PHP-hulp praat topic [deel 2]
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 25 26 27 28 29 ... 47 48 49 volgende »
Nou dat wil ik wel doen, maar eerst even de rest laten zwoegen goed ? ;-) Zoals ik al zei zou je denken dat het 12 is, maar dat is het toch niet. Ik zal eerlijk zijn dat ik dat eerst wilde typen en toen dacht ik ineens aan iets :-)
Want in PHP zijn keys altijd strings, dus '1' en 1 maakt niet uit. En 'C' heeft key 2 en 'D' heeft dat ook, dus die zijn ook gelijk..
Heb vanmiddag mijn langste JS lijn in m'n leven geschreven. Ik ben bezig met een userscript voor PHPhulp en kwam toen op dit:
Stel je voor dat dit de quote button per bericht is, welk element komt er hier dan uit? ;D
@niels, dat is 2. Heb vanmiddag mijn langste JS lijn in m'n leven geschreven. Ik ben bezig met een userscript voor PHPhulp en kwam toen op dit:
Code (php)
1
this.parentElement.parentElement.parentElement.parentElement.firstElementChild.innerHTML
Stel je voor dat dit de quote button per bericht is, welk element komt er hier dan uit? ;D
Naam: {name}
Email: {email}
Help mee om alles te ontdekken:
Wat kan allemaal niet:
- {surname}, {lastname}, {last-name}, {last name}, {achternaam}
- {birthday}, {birthdate}
- {date}, {time}
- {job}, {employment}, {labor}
- {posts}, {topics}[/members]
@{name}[/members], als je mod bent, waar zouden moderators dit voor nodig hebben?
Gewijzigd op 29/02/2012 14:02:30 door Wouter J
Dit is dus weer een lek in phphulp. Hiermee worden privacy gegevens getoond die niet getoond horen te worden.
Als ik nu een webpagina maak waarbij ik heel veel mailtjes naar 1 mail adres stuur en ik geef het mail adres doormiddel van een get parameter en deze tags aan een link die ik hier plaats kan ik het zo uitvoeren: phphulp.nl/dit-is-onveilig/?email={email}[/members]
Gewijzigd op 29/02/2012 14:14:44 door Wouter J
- SanThe - op 29/02/2012 14:05:02:
Dit is dus weer een lek in phphulp. Hiermee worden privacy gegevens getoond die niet getoond horen te worden.
Dat dan weer net niet, je krijgt je eigen gegevens te zien die je al kon zien. Maar verder is het wel raar dat je dit kunt toepassen.
Het is verder geen privacy lek, aangezien jij de enige bent die dit ziet.
@Phoenix, het zijn wat tags (quote zijn bericht maar eens) daardoor krijg je jouw gegevens te zien.
Ja, ik zie het nu..
Gewijzigd op 29/02/2012 14:58:31 door Roel -
Roel van de Water op 29/02/2012 14:57:50:
Ik denk niet dat Bas daar aan gedacht heeft. Maar het wordt binnenkort ook ontoeganklijk gemaakt voor gewone leden.
Ah ja, dat werd destijds ook gezegd over de modedit.
[/modedit]
Roel van de Water op 29/02/2012 14:57:50:
Ik denk niet dat Bas daar aan gedacht heeft. Maar het wordt binnenkort ook ontoeganklijk gemaakt voor gewone leden.
Zijn er ook ongewone leden? Doel je daarmee op leden zoals {name}[/members]?
Lijkt mij van wel.
Kappen, of je krijgt nog een waarschuwing. Er is duidelijk gezegd dat niet-moderators (jij je zin) ze niet mogen gebruiken.
"Kappen, of je krijgt nog een waarschuwing."
Dat kan ook iets vriendelijker lijkt me. Ik ben geen hond. Daarnaast... gewoon zorgen dat het niet kan natuurlijk, want dit soort grappen kun je verwachten... zeker op een PHP forum :)
En dat er iets niet in de haak is, wil niet zeggen dat het direct misbruikt moet worden.
Het is verstandiger om te zorgen dat je iets pas online zet als het echt werkt en niet als het 'zo ong.' werkt. Want je kan er natuurlijk je leven voor gokken dat hier, op een forum met developers, misbruik van gemaakt wordt...
En zou Roel, of iemand anders, misschien kunnen uitleggen waarom deze [members] tags handig zijn voor moderators?
Gewijzigd op 29/02/2012 15:16:25 door Wouter J
Roel van de Water op 29/02/2012 15:09:24:
Ik weet dat je geen hond bent, maar ik had je al gewaarschuwd en deze grappen komen nu zo onderhand m'n keel uit.
En dat er iets niet in de haak is, wil niet zeggen dat het direct misbruikt moet worden.
Je bedoelt je reactie van 13:52:34 waarin je het zelf ook toepast?
Anyhow, je bericht is ontvangen, maar jammer dat je zo agressief reageert die ene keer dat een paar mensen wat lol maken.
Gewijzigd op 29/02/2012 15:16:18 door Ozzie PHP
En waarom? Dit wou Bas zodat het in nieuwsberichten geïmplementeerd kon worden zodat het een persoonlijker bericht zou worden. Het is niet eens bedoeld voor het forum. (waarschijnlijk dezelfde UBB parser)
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 25 26 27 28 29 ... 47 48 49 volgende »