PHP-hulp praat topic [deel 3]
Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic
PHP-hulp praat topic [deel 2]
De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Tekst vrij overgenomen van Joren en Jasper :-)
dan moet een mod even deel 2 sluiten.
Jep.. Laatste bericht was uit januari dit jaar, dus leek me tijd voor een nieuwe!
Gewijzigd op 02/08/2013 11:12:14 door - Ariën -
- Aar - op 02/08/2013 11:12:01:
Hangslot is daar geplaatst ;-)
En ik maar zoeken naar het probleem waarop PHPhulp bij mij net even zo traag aan het laden was. Of dat nou aan het uploaden lag wat ik aan het doen was of dat het hangslot wat zo zwaar was...
Ben benieuwd of we de 50 pagina's halen binnen 3 maanden. Praat topic 1 was in 3 maanden vol en 2 pas na 2 jaar :P
Kunnen even zeiken over het weer? Dat zou redelijk wat reacties moeten geven :-D
Ik vindt dat we niet moeten gaan zeuren over het weer. Weken, maanden na regen kou. is het nu eindelijk mooi weer.
Houden zo! (H)
Nou, tis hier op dit moment 35+ graden binnen. In de schaduw 30, in de zon 37-40 graden. Weinig wind.. Als je moet werken, is dat niet leuk :P
Chris - op 02/08/2013 13:36:21:
Als je moet werken, is dat niet leuk :P
Scheelt, ik werk op een lab waar de temperatuur standaard op 18 graden wordt gehouden.
Anyway, wat een hitte. Ik ben blij dat ik nog een reistas met wieltjes heb gevonden daar op zolder, want ik moest er niet aan denken om 10 minuten in de warmte met mijn eigen reistas te sjouwen. Bus had geen airco, en één van de twee treinen had ook maar een airco die op halve kracht werkte...
Anyway, gelukkig verliep de rit voorspoedig en ben ik inmiddels weer thuis gesetteld.
gehe, kan het me goed voorstellen Aar ;-)
@Aar Maar wie past er dan op jou huis ;o haha
Wie past er op mijn huis?
Frank Nietbelangrijk op 03/08/2013 16:06:12:
Nog twee weekjes en dan ga ik op vakantie :-)
Wat schuift t? (A) :P
Waarom niet project W? Dan gaan we terug in het alfabet naar A hebben we meer feestjes dan dat we tot Z gaan ;)
als we een beetje ons best doen zitten we al gauw op de vierdubbele letters!
En altijd al problemen gehad met het lijnnummer in een error message, terwijl je maar een stukje relevante code kopieert?
Gewijzigd op 30/08/2013 17:25:49 door Wouter J
Alleen kleurtjes bij CSS, niet bij HTML of JavaScript. [Chrome op Windows]
Toevoeging op 30/08/2013 17:31:09:
Nog meer
BB code kunsten!
BB code kunsten!
Bron: de bb parser
whoa
Toevoeging op 30/08/2013 17:33:08:
Na een PM, ik ben geen programmeur van PHPhulp. Dit is nog steeds alleen Bas, het is alleen zonde als we al deze mooie features niet weten, toch?
Gewijzigd op 30/08/2013 17:38:11 door Wouter J
).
Ik zie wel dat er een handige tag is die ik nog niet had gezien. Blijkbaar kan je ignore gebruiken, even testen:
[code lang=css s=20 file=style.css]
Deze staan nog niet allemaal in de veelgestelde vragen en daar staat ook een feature die het niet meer doet (automatische highlighting bij Ik zie wel dat er een handige tag is die ik nog niet had gezien. Blijkbaar kan je ignore gebruiken, even testen:
[code lang=css s=20 file=style.css]
Gewijzigd op 30/08/2013 17:43:59 door Koen Vlaswinkel