PHP-hulp praat topic [deel 2]
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 ... 47 48 49 volgende »
dit eens door.
Lees anders voor de grap Niels Kieviet op 26/03/2011 19:50:14:
Lees anders voor de grap dit eens door.
Owh voor de replicatie, nog nooit hoeven gebruiken in mijn geval... Ik vond de naam wel grappig staan tussen Inno en Isam :P
Haha ok dan.. :)
Morgen maar eens eventjes me router nakijken . Als ik draadloos doe dan heb ik heel slecht internet en verbreekt die verbinding steeds maar koppel ik de router los en doe ik lan via de modem dan heb ik wel fatsoenlijk internet
Jordi kroon op 27/03/2011 19:37:22:
Morgen maar eens eventjes me router nakijken . Als ik draadloos doe dan heb ik heel slecht internet en verbreekt die verbinding steeds maar koppel ik de router los en doe ik lan via de modem dan heb ik wel fatsoenlijk internet
DHCP??
Toevoeging op 27/03/2011 21:11:34:
Ik weet wel zeker dat hij niet meer 100 is heb hem nog gereset zonder resultaat en op me iPod doet hij het ook niet goed terwijl met ethernet kabel hij wel goed werkt
Ik dacht zelf om deze router te halen:
www.paradigit.nl/PARADIGIT/product/ZPR_09NET/01_WIFIROU/productdetails/10013628/Linksys_Wireless_G_Broadband_Router_WRT54GL_EU/WRT54GL_EU/default.aspx
edit:
Gewijzigd op 28/03/2011 18:34:34 door Jasper DS
Hahaha.. Geniaal :-)
Zou dat lekker fietsen??
Voor de Franstaligen onder ons.
L’homme et le vélo bizarre.
Il était une fois un homme qui achetait un vélo. Il était quelque chose bizarre avec ce vélo. Le vélo n’avait pas des roues. Cet homme pensait “ce n’est pas possible, il faut que je peux monter à bicyclette ! ” Heureusement cet homme était entraîneur chez un club sportif. Il demandait à tout le monde les vieilles chaussures sportif. Après il a collecté six pièces de chaussure il pensait de lui-même comment il pouvait réparé son vélo avec ces chaussures. Il mettait tout les chaussures à une ligne mais ça ne marchait pas parce qu’ il ne pouvait pas monter à bicyclette. Ensuite il inventait soudainement qu’ il mettait les chaussures dans une ronde. Il prenait trois pièces des chaussures pour la première roue et trois pièces des chaussures pour la roue secondaire. Il prenait quelque tubes en acier et montait les chaussures à les tubes jusqu'à il avait une bonne roue. Il finissait les deux roues très Secure et il les montait à son vélo. Finalement il pouvait monter à bicyclette avec son vélo.
(zelf geschreven, er zitten hopelijk geen fouten in)
Gewijzigd op 28/03/2011 19:56:13 door Jasper DS
De man en de oneven fiets.
Er was eens een man die kocht een fiets. Er was iets vreemds met deze fiets. De fiets had geen wielen. Deze man dacht: "dit niet mogelijk is, moet ik rijd een fiets! "Gelukkig is deze man was een coach bij een sportvereniging. Vroeg hij iedereen oude sportschoenen. Nadat hij heeft verzameld zes stukken van de schoen dacht hij van zichzelf hoe hij kon repareren zijn fiets met deze schoenen. Hij alle schoenen in een lijn, maar het niet omdat hij niet kon fietsen. Dan opeens bedacht hij dat hij de schoenen in een ronde. Het drie stukken van schoenen voor de eerste wiel en drie stukken van schoenen meenam naar het secundaire wiel. Het duurde een aantal stalen buis en gemonteerd van de buizen tot schoenen die hij had een goede wiel. Hij eindigde zeer veilig beide wielen en hij reed zijn fiets. Ten slotte kon hij rijden op een fiets met zijn fiets.
Er was eens een man en die kocht een fiets. Er was wel iets vreemd aan de hand met die fiets. De fiets had namelijk geen wielen! De man dacht, “dit kan toch niet.. ik moet kunnen fietsen met mijn fiets”. Gelukkig was de man trainer bij een sportvereniging. Hij vroeg aan iedereen de oude sportschoenen. Na 6 paar schoenen verzameld te hebben dacht hij bij zichzelf hoe hij met 12 oude schoenen zijn fiets kon maken. Hij zette alle schoenen op een rijtje maar dat werkte niet want dan kon hij niet trappen. Toen bedacht hij opeens dat hij de schoenen in een ronde moet zetten. Hij nam drie paar schoenen voor het voorwiel en 3 paar voor het achterwiel. Hij nam wat stalen buizen en monteerde de schoenen aan de buizen totdat hij een mooi wiel had. Beide wielen werkte hij netjes af en monteerde die op zijn fiets. Zo kon hij toch nog fietsen met zijn fiets.
haha, ik had eigenlijk gehoopt dat iemand het ging verbeteren maar ik ga het nu afprinten dusja :)
Gewijzigd op 28/03/2011 21:33:11 door Jasper DS
PHP Jasper op 28/03/2011 21:08:05:
(...)
haha, ik had eigenlijk gehoopt dat iemand het ging verbeteren maar ik ga het nu afprinten dusja :)
Je verwacht dat op een Nederlands forum een taal met allerlei rare kriebels wel voor je nagekeken wordt in een paar uur tijd...? Pff...
Wel denk ik dat: Cet homme pensait “ce n’est pas possible, il faut que je peux monter à bicyclette ! ” Heureusement cet homme était entraîneur chez un club sportif.
qua leestekens niet helemaal juist zit. Mist volgens mij nog een : en de ” en ! moeten direct achter het woord. Maar of dit in het Frans ook zo is weet ik niet.
Geef mij maar mijn Focus Blue Ridge 2009 model:
Druk druk druk... Jullie ook?
niet heel erg druk maar wel jammer dat al die leraren niet kunne plannen en wij dus alles tegelijk krijgen
@ vincent, hier hetzelfde.. Volgende week examens en er moeten nu nog redelijk grote groepswerken + testen gedaan worden. -> heb ik minder tijd voor scripten -> heb ik te weinig tijd voor mijn projecten. Algoed heb ik vandaag een groot stuk kunnen afwerken van een project.
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 ... 47 48 49 volgende »