PHP-hulp praat topic [deel 2]

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 47 48 49 volgende »

Nick Zwaal

Nick Zwaal

24/03/2011 17:04:11
Anchor link
Ik zit altijd met een superdrukke agenda, maar als het me uitkomt dan lijkt het me erg leuk, maar reken er niet op dat ik kom ;)
:P Ik kan de komende anderhalve/2 maanden in Rotterdam, daarna in Eindhoven (op kamers, yay!)

Hoewel alleen bier zuipen leuk is (Ik lust het spul niet ;)) is het misschien grappig om een projectje o.i.d. te doen met zijn allen, gewoon eens met zijn allen samenwerken om iets te maken (of dat nu een of andere open-source iets is in php of een game dat maakt niet zoveel uit), of in wedstrijdvorm, als er veel mensen op afkomen ;) Iets dat een doel geeft aan de meeting. Kan natuurlijk ook gewoon een lezing zijn ;)

Volgend jaar heb ik weer OV van de staat (tenzij het in de tussentijd wegbezuinigd wordt ;)), (vanaf september) en heb ik geen reisbeperking ;)

Toevoeging op 24/03/2011 17:05:03:

Vincent Huisman op 24/03/2011 17:00:34:
Ik wik wel mee werken, ik heb dit jaar examens dus ik heb tijd zat (het zijn vmbo examens, niet zo moeilijk dus)

Cool, al enig idee wat je na je vmbo gaat doen?

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 01:45:33

Vincent Huisman

Vincent Huisman

24/03/2011 17:33:58
Anchor link
ik denk multimedia design en gamedesign, dan zou je het 2e jaar moeten vaan kiezen voor 1van de 2 maar weet nog niet welke ik zoj gaan kiezen, gamedesign lijkt mij ook heel leuk

Jordi Kroon

Jordi Kroon

24/03/2011 18:24:28
Anchor link
@Jasper is belgisch examen op t zelfde tijdstip als nederlands?

Ik heb 1 week na de meivakanti examens
Gewijzigd op 24/03/2011 18:24:41 door Jordi Kroon

Tobias Tobias

Tobias Tobias

24/03/2011 18:34:12
Anchor link
Ik kwam net bij het doornemen van mijn backuparchief mijn eerste scriptjes tegen (5jaar oud)
Wat was ik slecht zeg. De meest domme constructies omdat ik zaken als bv een while-loop en .= nog niet kende

Jasper DS

Jasper DS

24/03/2011 18:35:35
Anchor link
Jordi kroon op 24/03/2011 18:24:28:
@Jasper is belgisch examen op t zelfde tijdstip als nederlands?

Ik heb 1 week na de meivakanti examens

Ik heb nu voor de paasvakantie 2 examens (frans en wisk) op het einde van het jaar is dat begin juni ongeveer 2 weken.

Niels K

Niels K

24/03/2011 18:52:13
Anchor link
Quote:
Nee, zo heet het niet meer.

Waarom staat het dan nog wel op de borden ? :)

Bram Boos

Bram Boos

24/03/2011 19:19:42
Anchor link
Vincent Huisman op 24/03/2011 17:00:34:
Ik wik wel mee werken, ik heb dit jaar examens dus ik heb tijd zat (het zijn vmbo examens, niet zo moeilijk dus)

Me2 en ik wil dus ook wel meewerken...

Jordi Kroon

Jordi Kroon

24/03/2011 19:54:16
Anchor link
Altijd je scripts bewaren als je niks tedoen hebt dan kan je nog lachen :P

Ik heb mijn eerste site waar ik toen toch zoo trots was pas geleden gezien ik schoot gewoon in de lach :P

Jasper DS

Jasper DS

24/03/2011 20:07:10
Anchor link
@ bram en vincent hebben jullie msn?

Jordi Kroon

Jordi Kroon

24/03/2011 20:28:22
Anchor link
Ik wil ook best wel meehelpen :) als ik tijd heb want ik ga ook nog in mei op vakantie

Vincent Huisman

Vincent Huisman

24/03/2011 23:25:11
Anchor link
@Jasper, ik ben op het moment niet thuis en been morgen avond thuis, ik stuur wel een pm met mijn msn

Jasper DS

Jasper DS

25/03/2011 16:46:30
Anchor link
prima, ik zie het wel ;-)

25/03/2011 17:01:56
Anchor link
Niels Kieviet op 24/03/2011 18:52:13:
Quote:
Nee, zo heet het niet meer.

