PHP-hulp praat topic [deel 2]

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 ... 47 48 49 volgende »

Niels K

Niels K

26/03/2011 19:50:14
Anchor link
Lees anders voor de grap dit eens door.

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 01:41:58

Bram Boos

Bram Boos

26/03/2011 20:31:48
Anchor link
Niels Kieviet op 26/03/2011 19:50:14:
Lees anders voor de grap dit eens door.

Owh voor de replicatie, nog nooit hoeven gebruiken in mijn geval... Ik vond de naam wel grappig staan tussen Inno en Isam :P

Niels K

Niels K

26/03/2011 20:54:09
Anchor link
Haha ok dan.. :)

Jordi Kroon

Jordi Kroon

27/03/2011 19:37:22
Anchor link
Morgen maar eens eventjes me router nakijken . Als ik draadloos doe dan heb ik heel slecht internet en verbreekt die verbinding steeds maar koppel ik de router los en doe ik lan via de modem dan heb ik wel fatsoenlijk internet

Bram Boos

Bram Boos

27/03/2011 20:39:39
Anchor link
Jordi kroon op 27/03/2011 19:37:22:
Morgen maar eens eventjes me router nakijken . Als ik draadloos doe dan heb ik heel slecht internet en verbreekt die verbinding steeds maar koppel ik de router los en doe ik lan via de modem dan heb ik wel fatsoenlijk internet

DHCP??

Jordi Kroon

Jordi Kroon

27/03/2011 21:01:34
Anchor link
gewoon een router die aan de modem zit waardoor ik draadloos internet heb

Toevoeging op 27/03/2011 21:11:34:

Ik weet wel zeker dat hij niet meer 100 is heb hem nog gereset zonder resultaat en op me iPod doet hij het ook niet goed terwijl met ethernet kabel hij wel goed werkt
Ik dacht zelf om deze router te halen:

www.paradigit.nl/PARADIGIT/product/ZPR_09NET/01_WIFIROU/productdetails/10013628/Linksys_Wireless_G_Broadband_Router_WRT54GL_EU/WRT54GL_EU/default.aspx

Jasper DS

Jasper DS

28/03/2011 18:18:45
Anchor link
Heeft er iemand een leuke / grappige / bizarre afbeelding?

edit:
Afbeelding
Gewijzigd op 28/03/2011 18:34:34 door Jasper DS

Niels K

Niels K

28/03/2011 18:35:21
Anchor link
Hahaha.. Geniaal :-)

Bram Boos

Bram Boos

28/03/2011 18:55:55
Anchor link
Zou dat lekker fietsen??

Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/03/2011 18:58:04
Anchor link
Afbeelding

Jasper DS

Jasper DS

28/03/2011 19:55:19
Anchor link
Afbeelding

Voor de Franstaligen onder ons.

L’homme et le vélo bizarre.
Il était une fois un homme qui achetait un vélo. Il était quelque chose bizarre avec ce vélo. Le vélo n’avait pas des roues. Cet homme pensait “ce n’est pas possible, il faut que je peux monter à bicyclette ! ” Heureusement cet homme était entraîneur chez un club sportif. Il demandait à tout le monde les vieilles chaussures sportif. Après il a collecté six pièces de chaussure il pensait de lui-même comment il pouvait réparé son vélo avec ces chaussures. Il mettait tout les chaussures à une ligne mais ça ne marchait pas parce qu’ il ne pouvait pas monter à bicyclette. Ensuite il inventait soudainement qu’ il mettait les chaussures dans une ronde. Il prenait trois pièces des chaussures pour la première roue et trois pièces des chaussures pour la roue secondaire. Il prenait quelque tubes en acier et montait les chaussures à les tubes jusqu'à il avait une bonne roue. Il finissait les deux roues très Secure et il les montait à son vélo. Finalement il pouvait monter à bicyclette avec son vélo.

