PHP-hulp praat topic [deel 2]

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end developer PHP

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 25 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 47 48 49 volgende »

Nick Zwaal

Nick Zwaal

24/03/2011 17:04:11
Anchor link
Ik zit altijd met een superdrukke agenda, maar als het me uitkomt dan lijkt het me erg leuk, maar reken er niet op dat ik kom ;)
:P Ik kan de komende anderhalve/2 maanden in Rotterdam, daarna in Eindhoven (op kamers, yay!)

Hoewel alleen bier zuipen leuk is (Ik lust het spul niet ;)) is het misschien grappig om een projectje o.i.d. te doen met zijn allen, gewoon eens met zijn allen samenwerken om iets te maken (of dat nu een of andere open-source iets is in php of een game dat maakt niet zoveel uit), of in wedstrijdvorm, als er veel mensen op afkomen ;) Iets dat een doel geeft aan de meeting. Kan natuurlijk ook gewoon een lezing zijn ;)

Volgend jaar heb ik weer OV van de staat (tenzij het in de tussentijd wegbezuinigd wordt ;)), (vanaf september) en heb ik geen reisbeperking ;)

Toevoeging op 24/03/2011 17:05:03:

Vincent Huisman op 24/03/2011 17:00:34:
Ik wik wel mee werken, ik heb dit jaar examens dus ik heb tijd zat (het zijn vmbo examens, niet zo moeilijk dus)

Cool, al enig idee wat je na je vmbo gaat doen?

PHP hulp

PHP hulp

08/01/2025 07:44:04

Vincent Huisman

Vincent Huisman

24/03/2011 17:33:58
Anchor link
ik denk multimedia design en gamedesign, dan zou je het 2e jaar moeten vaan kiezen voor 1van de 2 maar weet nog niet welke ik zoj gaan kiezen, gamedesign lijkt mij ook heel leuk

Jordi Kroon

Jordi Kroon

24/03/2011 18:24:28
Anchor link
@Jasper is belgisch examen op t zelfde tijdstip als nederlands?

Ik heb 1 week na de meivakanti examens
Gewijzigd op 24/03/2011 18:24:41 door Jordi Kroon

Tobias Tobias

Tobias Tobias

24/03/2011 18:34:12
Anchor link
Ik kwam net bij het doornemen van mijn backuparchief mijn eerste scriptjes tegen (5jaar oud)
Wat was ik slecht zeg. De meest domme constructies omdat ik zaken als bv een while-loop en .= nog niet kende

Jasper DS

Jasper DS

24/03/2011 18:35:35
Anchor link
Jordi kroon op 24/03/2011 18:24:28:
@Jasper is belgisch examen op t zelfde tijdstip als nederlands?

Ik heb 1 week na de meivakanti examens

Ik heb nu voor de paasvakantie 2 examens (frans en wisk) op het einde van het jaar is dat begin juni ongeveer 2 weken.

Niels K

Niels K

24/03/2011 18:52:13
Anchor link
Quote:
Nee, zo heet het niet meer.

Waarom staat het dan nog wel op de borden ? :)

Bram Boos

Bram Boos

24/03/2011 19:19:42
Anchor link
Vincent Huisman op 24/03/2011 17:00:34:
Ik wik wel mee werken, ik heb dit jaar examens dus ik heb tijd zat (het zijn vmbo examens, niet zo moeilijk dus)

Me2 en ik wil dus ook wel meewerken...

Jordi Kroon

Jordi Kroon

24/03/2011 19:54:16
Anchor link
Altijd je scripts bewaren als je niks tedoen hebt dan kan je nog lachen :P

Ik heb mijn eerste site waar ik toen toch zoo trots was pas geleden gezien ik schoot gewoon in de lach :P

Jasper DS

Jasper DS

24/03/2011 20:07:10
Anchor link
@ bram en vincent hebben jullie msn?

Jordi Kroon

Jordi Kroon

24/03/2011 20:28:22
Anchor link
Ik wil ook best wel meehelpen :) als ik tijd heb want ik ga ook nog in mei op vakantie

Vincent Huisman

Vincent Huisman

24/03/2011 23:25:11
Anchor link
@Jasper, ik ben op het moment niet thuis en been morgen avond thuis, ik stuur wel een pm met mijn msn

Jasper DS

Jasper DS

25/03/2011 16:46:30
Anchor link
prima, ik zie het wel ;-)

25/03/2011 17:01:56
Anchor link
Niels Kieviet op 24/03/2011 18:52:13:
Quote:
Nee, zo heet het niet meer.

