PHP-hulp praat topic [deel 2]

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 ... 47 48 49 volgende »

Niels K

Niels K

26/03/2011 19:50:14
Anchor link
Lees anders voor de grap dit eens door.

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 20:40:09

Bram Boos

Bram Boos

26/03/2011 20:31:48
Anchor link
Niels Kieviet op 26/03/2011 19:50:14:
Lees anders voor de grap dit eens door.

Owh voor de replicatie, nog nooit hoeven gebruiken in mijn geval... Ik vond de naam wel grappig staan tussen Inno en Isam :P

Niels K

Niels K

26/03/2011 20:54:09
Anchor link
Haha ok dan.. :)

Jordi Kroon

Jordi Kroon

27/03/2011 19:37:22
Anchor link
Morgen maar eens eventjes me router nakijken . Als ik draadloos doe dan heb ik heel slecht internet en verbreekt die verbinding steeds maar koppel ik de router los en doe ik lan via de modem dan heb ik wel fatsoenlijk internet

Bram Boos

Bram Boos

27/03/2011 20:39:39
Anchor link
Jordi kroon op 27/03/2011 19:37:22:
Morgen maar eens eventjes me router nakijken . Als ik draadloos doe dan heb ik heel slecht internet en verbreekt die verbinding steeds maar koppel ik de router los en doe ik lan via de modem dan heb ik wel fatsoenlijk internet

DHCP??

Jordi Kroon

Jordi Kroon

27/03/2011 21:01:34
Anchor link
gewoon een router die aan de modem zit waardoor ik draadloos internet heb

Toevoeging op 27/03/2011 21:11:34:

Ik weet wel zeker dat hij niet meer 100 is heb hem nog gereset zonder resultaat en op me iPod doet hij het ook niet goed terwijl met ethernet kabel hij wel goed werkt
Ik dacht zelf om deze router te halen:

www.paradigit.nl/PARADIGIT/product/ZPR_09NET/01_WIFIROU/productdetails/10013628/Linksys_Wireless_G_Broadband_Router_WRT54GL_EU/WRT54GL_EU/default.aspx

Jasper DS

Jasper DS

28/03/2011 18:18:45
Anchor link
Heeft er iemand een leuke / grappige / bizarre afbeelding?

edit:
Afbeelding
Gewijzigd op 28/03/2011 18:34:34 door Jasper DS

Niels K

Niels K

28/03/2011 18:35:21
Anchor link
Hahaha.. Geniaal :-)

Bram Boos

Bram Boos

28/03/2011 18:55:55
Anchor link
Zou dat lekker fietsen??

Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/03/2011 18:58:04
Anchor link
Afbeelding

Jasper DS

Jasper DS

28/03/2011 19:55:19
Anchor link
Afbeelding

Voor de Franstaligen onder ons.

L’homme et le vélo bizarre.
Il était une fois un homme qui achetait un vélo. Il était quelque chose bizarre avec ce vélo. Le vélo n’avait pas des roues. Cet homme pensait “ce n’est pas possible, il faut que je peux monter à bicyclette ! ” Heureusement cet homme était entraîneur chez un club sportif. Il demandait à tout le monde les vieilles chaussures sportif. Après il a collecté six pièces de chaussure il pensait de lui-même comment il pouvait réparé son vélo avec ces chaussures. Il mettait tout les chaussures à une ligne mais ça ne marchait pas parce qu’ il ne pouvait pas monter à bicyclette. Ensuite il inventait soudainement qu’ il mettait les chaussures dans une ronde. Il prenait trois pièces des chaussures pour la première roue et trois pièces des chaussures pour la roue secondaire. Il prenait quelque tubes en acier et montait les chaussures à les tubes jusqu'à il avait une bonne roue. Il finissait les deux roues très Secure et il les montait à son vélo. Finalement il pouvait monter à bicyclette avec son vélo.

