PHP-hulp praat topic [deel 2]

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Je bouwt webshops, webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Framework en C#. Je zorgt voor de optimalisering van bestaande software en de automatisering van

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 47 48 49 volgende »

Bram Boos

Bram Boos

21/03/2011 21:17:43
Anchor link
Over het algemeen heb ik niks tegen moslims maar ik heb in totaal 3 keer een aanvaring met deze mensen gehad waarvan 2 keer aangifte gedaan. Ik heb op mijn school ook moslims zitten alleen over het algemeen is hier niets mee aan de hand. Maar; als ze net als ons een aanvaring met een docent e.d. krijgen is het meteen discriminerend waardoor het dan sneller is van: laat maar.

Stel dat ik moet inkomen dan kan ik toch ook niet zeggen dat dat discriminerend is? In zulk soort situaties kan ik mij erg kwaad maken over deze mensen aangezien je hiermee niet ver komt in je leven. En dan bewijst zich wel weer aangezien het grotendeel van de overvallen door mensen met 'getinte huidskleur' worden gedaan.

Nogmaals; ik heb niks tegen dit soort mensen en ik zeg ook niet dat iedereen zo is maar het is altijd wel toevallig dat...

EDIT: we zitten op de 2e pagina :D
Gewijzigd op 21/03/2011 21:18:18 door Bram Boos

PHP hulp

PHP hulp

05/01/2025 08:22:11

Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/03/2011 21:18:06
Anchor link
Ikzelf woon in een buurt waar best veel buitenlanders zitten en zonder te discrimineren ik mag ze allemaal niet en dan krijg je snel vooroordelen.

Op school:
hoofddoek mag maar een pet.niet het
Zit allebei op je hoofd.

Kerstmis moslims ook vrij maar met suikerfeest wij niet het is allebei een geloofs feest

Joren de Wit

Joren de Wit

21/03/2011 21:19:06
Anchor link
Mja, geen vergunning en toch bouwen lijkt mij sowieso een probleem. Of het nu een moskee of een kerk is.

Jasper DS

Jasper DS

21/03/2011 21:27:01
Anchor link
Het is niet echt bouwen.. Meer verbouwen, neemt niet weg dat je een vergunning nodig hebt qua brandveiligheid,... omdat het voor meer als 100 personen bestemd is.

En zoals jullie hier ook al zeggen, ik vind ook dat sommige van deze mensen zich nogal snel gediscrimineerd voelen. 2 jaar geleden probeerde ik dan nog te denken van ach laat maar, maar ik begin me er toch ook steeds meer en meer druk in te maken.
Gewijzigd op 21/03/2011 21:27:20 door Jasper DS

Nick Zwaal

Nick Zwaal

21/03/2011 21:36:01
Anchor link
PHP Jasper op 21/03/2011 18:21:26:
ik las net iets interessant:

Nick Zwaal:
Ik zie dit soort discussies vaker onder een tutorail, misschien is het een goed idee is om een specifiek 'ik-wil-een-script-maken'-forumonderdeel te maken zodat mensen eerst kunnen discussiëren om zo een zo goed mogelijke tutorial neer te zetten.

Bron

Wat denken jullie hierover?
Mij lijkt het wel een strak plan mits goed uitgevoerd / goed gebruikt.

EEN TYPFOUT! Ik had er nog zo op gelet! xD

EDIT: On_Topic(
Ik heb absoluut geen problemen met moslims zolang ze niet schreeuwen dat vrouwen inferieur zijn. Ik heb vroeger een hoop kennisen en vrienden gehad die moslim zijn en het waren stuk voor stuk hele goede mensen. Het probleem is extremisme, maar dat zit in elke godsdienst en maakt er een sekte van in mijn opinie.
) or die("IK BEN EEN BEGINNER DUS IK MAG or die GEBRUIKEN!") /* En nu wachten tot het branden begint :D *happy* */
Gewijzigd op 21/03/2011 21:40:19 door Nick Zwaal

Jasper DS

Jasper DS

21/03/2011 21:44:23
Anchor link
Nick Zwaal op 21/03/2011 21:36:01:
EEN TYPFOUT! Ik had er nog zo op gelet! xD

waar?

EDIT: On_Topic(
Ik heb absoluut geen problemen met moslims zolang ze niet schreeuwen dat vrouwen inferieur zijn. Ik heb vroeger een hoop kennisen en vrienden gehad die moslim zijn en het waren stuk voor stuk hele goede mensen. Het probleem is extremisme, maar dat zit in elke godsdienst en maakt er een sekte van in mijn opinie.
)

Ik heb er ook geen probleem mee zolang sommige van die jongeren niet alleen maar buitenkomen om alleen maar te vechten.

or die("IK BEN EEN BEGINNER DUS IK MAG or die GEBRUIKEN!") /* En nu wachten tot het branden begint :D *happy* */

Nooit or die ;) lol
Gewijzigd op 21/03/2011 21:45:00 door Jasper DS

Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/03/2011 21:47:23
Anchor link
Achja wij vermoorden onze ouders ook niet omdat ze sex voor het huwelijk hadden

Toevoeging op 21/03/2011 21:48:13:

@ jasper hij zij tutorail ipv tutorial

Nick Zwaal

Nick Zwaal

21/03/2011 21:52:44
Anchor link
Maar zit dat vechten in het geloof of in de opvoeding? Ik ben van mening dat de tweede het probleem levert en dat het geloof niet zo'n probleem is; nogmaals, zolang er normaal wordt gedaan vanuit geloofsredenen (geen vrouwen pesten/geweld vanuit geloof etc).