(zelf geschreven, er zitten hopelijk geen fouten in)
Gewijzigd op 28/03/2011 19:56:13 door Jasper DS

Bram Boos

Bram Boos

28/03/2011 20:45:39
Anchor link
Google:
De man en de oneven fiets.
Er was eens een man die kocht een fiets. Er was iets vreemds met deze fiets. De fiets had geen wielen. Deze man dacht: "dit niet mogelijk is, moet ik rijd een fiets! "Gelukkig is deze man was een coach bij een sportvereniging. Vroeg hij iedereen oude sportschoenen. Nadat hij heeft verzameld zes stukken van de schoen dacht hij van zichzelf hoe hij kon repareren zijn fiets met deze schoenen. Hij alle schoenen in een lijn, maar het niet omdat hij niet kon fietsen. Dan opeens bedacht hij dat hij de schoenen in een ronde. Het drie stukken van schoenen voor de eerste wiel en drie stukken van schoenen meenam naar het secundaire wiel. Het duurde een aantal stalen buis en gemonteerd van de buizen tot schoenen die hij had een goede wiel. Hij eindigde zeer veilig beide wielen en hij reed zijn fiets. Ten slotte kon hij rijden op een fiets met zijn fiets.

Jasper DS

Jasper DS

28/03/2011 21:08:05
Anchor link
google translate? :p

Er was eens een man en die kocht een fiets. Er was wel iets vreemd aan de hand met die fiets. De fiets had namelijk geen wielen! De man dacht, “dit kan toch niet.. ik moet kunnen fietsen met mijn fiets”. Gelukkig was de man trainer bij een sportvereniging. Hij vroeg aan iedereen de oude sportschoenen. Na 6 paar schoenen verzameld te hebben dacht hij bij zichzelf hoe hij met 12 oude schoenen zijn fiets kon maken. Hij zette alle schoenen op een rijtje maar dat werkte niet want dan kon hij niet trappen. Toen bedacht hij opeens dat hij de schoenen in een ronde moet zetten. Hij nam drie paar schoenen voor het voorwiel en 3 paar voor het achterwiel. Hij nam wat stalen buizen en monteerde de schoenen aan de buizen totdat hij een mooi wiel had. Beide wielen werkte hij netjes af en monteerde die op zijn fiets. Zo kon hij toch nog fietsen met zijn fiets.

haha, ik had eigenlijk gehoopt dat iemand het ging verbeteren maar ik ga het nu afprinten dusja :)
Gewijzigd op 28/03/2011 21:33:11 door Jasper DS

28/03/2011 22:52:52
Anchor link
PHP Jasper op 28/03/2011 21:08:05:
(...)

haha, ik had eigenlijk gehoopt dat iemand het ging verbeteren maar ik ga het nu afprinten dusja :)

Je verwacht dat op een Nederlands forum een taal met allerlei rare kriebels wel voor je nagekeken wordt in een paar uur tijd...? Pff...
Wel denk ik dat: Cet homme pensait “ce n’est pas possible, il faut que je peux monter à bicyclette ! ” Heureusement cet homme était entraîneur chez un club sportif.
qua leestekens niet helemaal juist zit. Mist volgens mij nog een : en de ” en ! moeten direct achter het woord. Maar of dit in het Frans ook zo is weet ik niet.

Geef mij maar mijn Focus Blue Ridge 2009 model:
Afbeelding

Jasper DS

Jasper DS

29/03/2011 21:36:14
Anchor link
Druk druk druk... Jullie ook?

Bram Boos

Bram Boos

29/03/2011 21:53:57
Anchor link
@Karl;

Doe mij deze maar:
Afbeelding

Vincent Huisman

Vincent Huisman

29/03/2011 21:54:05
Anchor link
niet heel erg druk maar wel jammer dat al die leraren niet kunne plannen en wij dus alles tegelijk krijgen

Jasper DS

Jasper DS

29/03/2011 21:57:15
Anchor link
@ vincent, hier hetzelfde.. Volgende week examens en er moeten nu nog redelijk grote groepswerken + testen gedaan worden. -> heb ik minder tijd voor scripten -> heb ik te weinig tijd voor mijn projecten. Algoed heb ik vandaag een groot stuk kunnen afwerken van een project.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

29/03/2011 22:14:44
Anchor link
Ik heb het heel rustig we behamdelen alles in de les en bespreken het ik heb ook bijna alle toetsen al gehad op enkele na en we gaan richtkng vokrbereiding van examens

Toevoeging op 29/03/2011 22:31:44:

Afbeelding

29/03/2011 22:37:45
Anchor link
Bram Boos op 29/03/2011 21:53:57:
@Karl;

Doe mij deze maar:
Afbeelding

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 ... 47 48 49 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.