(zelf geschreven, er zitten hopelijk geen fouten in)
Gewijzigd op 28/03/2011 19:56:13 door Jasper DS

Bram Boos

Bram Boos

28/03/2011 20:45:39
Anchor link
Google:
De man en de oneven fiets.
Er was eens een man die kocht een fiets. Er was iets vreemds met deze fiets. De fiets had geen wielen. Deze man dacht: "dit niet mogelijk is, moet ik rijd een fiets! "Gelukkig is deze man was een coach bij een sportvereniging. Vroeg hij iedereen oude sportschoenen. Nadat hij heeft verzameld zes stukken van de schoen dacht hij van zichzelf hoe hij kon repareren zijn fiets met deze schoenen. Hij alle schoenen in een lijn, maar het niet omdat hij niet kon fietsen. Dan opeens bedacht hij dat hij de schoenen in een ronde. Het drie stukken van schoenen voor de eerste wiel en drie stukken van schoenen meenam naar het secundaire wiel. Het duurde een aantal stalen buis en gemonteerd van de buizen tot schoenen die hij had een goede wiel. Hij eindigde zeer veilig beide wielen en hij reed zijn fiets. Ten slotte kon hij rijden op een fiets met zijn fiets.

Jasper DS

Jasper DS

28/03/2011 21:08:05
Anchor link
google translate? :p

Er was eens een man en die kocht een fiets. Er was wel iets vreemd aan de hand met die fiets. De fiets had namelijk geen wielen! De man dacht, “dit kan toch niet.. ik moet kunnen fietsen met mijn fiets”. Gelukkig was de man trainer bij een sportvereniging. Hij vroeg aan iedereen de oude sportschoenen. Na 6 paar schoenen verzameld te hebben dacht hij bij zichzelf hoe hij met 12 oude schoenen zijn fiets kon maken. Hij zette alle schoenen op een rijtje maar dat werkte niet want dan kon hij niet trappen. Toen bedacht hij opeens dat hij de schoenen in een ronde moet zetten. Hij nam drie paar schoenen voor het voorwiel en 3 paar voor het achterwiel. Hij nam wat stalen buizen en monteerde de schoenen aan de buizen totdat hij een mooi wiel had. Beide wielen werkte hij netjes af en monteerde die op zijn fiets. Zo kon hij toch nog fietsen met zijn fiets.

haha, ik had eigenlijk gehoopt dat iemand het ging verbeteren maar ik ga het nu afprinten dusja :)
Gewijzigd op 28/03/2011 21:33:11 door Jasper DS

28/03/2011 22:52:52
Anchor link
PHP Jasper op 28/03/2011 21:08:05:
(...)

haha, ik had eigenlijk gehoopt dat iemand het ging verbeteren maar ik ga het nu afprinten dusja :)

Je verwacht dat op een Nederlands forum een taal met allerlei rare kriebels wel voor je nagekeken wordt in een paar uur tijd...? Pff...
Wel denk ik dat: Cet homme pensait “ce n’est pas possible, il faut que je peux monter à bicyclette ! ” Heureusement cet homme était entraîneur chez un club sportif.
qua leestekens niet helemaal juist zit. Mist volgens mij nog een : en de ” en ! moeten direct achter het woord. Maar of dit in het Frans ook zo is weet ik niet.

Geef mij maar mijn Focus Blue Ridge 2009 model:
Afbeelding

Jasper DS

Jasper DS

29/03/2011 21:36:14
Anchor link
Druk druk druk... Jullie ook?

Bram Boos

Bram Boos

29/03/2011 21:53:57
Anchor link
@Karl;

Doe mij deze maar:
Afbeelding

Vincent Huisman

Vincent Huisman

29/03/2011 21:54:05
Anchor link
niet heel erg druk maar wel jammer dat al die leraren niet kunne plannen en wij dus alles tegelijk krijgen

Jasper DS

Jasper DS

29/03/2011 21:57:15
Anchor link
@ vincent, hier hetzelfde.. Volgende week examens en er moeten nu nog redelijk grote groepswerken + testen gedaan worden. -> heb ik minder tijd voor scripten -> heb ik te weinig tijd voor mijn projecten. Algoed heb ik vandaag een groot stuk kunnen afwerken van een project.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

29/03/2011 22:14:44
Anchor link
Ik heb het heel rustig we behamdelen alles in de les en bespreken het ik heb ook bijna alle toetsen al gehad op enkele na en we gaan richtkng vokrbereiding van examens

Toevoeging op 29/03/2011 22:31:44:

Afbeelding

29/03/2011 22:37:45
Anchor link
Bram Boos op 29/03/2011 21:53:57:
@Karl;

Doe mij deze maar:
Afbeelding

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 ... 47 48 49 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.