op gelet! xD
waar?
EDIT: On_Topic(
Ik heb absoluut geen problemen met moslims zolang ze niet schreeuwen dat vrouwen inferieur zijn. Ik heb vroeger een hoop kennisen en vrienden gehad die moslim zijn en het waren stuk voor stuk hele goede mensen. Het probleem is extremisme, maar dat zit in elke godsdienst en maakt er een sekte van in mijn opinie.
)
)
Ik heb er ook geen probleem mee zolang sommige van die jongeren niet alleen maar buitenkomen om alleen maar te vechten.
or die("IK BEN EEN BEGINNER DUS IK MAG or die GEBRUIKEN!") /* En nu wachten tot het branden begint :D *happy* */
Nooit or die ;) lol
Gewijzigd op 21/03/2011 21:45:00 door Jasper DS
Toevoeging op 21/03/2011 21:48:13:
@ jasper hij zij tutorail ipv tutorial
Maar zit dat vechten in het geloof of in de opvoeding? Ik ben van mening dat de tweede het probleem levert en dat het geloof niet zo'n probleem is; nogmaals, zolang er normaal wordt gedaan vanuit geloofsredenen (geen vrouwen pesten/geweld vanuit geloof etc).
iemand die wat meer kan uitleggen over actionscript? Je kan daar flash met maken als ik het goed heb?
@jasper actionscript is flash ;)
heb je daar iets speciaal voor nodig? Iets van adobe?
tijdinvestering((X)HTML, CSS, PHP, MySQL)
<
tijdinvestering(Actionscript, Flash, Illustrator(voor de vector art waar flash mee werkt))
Dit is een door mij gemaakte raming voor de tijd nodig ;) )
Ik ga er van uit dat wanneer je al kunt scripten Actionscript niet zo moeilijk zal zijn om te leren, zoek een paar tut's en go! :D
Oh, en hou ons (mij) op de hoogte =D
Toevoeging op 21/03/2011 22:28:59:
Jordi kroon op 21/03/2011 22:22:35:
@nick en wat dacht je van eerwraak
Is iets wat naar mijn mening bij de doorgeslagen groep hoort, ik ben niet genoeg ingelezen op het onderwerp om te bepalen of dat in de Koran zelf verkondigt wordt en in hoeverre de genuanceerde moslim zich hier aan houdt.
Ik ga slapen, Houdoe!
Bram Boos op 21/03/2011 22:30:21:
Ik ga slapen, Houdoe!
Weltrusten!
=====
On_Actionscript;
Ik geloof niet dat een gratis versie van flasheditor voldoening zal geven, dus je hebt in dat geval gewoon Flash van Adobe nodig (probeer een tutorial, al dan niet onbeperkt verlengt zolang je leert ;) )
Aan te raden is ook illustrator, aangezien flash hier het beste gebruik van kan maken (kracht van flash is o.a. dat er gebruik kan worden gemaakt van vector art)
Morgen op zieken bezoek me opa word geopereerd aan zijn slagader
Toevoeging op 21/03/2011 22:37:24:
Als je echt professionele games wilt maken moet je met 3dmax werken xD maar t lijkt mij heel moeilijk
PHP Jasper op 21/03/2011 21:44:23:
Nooit or die ;) lol
Aaaaah, daar is ie!
http://www.phphulp.nl/php/tutorial/data-verwerking/foutafhandeling-query-sql/735/
Ik deed de reactie omdat ik deze las vanmiddag ;) Ik dacht dat ik hem nog had openstaan :P
Toevoeging op 21/03/2011 22:43:42:
Jordi kroon op 21/03/2011 22:35:46:
@bram houdoe :)
Als je echt professionele games wilt maken moet je met 3dmax werken xD maar t lijkt mij heel moeilijk
3dMax/Maya/Blender etc. zijn alleen voor de modellen; Als je de games wilt maken moet je een engine schrijven of kopen (er zijn een paar modellen vrij beschikbaar via open-source, zie sourceforge.net; zoeken naar engine ;) )
Het is zo uitgebreid wat je allemaal nodig hebt voor een professional grade 3d game dat het als single person vrijwel niet te doen is om er een te maken (met goede gameplay!).
Toevoeging op 21/03/2011 22:44:15:
Btw, sterkte met je Opa.
Dankje :) het zal wel goed komen
Goodmorning!!
Niels begint de dag zoals altijd met een dansje xD
http://www.youtube.com/watch?v=-VX8vTE9T8M
:)
@Jasper, Blanche, Bram
Waarom dacht ik direct aan meiden van halal + hans teeuwen toen jullie het over moslims gingen hebben ?...
Naast dat accepteer ik ze gewoon, wat 'als het goed is' doen zei dat ook. Wanneer je zelf wordt aangevallen, om het zo maar even te noemen, mag je jezelf verdedigen dacht ik zo.
Overigens, vandaag moet ik presentatie houden. (Examenonderdeel) Eens kijken of er ik wat lekkers kan van bakken :)
:)
@Jasper, Blanche, Bram
Waarom dacht ik direct aan meiden van halal + hans teeuwen toen jullie het over moslims gingen hebben ?...
Naast dat accepteer ik ze gewoon, wat 'als het goed is' doen zei dat ook. Wanneer je zelf wordt aangevallen, om het zo maar even te noemen, mag je jezelf verdedigen dacht ik zo.
Overigens, vandaag moet ik presentatie houden. (Examenonderdeel) Eens kijken of er ik wat lekkers kan van bakken :)
Gewijzigd op 22/03/2011 08:00:02 door Niels K
Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 47 48 49 volgende »