Jasper DS

Jasper DS

21/03/2011 22:12:51
Anchor link
iemand die wat meer kan uitleggen over actionscript? Je kan daar flash met maken als ik het goed heb?

Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/03/2011 22:22:35
Anchor link
@nick en wat dacht je van eerwraak

@jasper actionscript is flash ;)

Jasper DS

Jasper DS

21/03/2011 22:23:26
Anchor link
heb je daar iets speciaal voor nodig? Iets van adobe?

Nick Zwaal

Nick Zwaal

21/03/2011 22:27:35
Anchor link
Actionscript is een hulptaal voor flash, of beter gezegt een uitbreiding op het programma flash. Het wordt gebruikt om filmpjes te maken en zelfs om spelletjes te maken in flash. De meest recente versie is Actionscript 3. Het staat tevens op mijn verlanglijstje van scripttalen. (Voorkeur ging uit naar PHP;

tijdinvestering((X)HTML, CSS, PHP, MySQL)
<
tijdinvestering(Actionscript, Flash, Illustrator(voor de vector art waar flash mee werkt))

Dit is een door mij gemaakte raming voor de tijd nodig ;) )
Ik ga er van uit dat wanneer je al kunt scripten Actionscript niet zo moeilijk zal zijn om te leren, zoek een paar tut's en go! :D

Oh, en hou ons (mij) op de hoogte =D

Toevoeging op 21/03/2011 22:28:59:

Jordi kroon op 21/03/2011 22:22:35:
@nick en wat dacht je van eerwraak

@jasper actionscript is flash ;)

Is iets wat naar mijn mening bij de doorgeslagen groep hoort, ik ben niet genoeg ingelezen op het onderwerp om te bepalen of dat in de Koran zelf verkondigt wordt en in hoeverre de genuanceerde moslim zich hier aan houdt.

Bram Boos

Bram Boos

21/03/2011 22:30:21
Anchor link
Ik ga slapen, Houdoe!

Nick Zwaal

Nick Zwaal

21/03/2011 22:33:15
Anchor link
Bram Boos op 21/03/2011 22:30:21:
Ik ga slapen, Houdoe!

Weltrusten!

=====

On_Actionscript;

Ik geloof niet dat een gratis versie van flasheditor voldoening zal geven, dus je hebt in dat geval gewoon Flash van Adobe nodig (probeer een tutorial, al dan niet onbeperkt verlengt zolang je leert ;) )
Aan te raden is ook illustrator, aangezien flash hier het beste gebruik van kan maken (kracht van flash is o.a. dat er gebruik kan worden gemaakt van vector art)

Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/03/2011 22:35:46
Anchor link
@bram houdoe :)

Morgen op zieken bezoek me opa word geopereerd aan zijn slagader

Toevoeging op 21/03/2011 22:37:24:

Als je echt professionele games wilt maken moet je met 3dmax werken xD maar t lijkt mij heel moeilijk

Nick Zwaal

Nick Zwaal

21/03/2011 22:37:36
Anchor link
PHP Jasper op 21/03/2011 21:44:23:
Nooit or die ;) lol

Aaaaah, daar is ie!
http://www.phphulp.nl/php/tutorial/data-verwerking/foutafhandeling-query-sql/735/
Ik deed de reactie omdat ik deze las vanmiddag ;) Ik dacht dat ik hem nog had openstaan :P

Toevoeging op 21/03/2011 22:43:42:

Jordi kroon op 21/03/2011 22:35:46:
@bram houdoe :)

Morgen op zieken bezoek me opa word geopereerd aan zijn slagader

Toevoeging op 21/03/2011 22:37:24:

Als je echt professionele games wilt maken moet je met 3dmax werken xD maar t lijkt mij heel moeilijk

3dMax/Maya/Blender etc. zijn alleen voor de modellen; Als je de games wilt maken moet je een engine schrijven of kopen (er zijn een paar modellen vrij beschikbaar via open-source, zie sourceforge.net; zoeken naar engine ;) )
Het is zo uitgebreid wat je allemaal nodig hebt voor een professional grade 3d game dat het als single person vrijwel niet te doen is om er een te maken (met goede gameplay!).

Toevoeging op 21/03/2011 22:44:15:

Btw, sterkte met je Opa.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/03/2011 22:53:12
Anchor link
Dankje :) het zal wel goed komen

Niels K

Niels K

22/03/2011 06:59:02
Anchor link
Goodmorning!!

Jordi Kroon

Jordi Kroon

22/03/2011 07:14:52
Anchor link
Niels begint de dag zoals altijd met een dansje xD

Niels K

Niels K

22/03/2011 07:45:36
Anchor link
http://www.youtube.com/watch?v=-VX8vTE9T8M

:)

@Jasper, Blanche, Bram

Waarom dacht ik direct aan meiden van halal + hans teeuwen toen jullie het over moslims gingen hebben ?...

Naast dat accepteer ik ze gewoon, wat 'als het goed is' doen zei dat ook. Wanneer je zelf wordt aangevallen, om het zo maar even te noemen, mag je jezelf verdedigen dacht ik zo.

Overigens, vandaag moet ik presentatie houden. (Examenonderdeel) Eens kijken of er ik wat lekkers kan van bakken :)
Gewijzigd op 22/03/2011 08:00:02 door Niels K

Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 47 48 49 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.