PHP-hulp praat topic [deel 2]

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 22 23 24 25 26 ... 47 48 49 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

29/12/2011 08:50:26
Anchor link
Ah leuk, dat wordt dan je nieuwe uitdaging voor 2012 :)

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 21:26:37

Tobias Tobias

Tobias Tobias

29/12/2011 09:45:34
Anchor link
Ozzie PHP op 29/12/2011 08:50:26:

Ik denk dat de gezinsuitbreiding in februari een grotere uitdaging wordt... ;-)

Jasper DS

Jasper DS

29/12/2011 10:36:11
Anchor link
Proficiat Tobias, 2 leuke uitdagingen lijkt mij. :)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

29/12/2011 10:39:58
Anchor link
Tobias Tobias op 29/12/2011 09:45:34:
Ozzie PHP op 29/12/2011 08:50:26:

Ik denk dat de gezinsuitbreiding in februari een grotere uitdaging wordt... ;-)

Jij hebt de belangrijkste klus al geklaard neem ik aan :)
Proficiat!

Jasper DS

Jasper DS

29/12/2011 10:43:05
Anchor link
Haha Ozzie, waarschijnlijk wel he. ;)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

29/12/2011 10:45:32
Anchor link
PHP Jasper op 29/12/2011 10:43:05:
Haha Ozzie, waarschijnlijk wel he. ;)

Dat weet je niet he ;)
Kunstmatige inseminatie, adoptie... ik noem maar wat :)

Jasper DS

Jasper DS

29/12/2011 10:48:18
Anchor link
Daarom zeg ik waarschijnlijk maar de kans is groot. :)

Wouter J

Wouter J

29/12/2011 12:15:33
Anchor link
VBA leren, pff. Ik ben een tijdje geleden begonnen met C#, maar dat heb ik maar meteen opgegeven. Ik hou niet zo van die .NET talen, allemaal veel te strict en precies.

@Tobias, leuk en spannend. We horen het in februari wel

Offtopic:
In elk bericht op deze pagina staat een emoticon, dus daar doe ik ook nog even aan mee :P

Niels K

Niels K

29/12/2011 13:46:23
Anchor link
Ik zeg, dat wordt feestje. Waar woon je precies Tobias?

Tobias Tobias

Tobias Tobias

29/12/2011 13:48:01
Anchor link
In twente, iedereen is welkom

Niels K

Niels K

29/12/2011 14:28:33
Anchor link
:-)

Vincent Huisman

Vincent Huisman

30/12/2011 12:43:55
Anchor link
zo, nu eerst uitbrakken na een gezellige gala :)

Jasper DS

Jasper DS

10/01/2012 23:11:28
Anchor link
Tegenwoordige zie ik meer en meer de twitter #hash-tag terug komen in fb-statussen. Ik erger mij hier persoonlijk erg aan.. Het hoort namelijk op twitter en als ik op fb zit wil ik niet het gevoel hebben dat ik op twitter zit. Hoe zit dit bij jullie?

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

10/01/2012 23:14:26
Anchor link
Komt omdat veel mensen hun Twitter uitlezen op Facebook (ben ook schuldig) en dan wordt vervolgens het gebruik ervan overgenomen. Misschien gaat Facebook het wel overnemen. Uiteindelijk kan je ook al weer een tijdje de @ gebruiken op Facebook.

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

10/01/2012 23:14:53
Anchor link
ds heel simpel bij mij...
Ik heb geen facebook of twitter of hyves of wat dan ook :P

Wouter J

Wouter J

11/01/2012 08:45:17
Anchor link
Ik ben het volledig eens met Marco :D

Jelle -

Jelle -

11/01/2012 09:05:13
Anchor link
Ik kan me soms ook niet voorstellen dat mensen denken, dat andere geïnteresseerd zijn dat ze boodschappen hebben gedaan of iets dergelijks.

Ik ben er ook niet aan begonnen en het bevalt me goed :P

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

11/01/2012 10:03:49
Anchor link
Ligt er ook aan wie je volgt. Zeker op Twitter kan je een hoop troep lezen, maar als iemand het nodig vindt om constant dat soort berichten te verzenden, is de 'unfollow' knop heel snel ingedrukt. :)

Jasper DS

Jasper DS

17/01/2012 19:23:51
Anchor link
Moderatie bijeenkomst? :p Afbeelding
Gewijzigd op 17/01/2012 19:24:14 door Jasper DS

Niels K

Niels K

17/01/2012 19:24:59
Anchor link
Zoals je ziet hebben we er een nieuwe bij ;-)

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 22 23 24 25 26 ... 47 48 49 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.