PHP-hulp praat topic [deel 2]
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 39 40 41 42 43 ... 47 48 49 volgende »
SanThe, je bent geniaal.
Ik heb al mijn beklag gedaan bij Bas, nu even wachten tot hij online komt.
hij is blijkbaar nog niet online geweest
Jawel. Vincent ik raad je aan om de nieuwsbrief eens te lezen ;-)
Graag hoor ik wat van Bas, maar het zou waarschijnlijk wel weer 1 van zijn woordgevertjes worden. Heeft Bas iets dat hij alleen berichten in het admin forum kan plaatsen? Of waarom horen we hier niks van Bas. Het ALTIJD negeren van berichten van hulp of negativiteit en het erop af sturen van een van zijn onderdanige moderators begint me ondertussen echt de keel uit te komen...
Mocht het dan zo uit je keel komen, houd dan de eer aan jezelf en vertrek. Zou wel zonde zijn overigens.
En nee, hij is mijn natuurlijk geen reactie verschuldigd. Maar het zou op zijn minst netjes zijn om een reactie te plaatsen.
En over dat laatste, daar denk ik echt wel over na. Al is het alleen om de sfeer hier wat beter te maken en als zuurpruim van dit forum maar op te stappen.
Wel jammer dat veel van de mensen die wel wat wisten en vaak op dit forum zijn op gegeven moment dit doorhebben, dat het hier allemaal zo vreemd loopt.
Zo krijg je het niveau van dit forum natuurlijk nooit omhoog, zie het topic van Pim: Spaghetti PHP. Er wordt en niks gedaan aan de vele ideeën die gegeven worden, er wordt niet gereageerd en zodra mensen scripting doorkrijgen en lang op dit forum zitten verdwijnen ze.
Gewijzigd op 25/07/2012 23:52:43 door Wouter J
Bas heeft ook gewoon werk anders dan PHPhulp. Ik stuur even een berichtje naar Bas in vraag naar reactie t.o.v. de leden en hopelijk beantwoord hij je vraag dan Wouter. ;-)
Daarna overgestapt op mastercode.nl (ben daar ook moderator), maar ook daar... 3 berichten per maand of zo? Niveau was wel goed. Site was uitstekend.
Dus toen verder gezocht en kwam ik hier terecht. Niveau is goed, aantal reacties/berichten ook. Enige wat mist is een goede website (daarin is Mastercode nog steeds beter).
Helaas van de reclame-dingen (dat dat nodig is voor die 30 euro per jaar aan hosting/domeinnaam), maar de inhoud is super.
Toch mis ik wel het phpBB of andere goede software (nieuwe berichten etc), maar daar valt mee te leven.
Dus weggaan en wat nieuws opstarten... been there, done that.
Daar is toch ook besloten om een nieuwe te maken (en de huidige te verlaten).
Maar in dat nieuwe forum zat helemaal geen schot.
Quote:
Bas heeft ook gewoon werk anders dan PHPhulp. Ik stuur even een berichtje naar Bas in vraag naar reactie t.o.v. de leden en hopelijk beantwoord hij je vraag dan Wouter. ;-)
Bedankt dat je een berichtje stuurt, ik wacht af...
En natuurlijk heeft hij ook nog ander werk, hebben we allemaal volgens mij. Alleen ik begrijp dat hij wel op het admin forum dingen kan posten? Dan kan je toch ook even hier een reactie plaatsen? Of even een stukje in de nieuwsbrief plaatsen?
Eddy, ik ben totaal niet van plan om een nieuw forum te maken. Er bestaan er al veel te veel.
Gewijzigd op 26/07/2012 10:38:15 door Wouter J
Als je bij je voorkeuren nu de advertenties uitzet, zie je de KPN ad ook niet meer. Begin september gaan we met de layout bezig, wat betekent dat de advertenties die nu heel opvallend zijn, dan verwerkt zijn in de layout.
In de nieuwsbrief staat een aangepaste layout vermeld en daarmee worden dus zeker de advertenties bedoeld.
Excuses voor mijn vertraagde reactie
Gewijzigd op 27/07/2012 14:43:17 door B a s
Ik begrijp wat je bedoeld maar ik zit hier nu persoonlijk al 6/7 jaar en toen ik hier voor het eerst kwam was het ook een stuk anders dan nu.
En waren er nog een hoop goede mensen die nu weg zijn waaronder (Arjan Kapteijn, Jan Koehoorn, Erik Rijk, Hipska BE en zo waren er nog een paar)
(hoewel ik dan Jan weer is komen posten :D) (en sommige zijn door gegaan onder andere naam he Joren)
Vond het toen erg jammer dat ze weg zijn gegaan want het 'groepje' van toen waren juist de gene die het niveau een beetje omhoog hielden...
Daarna ben ik zelf ook even weg geweest omdat het er weinig meer te leren viel of het niveau was zo dat het me niet meer interesseerde en je merkte gewoon dat je personen die beter waren dan het gemiddelde hier alleen nog maar reageerde in topic's vanuit dat 'groepje' of met een boeiende vraag.
(hier betrap ik mezelf ook wel eens op)
Eigenlijk gebeurd Nu bijna soort van hetzelfde als wat er toen ook gebeurde.
Het zou dood zonde zijn om nu weer hetzelfde te zien gebeuren!