Waarom staat het dan nog wel op de borden ? :)

Mijn excuses dacht aan Rotterdam Centraal Station, nu niet meer...

Bram Boos

Bram Boos

25/03/2011 17:05:04
Anchor link
PHP Jasper op 24/03/2011 20:07:10:
@ bram en vincent hebben jullie msn?

Ja, maar online ben ik bijna nooit aangezien ik een beetje druk ben... Misschien beter om een soort discussiebord te maken? Zo kun je ook altijd terugkijken en hoeft niet iedereen altijd online te zijn...

Jordi Kroon

Jordi Kroon

25/03/2011 17:11:02
Anchor link
Nog maar eens een emailtje gestuurd naar adwords contact.
Dat krijg je dus met vouchers

Quote:
Hoelang gaat dit nog duren?

Ik wacht nu al bijna 6 weken op goedkeuring van een adwords advertentie
en er blijft staan dat de status word beoordeeld is.
Nou dat is dus niet 6 weken op goedkeuring is dat niet een beetje lang?
Na meerdere mailtjes heb ik hier nog steeds geen antwoord op gekregen en blijf ik in de wacht staan

Met (nog) vriendelijke groet,
Jordi Kroon

25/03/2011 17:15:46
Anchor link
Jordi kroon op 25/03/2011 17:11:02:
Nog maar eens een emailtje gestuurd naar adwords contact.
Dat krijg je dus met vouchers

Quote:
Hoelang gaat dit nog duren?

Ik wacht nu al bijna 6 weken op goedkeuring van een adwords advertentie
en er blijft staan dat de status word beoordeeld is.
Nou dat is dus niet 6 weken op goedkeuring is dat niet een beetje lang?
Na meerdere mailtjes heb ik hier nog steeds geen antwoord op gekregen en blijf ik in de wacht staan

Met (nog) vriendelijke groet,
Jordi Kroon

Niet op school gehad hoe je een formele brief schrijft?

Jordi Kroon

Jordi Kroon

25/03/2011 17:28:13
Anchor link
Het was via een contact formpje :)
En ja dat heb ik wel ja :) En daar had ik dus een 9,8 voor

Maar als jij al 3 emailtjes stuurt ga je dan nog volledig formeel schrijven ? dan word je er stapel gek van
Gewijzigd op 25/03/2011 17:29:56 door Jordi Kroon

25/03/2011 18:05:06
Anchor link
Jordi kroon op 25/03/2011 17:28:13:
Het was via een contact formpje :)
En ja dat heb ik wel ja :) En daar had ik dus een 9,8 voor

Maar als jij al 3 emailtjes stuurt ga je dan nog volledig formeel schrijven ? dan word je er stapel gek van

Zeker bij conflicten is het belangrijk om formeel te blijven.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

25/03/2011 19:00:07
Anchor link
ohke :) Zal het onthouden voor de volgende keer
Me internet doet raar hij laadde vreselijk langzaam en soms kon ik nieteens verbinding maken met mijn eigen router

Toevoeging op 26/03/2011 16:23:44:

Wow die ketting brieven worden echt steeds sluwer joh :P

Quote:
Belangerijk! Stuur door!

Hallo iedereen die Hotmail gebruikt! dit is gewoon een test om te zien wie zijn e-mail account wel gebruikt en om al de niet actieve gebruikers te verwijderen. Dit zal Hotmail veel makkelijker en sneller te gebruiken maken voor alle wel actieve gebruikers. Nu wat je met deze e-mail moet doen, Alles wat je hoeft te doen is deze e-mail door te sturen naar minstens 15 contactpersonen. als je deze e-mail niet doorstuurt 48 uur nadat je hem hebt gelezen, dan word je account defenitief verwijderd.

Van Meneer Jhon Henerd

Hotmail Admin. Dept.

Bram Boos

Bram Boos

26/03/2011 19:44:01
Anchor link
Waarom heb je in MySQL het storage engine 'blackhole'?? Waarvoor zou je die willen gebruiken??

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 47 48 49 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.