PHP-hulp praat topic [deel 2]
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 47 48 49 volgende »
:P Ik kan de komende anderhalve/2 maanden in Rotterdam, daarna in Eindhoven (op kamers, yay!)
Hoewel alleen bier zuipen leuk is (Ik lust het spul niet ;)) is het misschien grappig om een projectje o.i.d. te doen met zijn allen, gewoon eens met zijn allen samenwerken om iets te maken (of dat nu een of andere open-source iets is in php of een game dat maakt niet zoveel uit), of in wedstrijdvorm, als er veel mensen op afkomen ;) Iets dat een doel geeft aan de meeting. Kan natuurlijk ook gewoon een lezing zijn ;)
Volgend jaar heb ik weer OV van de staat (tenzij het in de tussentijd wegbezuinigd wordt ;)), (vanaf september) en heb ik geen reisbeperking ;)
Toevoeging op 24/03/2011 17:05:03:
Vincent Huisman op 24/03/2011 17:00:34:
Ik wik wel mee werken, ik heb dit jaar examens dus ik heb tijd zat (het zijn vmbo examens, niet zo moeilijk dus)
Cool, al enig idee wat je na je vmbo gaat doen?
ik denk multimedia design en gamedesign, dan zou je het 2e jaar moeten vaan kiezen voor 1van de 2 maar weet nog niet welke ik zoj gaan kiezen, gamedesign lijkt mij ook heel leuk
Wat was ik slecht zeg. De meest domme constructies omdat ik zaken als bv een while-loop en .= nog niet kende
Jordi kroon op 24/03/2011 18:24:28:
@Jasper is belgisch examen op t zelfde tijdstip als nederlands?
Ik heb 1 week na de meivakanti examens
Ik heb 1 week na de meivakanti examens
Ik heb nu voor de paasvakantie 2 examens (frans en wisk) op het einde van het jaar is dat begin juni ongeveer 2 weken.
Quote:
Nee, zo heet het niet meer.
Waarom staat het dan nog wel op de borden ? :)
Vincent Huisman op 24/03/2011 17:00:34:
Ik wik wel mee werken, ik heb dit jaar examens dus ik heb tijd zat (het zijn vmbo examens, niet zo moeilijk dus)
Me2 en ik wil dus ook wel meewerken...
Ik heb mijn eerste site waar ik toen toch zoo trots was pas geleden gezien ik schoot gewoon in de lach :P
@ bram en vincent hebben jullie msn?
Ik wil ook best wel meehelpen :) als ik tijd heb want ik ga ook nog in mei op vakantie
@Jasper, ik ben op het moment niet thuis en been morgen avond thuis, ik stuur wel een pm met mijn msn
prima, ik zie het wel ;-)
Niels Kieviet op 24/03/2011 18:52:13:
Quote:
Nee, zo heet het niet meer.
Mijn excuses dacht aan Rotterdam Centraal Station, nu niet meer...
PHP Jasper op 24/03/2011 20:07:10:
@ bram en vincent hebben jullie msn?
Ja, maar online ben ik bijna nooit aangezien ik een beetje druk ben... Misschien beter om een soort discussiebord te maken? Zo kun je ook altijd terugkijken en hoeft niet iedereen altijd online te zijn...
Dat krijg je dus met vouchers
Quote:
Hoelang gaat dit nog duren?
Ik wacht nu al bijna 6 weken op goedkeuring van een adwords advertentie
en er blijft staan dat de status word beoordeeld is.
Nou dat is dus niet 6 weken op goedkeuring is dat niet een beetje lang?
Na meerdere mailtjes heb ik hier nog steeds geen antwoord op gekregen en blijf ik in de wacht staan
Met (nog) vriendelijke groet,
Jordi Kroon
Na meerdere mailtjes heb ik hier nog steeds geen antwoord op gekregen en blijf ik in de wacht staan
Jordi Kroon
Jordi kroon op 25/03/2011 17:11:02:
Nog maar eens een emailtje gestuurd naar adwords contact.
Quote:
Hoelang gaat dit nog duren?
Jordi Kroon
Jordi Kroon
Niet op school gehad hoe je een formele brief schrijft?
En ja dat heb ik wel ja :) En daar had ik dus een 9,8 voor
Maar als jij al 3 emailtjes stuurt ga je dan nog volledig formeel schrijven ? dan word je er stapel gek van
Gewijzigd op 25/03/2011 17:29:56 door Jordi Kroon
Jordi kroon op 25/03/2011 17:28:13:
Het was via een contact formpje :)
Maar als jij al 3 emailtjes stuurt ga je dan nog volledig formeel schrijven ? dan word je er stapel gek van
Zeker bij conflicten is het belangrijk om formeel te blijven.
Me internet doet raar hij laadde vreselijk langzaam en soms kon ik nieteens verbinding maken met mijn eigen router
Toevoeging op 26/03/2011 16:23:44:
Wow die ketting brieven worden echt steeds sluwer joh :P
Quote:
Belangerijk! Stuur door!
Hallo iedereen die Hotmail gebruikt! dit is gewoon een test om te zien wie zijn e-mail account wel gebruikt en om al de niet actieve gebruikers te verwijderen. Dit zal Hotmail veel makkelijker en sneller te gebruiken maken voor alle wel actieve gebruikers. Nu wat je met deze e-mail moet doen, Alles wat je hoeft te doen is deze e-mail door te sturen naar minstens 15 contactpersonen. als je deze e-mail niet doorstuurt 48 uur nadat je hem hebt gelezen, dan word je account defenitief verwijderd.
Van Meneer Jhon Henerd
Hotmail Admin. Dept.
Hallo iedereen die Hotmail gebruikt! dit is gewoon een test om te zien wie zijn e-mail account wel gebruikt en om al de niet actieve gebruikers te verwijderen. Dit zal Hotmail veel makkelijker en sneller te gebruiken maken voor alle wel actieve gebruikers. Nu wat je met deze e-mail moet doen, Alles wat je hoeft te doen is deze e-mail door te sturen naar minstens 15 contactpersonen. als je deze e-mail niet doorstuurt 48 uur nadat je hem hebt gelezen, dan word je account defenitief verwijderd.
Van Meneer Jhon Henerd
Hotmail Admin. Dept.
Waarom heb je in MySQL het storage engine 'blackhole'?? Waarvoor zou je die willen gebruiken??
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 47 48 49 volgende »