PHP-hulp praat topic [deel 2]

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 volgende »

Chris PHP

Chris PHP

14/08/2012 08:52:24
Anchor link
Eddy Erkelens op 14/08/2012 08:34:49:
En het is niets meer dan een gewone inlog van gebruikersnaam/wachtwoordtje.

Je kunt het extra beveiligen door je telefoonnummer te koppelen. Dan krijg je een sms response code die je moet invullen tijdens het inloggen.

PHP hulp

PHP hulp

05/01/2025 08:36:45

Tobias Tobias

Tobias Tobias

14/08/2012 09:49:13
Anchor link
Wat je ook vaak ziet is dat het slot enorm geavanceerd en onkraakbaar is, maar de deur zelf van karton is. Of het raam staat nog open

Chris PHP

Chris PHP

14/08/2012 09:59:27
Anchor link
Tobias Tobias op 14/08/2012 09:49:13:
onkraakbaar

Naar mijn mening is niets onkraakbaar, lukt het niet van buitenaf dan wel van binnen uit. Er zal waarschijnlijk ook geen enkel bedrijf 100% grarantie geven dat je site en/of netwerk omgeving hack proof is.

14/08/2012 10:03:45
Anchor link
Met het bsn kan je toch ook achterhalen waar iemand woont?
Gewijzigd op 14/08/2012 10:04:45 door

Chris PHP

Chris PHP

14/08/2012 10:12:27
Anchor link
Boris lezek peeters op 14/08/2012 10:03:45:
Met het bsn kan je toch ook achterhalen waar iemand woont?

Alleen bepaalde instanties en bedrijven die in een lijst op de overheidswebsite staan vermeld. Jij en ik als burger kunnen dit niet opvragen aan de hand van het BSN nummers.

Dat is het zelfde dat wij ook geen persoonsgegevens kunnen opvragen bij het RDW, dit kan alleen door speciale bedrijven en instanties gedaan worden.

Eddy E

Eddy E

14/08/2012 10:13:12
Anchor link
Nee hoor. Ik zou niet weten waar.

Tenzij je op het gemeentehuis/belastingsdienst oid werkt.

Toevoeging op 14/08/2012 10:14:19:

Nee hoor. Ik zou niet weten waar.

Tenzij je op het gemeentehuis/belastingsdienst oid werkt.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/08/2012 17:56:06
Anchor link
He, Wouter J is weer terug... welcome back :)

Wouter J

Wouter J

15/08/2012 17:58:22
Anchor link
Inderdaad, dat is snel ontdekt! :) Bedankt!

Heb ik nog bijzonder scripting/phphulp nieuws gemist? (geen zin om topics/tweets/blogposts van 2 weken te lezen)

Toevoeging op 15/08/2012 17:58:48:

Inderdaad, dat is snel ontdekt! :) Bedankt!

Heb ik nog bijzonder scripting/phphulp nieuws gemist? (geen zin om topics/tweets/blogposts van 2 weken te lezen)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/08/2012 18:00:18
Anchor link
Nee, je hebt niet zoveel gemist hoor.. behalve mijn dromen topic... maar dat blijft voorlopig nog even bij dromen vrees ik...

Wouter J

Wouter J

15/08/2012 18:03:43
Anchor link
Die had ik al ontdekt.

Jammer dat ik net te laat kom voor weer een leuk ozzietopic (nieuw woord voor discussietopics over PHP/codings standards die kunnen uitlopen tot meerdere pagina's). Hoop dat je er snel weer eentje maakt.

Toevoeging op 15/08/2012 18:05:00:

Die had ik al ontdekt.

Jammer dat ik net te laat kom voor weer een leuk ozzietopic (nieuw woord voor discussietopics over PHP/codings standards die kunnen uitlopen tot meerdere pagina's). Hoop dat je er snel weer eentje maakt.

(kan ik nou geen één enkel bericht plaatsen?)
Gewijzigd op 15/08/2012 18:05:29 door Wouter J

Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/08/2012 18:06:37
Anchor link
Hehe, ik zal m'n best doen :)

Die dubbele berichten dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je alles nog een beetje dubbel ziet van de alcohol??? :)

- SanThe -

- SanThe -

15/08/2012 18:34:36
Anchor link
Ozzie PHP op 15/08/2012 18:06:37:
Die dubbele berichten dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je alles nog een beetje dubbel ziet van de alcohol??? :)

Lol ;-)

- Raoul -

- Raoul -

04/09/2012 22:37:43
Anchor link
Tsss, ik heb nu een perfect idee voor een nieuw project van mij. Heb al een ontwerp in gedachten, nu nog een goede naam. Irritant, en zeker als je niet goed bent in namen verzinnen

Wouter J

Wouter J

04/09/2012 22:43:35
Anchor link
Zit hier altijd in hetzelfde schuitje: Naam voor template, naam voor project, naam voor applicaties, ik weet het nooit...

Write Down

Write Down

04/09/2012 22:46:08
Anchor link
Bleh, ooit begonnen met de eerste letter van mijn naam te gebruiken. En dan plak ik gewoon de naam van hoe zo'n applicatie zou moeten noemen er achter.

Moest ik Wouter heten, dan zou ik er W-Forum van maken haha.

- Raoul -

- Raoul -

04/09/2012 22:50:03
Anchor link
Dat vind ik iets minder klinken :P

Write Down

Write Down

04/09/2012 23:15:42
Anchor link
- Raoul - op 04/09/2012 22:50:03:

Blame Wouters zijn fout :P. Nja, ik heb E-...

- Raoul -

- Raoul -

04/09/2012 23:19:06
Anchor link
Write Down op 04/09/2012 23:15:42:
- Raoul - op 04/09/2012 22:50:03:

Blame Wouters zijn fout :P. Nja, ik heb E-...

Haha :P Kan echt niemand helpen met een naam ):<
Het wordt een site als Break.com, een soort van viral video top 10/ verzameling.

G P

G P

04/09/2012 23:21:31
Anchor link
Kleuren + applicatienaam
Een forum in zwart en wit: Black & White Forum
Een template in rood, groen en blauw: Rainbow Template
enz... of zoals veel koningen romeinse cijfers achterplaatsen
Als ge aan uwe 249ste forum bezig bent: Forum CCXLIX

Toevoeging op 04/09/2012 23:23:09:

Raoul's 10 ???

Write Down

Write Down

04/09/2012 23:40:19
Anchor link
pt10 = Pause Top 10

Toevoeging op 04/09/2012 23:40:39:

pt10 = Pause Top 10

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.