Dus Wouter J Het zou erg jammer zijn als je zou gaan maar We/Ik snap(pen) het heel goed.
@Eddy,
Zo Dan dat is een reis :P
En ja aan het design word gewerkt...
Heb je als doel om hier ook Mod te worden ?
Maar over het algemeen ben ik het wel met Wouter eens dat er wel ietsjes meer gereageerd mag/kan worden ik bedoel van wat is nou 5 minuten om even iets te zeggen...
Gewijzigd op 28/07/2012 22:59:32 door Marco PHPJunky
Marco PHPJunky op 27/07/2012 15:07:14:
@Eddy,
Nee hoor. Als het echt nodig is, prima. Maar de moderator-rol is ook niet altijd even leuk, dus sta niet te springen.
Quote:
Ik ga woensdag op vakantie en heb het enorm druk gehad met projecten afgelopen maand.
Een prettige vakantie!
Zodat we er weer na de vakantie stevig tegenaan kunnen gaan. :)
De meesten hier op het forum kennen mij wel om mijn genuanceerde reacties. Soms ben ik echter wat minder genuanceerd.
Bas: toon eens ballen! Wat een onzinnig argument dat je geen tijd hebt om te reageren omdat je je vakantie moet voorbereiden. Het plaatsen van een reactie kost je misschien 5 minuten. Je maakt mij niet wijs dat je 24 uur per dag bezig bent met je koffer pakken. Ook ik zit nu in Griekenland en neem de tijd om te reageren. In de volwassenen wereld noemen we dat betrokkenheid, betrokkenheid bij wat er op het forum gebeurt!
Maar nee, Bas Kregeler voelt zich de koning en voelt zich te goed om zijn onderdanen te beantwoorden... of hij heeft er simpelweg geen zin in. In beide gevallen vind ik het prima, maar heb dan de ballen om dat te zeggen in plaats van met slappe argumenten te komen omdat je op vakantie moet. Wat krom is moet je niet recht proberen te lullen.
Reeds op 18 juli heb ik je via een privé bericht gevraagd om te reageren op het flying banner topic. Nooit heb je het fatsoen gehad om ook maar even en reactie terug te sturen, of een reactie te plaatsen in het betreffende topic. Vind je dat niet heel onbeschoft? In de grote mensen wereld ga je zo niet met elkaar om. Misschien wordt het eens tijd dat je het basisschool niveau ontstijgt?
Je kunt mijns inziens 3 dingen doen: of je blijft je gedragen als een koning met alle gevolgen vandien... of je gaat je eindelijk eens positief, betrokken en verantwoordelijk opstellen tegenover de forumleden, of je draagt jouw verantwoordelijkheden over aan iemand die wel over de nodige daadkracht en verantwoordelijkheidsgevoel beschikt.
De tijd van slappe excusen is voorbij. Dit probleem speelt al jaren en moet maar eens structureel worden opgelost.
Ps 1: Raoul, wil je Bas vragen om dit bericht beargumenteerd te beantwoorden.
Ps 2: Voor degenen die het zich afvragen... Nee, ik ben niet heel vroeg maar erg laat ;-)
Duidelijk wel.
Maar 'afdragen' hoeft toch ook niet? Want is er mis met een 'gedeelde plek', als soort democratie? Maar ik weet zelf ook wel: dat werkt op een forum ook niet. Te veel leden en dan komt er nooit wat goeds uit. Een goede koning is ook een hoop waard.
Helaas moet ik ook zeggen dat de koning weinig re(a)geert ;).
Het is niet zozeer de 5 minuten die ik spendeer om een reactie te typen, maar om alle reacties van ieder lid te lezen.
Ozzie, genuanceerd of niet, uit vooral je frustraties, daar is niets mis mee. Wel is het zo dat wij geen SLA en geen contract met elkaar hebben. Ook wordt er geen financiële bijdrage aan je gevraagd. Toch is er alles mis met iedere advertentie die je ziet, terwijl je deze gemakkelijk kunt uitzetten en wordt er verwacht dat ik alles lees en overal direct op reageer. Als we het over een koning hebben, dan ben ik dat niet maar jij ;). Natuurlijk heeft de community wel veel aan je qua kennis en behulpzaamheid en mogen er best verwachtingen zijn.
Aan die verwachtingen hoop ik op kort termijn te voldoen. Het is nu aan de community om te beslissen of er vaart wordt gezet aan een nieuwe vormgeving en de features later worden ingebouwd, of dat het alles in één keer wordt ge-update begin januari 2013. Ik zorg er dan voor de degene die de vormgeving gaat doen, hier begin september mee begint. Dan zou het eind september online kunnen komen te staan.
Als ik nog ergens mee moet helpen: laat het even weten.
Eddy, bedankt voor het aanbod. Ik zal aan je denken begin september.
Bas, elke keer dat ik van mijn pc switch naar mijn telefoon, dan krijg ik weer de banner omdat hij mij telkens uitlogd. Op een telefoon is die banner alleen nog maar irritanter omdat je die niet zo makkelijk weg kan klikken. Het is al irritant dat je telkens opnieuw moet inloggen maar als er dan ook nog telkens die banner krijgt ben ik er snel zat van. Ik ik dus tegenwoordig al niet meer op mijn telefoon
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 39 40 41 42 43 ... 47 48 49 volgende »