Waarom staat het dan nog wel op de borden ? :)

Mijn excuses dacht aan Rotterdam Centraal Station, nu niet meer...

Bram Boos

Bram Boos

25/03/2011 17:05:04
Anchor link
PHP Jasper op 24/03/2011 20:07:10:
@ bram en vincent hebben jullie msn?

Ja, maar online ben ik bijna nooit aangezien ik een beetje druk ben... Misschien beter om een soort discussiebord te maken? Zo kun je ook altijd terugkijken en hoeft niet iedereen altijd online te zijn...

Jordi Kroon

Jordi Kroon

25/03/2011 17:11:02
Anchor link
Nog maar eens een emailtje gestuurd naar adwords contact.
Dat krijg je dus met vouchers

Quote:
Hoelang gaat dit nog duren?

Ik wacht nu al bijna 6 weken op goedkeuring van een adwords advertentie
en er blijft staan dat de status word beoordeeld is.
Nou dat is dus niet 6 weken op goedkeuring is dat niet een beetje lang?
Na meerdere mailtjes heb ik hier nog steeds geen antwoord op gekregen en blijf ik in de wacht staan

Met (nog) vriendelijke groet,
Jordi Kroon

25/03/2011 17:15:46
Anchor link
Jordi kroon op 25/03/2011 17:11:02:
Nog maar eens een emailtje gestuurd naar adwords contact.
Dat krijg je dus met vouchers

Quote:
Hoelang gaat dit nog duren?

Ik wacht nu al bijna 6 weken op goedkeuring van een adwords advertentie
en er blijft staan dat de status word beoordeeld is.
Nou dat is dus niet 6 weken op goedkeuring is dat niet een beetje lang?
Na meerdere mailtjes heb ik hier nog steeds geen antwoord op gekregen en blijf ik in de wacht staan

Met (nog) vriendelijke groet,
Jordi Kroon

Niet op school gehad hoe je een formele brief schrijft?

Jordi Kroon

Jordi Kroon

25/03/2011 17:28:13
Anchor link
Het was via een contact formpje :)
En ja dat heb ik wel ja :) En daar had ik dus een 9,8 voor

Maar als jij al 3 emailtjes stuurt ga je dan nog volledig formeel schrijven ? dan word je er stapel gek van
Gewijzigd op 25/03/2011 17:29:56 door Jordi Kroon

25/03/2011 18:05:06
Anchor link
Jordi kroon op 25/03/2011 17:28:13:
Het was via een contact formpje :)
En ja dat heb ik wel ja :) En daar had ik dus een 9,8 voor

Maar als jij al 3 emailtjes stuurt ga je dan nog volledig formeel schrijven ? dan word je er stapel gek van

Zeker bij conflicten is het belangrijk om formeel te blijven.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

25/03/2011 19:00:07
Anchor link
ohke :) Zal het onthouden voor de volgende keer
Me internet doet raar hij laadde vreselijk langzaam en soms kon ik nieteens verbinding maken met mijn eigen router

Toevoeging op 26/03/2011 16:23:44:

Wow die ketting brieven worden echt steeds sluwer joh :P

Quote:
Belangerijk! Stuur door!

Hallo iedereen die Hotmail gebruikt! dit is gewoon een test om te zien wie zijn e-mail account wel gebruikt en om al de niet actieve gebruikers te verwijderen. Dit zal Hotmail veel makkelijker en sneller te gebruiken maken voor alle wel actieve gebruikers. Nu wat je met deze e-mail moet doen, Alles wat je hoeft te doen is deze e-mail door te sturen naar minstens 15 contactpersonen. als je deze e-mail niet doorstuurt 48 uur nadat je hem hebt gelezen, dan word je account defenitief verwijderd.

Van Meneer Jhon Henerd

Hotmail Admin. Dept.

Bram Boos

Bram Boos

26/03/2011 19:44:01
Anchor link
Waarom heb je in MySQL het storage engine 'blackhole'?? Waarvoor zou je die willen gebruiken??

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 47 48 49 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.